08 February 2012

Ingrid Estetic 45

Slučajno sam pre nekog vremena naišla na kozmetiku poljske firme Ingrid u apoteci Biljana i Luka u ulici Svetozara Markovića kod škole Vladislav Ribnikar. Izbor lakova je bio mali (svega 12 ili 16, čini mi se), ali cena je bila oko 70 dinara pa mi nije bilo teško da odaberem makar jedan da isprobam. Bočica ima 12 ml i sastojci su navedeni na deklaraciji. Toluen je spomenut kao prvi sastojak, a ne vidim da su formalin, DBP i kamfor uopšte navedeni na deklaraciji.

I accidentally stumbled upon Polish brand Ingrid. The choice of colours was poor (12 or 16 colours), but as the price was very low it wasn't hard for me to pick one at least to try it out. It says in the ingredients that it contains toluene, but formaldehyde, DBP and camphor aren't mentioned. The bottle is of 12 ml.

slikano na direktnom veštačkom svetlu

Posle prvog pokušaja pri kojem nisam mogla pošteno da namažem nijedan nokat i lak mi se slivao niz četkicu, ovog puta sam namazala tanji sloj preko S-he stylezone 215 bez ikakvih problema. Lak ima odličnu pokrivnu moć i prilično se brzo suši. Četkica nije loša, samo mora baš, baš dobro da se obriše o ivicu bočice. Osnova je veoma tamna, ali ne pretamna purpurna  sa sitnim svetlije purpurnim česticama. Finiš je satenast, ne metalik, ali skoro plišan. Vide se tragovi četkice na njemu, mada možda se ne bi videli da sam posvetila više pažnje mazanju.

After my first go at this polish during which I was unable to paint my nails because the polish was too runny and dripping from the brush, I decided to put very thin layer over S-he stylezone 215. It has good coverage and dries very fast. The brush isn't too bad, but it has to be well wiped. The base colour is very dark, but not too dark, purple with lighter purple shimmer. The finish is almost like velvet. There are visible brush strokes, but maybe there wouldn't be any if I had paid more attention to painting my nails.


No comments:

Post a Comment

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...