04 June 2013

Depend 091


Od nedavno se kod nas mogu nabaviti proizvodi švedske firme Depend. Uvoznik je Mauricius i za sada sam stalke videla u Mauricius parfimerijama i ne znam da li će ih ubaciti i u drogerijske lance. Depend lakovi imaju 5 ml i ne sadrže toluen, DBP i formalin. Kod nas su trenutno dostupni lakovi iz stalne postavke (205 dinara) i Mirage kolekcija (245 dinara). Moj prvi izbor je bila prelepa šljokičava jagodica koja nosi numerički naziv 091. Veoma se lepo nanosi i puna pokrivenost se dobija iz jednog sloja, ali ja sam iz navike namazala dva. Mislim da mi je to bila greška jer se suši prilično dugo.


Products of Swedish company Depend are now available in Serbia too. Depend polishes come in 5 ml bottles and they are big 3-free (don't contain toluene, DBP and formalin). At the moment we can get only the core range and Miracle collection. My first choice was the glittery strawberry red gorgeousness that bears the numerical name 091. It goes on really well and gives full coverage and even colour in one coat, but I habitually applied two. That may be my mistake because it takes very long to dry.


Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


Photos were taken in daylight. I have two coats of polish and no top coat.


36 comments:

  1. lep je i baš ti ide uz ten! ja volim depend lakove, i brzo se troše tako da uvek imam opravdanje da uzmem neku bojicu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zbog male mililitraže sam se lako i odlučila za ova dva (ovaj i mintać). Znam da mogu brzo da ih potrošim.

      Delete
  2. Baš je tvoja boja i mnogo su ti lijepi nokti.

    ReplyDelete
  3. predivan je :) malo mi lici na catrice marylin and me :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemam nijedan Catrice, ali sudeći po slikama, liče.

      Delete
  4. That's a very gorgeous and juicy red!!

    ReplyDelete
  5. Uh kako je samo sladak, kao neke jagodice!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je prva pomisao bila takva. Onda sam rizikovala da opet počnem da grizem nokte :D

      Delete
  6. Prelepa je boja,ali tvoja nokatna ploca..... aaaaaa.... vrh!!!

    ReplyDelete
  7. Uh sto me podseti na neki socan vocni kolacic...Prelepa je nijansa,zaljubila sam se *_*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je što ti se sviđa. I ja sam se zaljubila koliko je lep.

      Delete
  8. Volim ove boje koje me podsecaju na slatko od jagoda i malina :D

    ReplyDelete
  9. Boja je fantazija, a sija se kao da imaš nadlak.

    ReplyDelete
  10. Lijepo izgleda. Nisam probala, ali hoću čim čim prije :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj. Uopšte nisu loši, a zanimljiv je izbor boja.

      Delete
  11. Nikada nisam koristila ove lakove :( Jako me podseca na jedan Avon-ov koji sam jednom davno imala, i obozavala sam ga :)

    ReplyDelete
  12. Baš je veseo, neobično mi je na tebi da vidim tako nešto :D :D :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zašto ti je neobično? Ja baš volim crvendaće.

      Delete
  13. This is a beautiful, summertime red! So pretty! :-)

    ~ Yun

    ReplyDelete
    Replies
    1. If only the weather would cooperate and start to be summery.

      Delete
  14. Divna, vockasta nijansa.
    Super je sto su nam stigli Depend, oduvek sam volela lakove male militraze.

    ReplyDelete
  15. Lepa boja. Uvek se odusevim kad vidim kako ti stoje crveni lakovi. Ali male bocice i male militraze me odbijaju od lakova :( Mozda resim tako sto kupim 2-3 komada pa prespem u vecu bocicu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Razumem te s jedne strane, a s druge imam preko 200 lakova sada i male mililitraže su jedine koje zapravo ima šanse da potrošim.

      Delete
  16. Jao sto je lep! Po mom ukusu skroz.

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...