05 January 2014

OPI Muir Muir on the Wall


Muir Muir on the Wall (NL F61) bio je lak o koji sam se zaljubila kada sam videla najave za kolekciju San Francisco. Onda su se pojavile prve fotografije laka i nisam bila toliko oduševljena njime, posebno kada sam videla poređenja sa Every Month is Oktoberfest. Potom sam ga videla u bočici i ponovo sam se zaljubila i, na svu sreću, Frenzy je bila veoma ljubazna da mi ga pozajmi kako bih konačno odlučila da li ga želim ili ne. San Francisco kolekcija se nalazi u prodaji i svi lakovi iz ove kolekcije bi trebalo da se mogu naći u apotekama koje sarađuju sa OPI Srbija, neki se mogu naručiti iz Nail Linea.


Muir Muir on the Wall (NL F61) was the polish I fell in love with when I first saw the promo pictures for San Francisco collection. Then the first swatches started to pop up and I was underwhelmed, especially after I had seen comparisons with Every Month is Oktoberfest. Then I saw the bottle in person and I fell in love with it again and, fortunately, Frenzy was kind enough to lend me this polish so I could finally decide if I wanted it or not.


Teško mi je da opišem boju ovog laka jer mu je baza tamna, a šimer svetao, ali tako lepo uklopljen da mi je teško da odredim šta je koje boje. U pitanju je duohrom koji se preliva od braon-ljubičaste do bronzano-zelene. Drago mi je što je OPI proizveo duohrom koji nije to samo u bočici već i na noktu. Šimer je takođe veoma vidljiv i u njemu se mogu poznati tragovi mazanja, ali oni nisu toliko upadljivi da bi smetali. Sjaj površine laka nije preterano visok.


It is hard to me to describe the colour of this polish because it has a dark base filled with bright shimmer that is so well blended that I can't tell either colour. This is a duochrome that shifts from brownish-purple to bronzy-green. I am very pleased OPI made a duochrome that doesn't show the colour change only in the bottle, but also on the nail. Shimmer is very prominent in this polish and it can show brush strokes, but they aren't that visible to matter. The polish isn't very glossy.


Sa mazanjem ovog laka nema nikakvih problema jer je i konzistencija laka veoma dobra, a četkica je tradicionalno odlična. Dva srednja sloja su potrebna za punu boju i pokrivenost. Lak se suši prosečnom brzinom. Prilično je postojan - ja sam ga nosila tri dana bez bele crte na vrhu nokta, a potom sam ga nosila još dva dana sa pečatiranom dekoracijom i tada mi se javila i bela linija.


I had no issues with application both because the formula of this polish is good and because OPI brush is traditionally great. It took me two medium coats to achieve full coverage and even colour. The drying time is average. It is quite durable - I have worn it for three days without even tipwear, and then for two days more with some tipwear after I had stamped over it.


Sve slike su snimljene na suncu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


All photos were taken in sunlight. I have two coats of polish and no top coat.

28 comments:

  1. Eto jedan OPI lak koji mi je toliko lep da se razmisljam da dam tolike pare za njega. Inae uopste nisam u fazonu skupih lakova. Nemam cak ni essie. Joj kako je dobar!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovaj je veoma lep, ali nije mi lepši od Every Month is Oktoberfest. U svakom slučaju, rekla bih da vredi izdvojiti malo više novca za ovakav lak jer ne postoji pandan u jeftinijoj varijanti, a kavalitet mu je odličan.

      Delete
  2. The other day I almost bought it shopping online - now you made me regret that - darn it's gorgeous!

    ReplyDelete
    Replies
    1. It is gorgeous. I probably won't buy it, but if I weren't this fortunate to have a friend lend me hers so I could test it I'd probably go into the nearest pharmacy that had a bottle left and just tell them to take my money :D

      Delete
  3. Meni deluje kao mešavina EMO i Germanicure. Ovaj lak je definitivno najinteresantniji i jedan od retkih za koje ne mogu da se odlučim da li ga želim ili ne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isti sam problem imala i još nisam načisto. Da imam manje lakova verovatno bih ga uzela, ali ovako mi nikada ne bi došao na red za nošenje. Pošto imaš Germanicure, a ne i EMIO mislim da želiš Muir, Muir. Ili EMIO :D

      Delete
  4. Interesantan je, ali mi je Oktobar ipak lepsi.

    U svakom slucaju, lepo ti stoji, to su tvoje boje. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Sonjči. Oktobar je i meni lepši, a sličan (ne isti) efekat se postiže uz pomoć Fantasy Fire.

      Delete
    2. Ja ću da prepišem od Sonje, jer sam isto pomislila. Ali i ovaj mi se dopada, da nemam Oktober sigurno bih ga uzela. :)

      Delete
    3. Oktobar je ipak nešto posebno :D Ovaj je lep, ali Oktobar je ljubav.

      Delete
  5. Ovakve boje treba znati poneti, divno ti stoji!

    ReplyDelete
  6. Bas mi je dobar , podsjeca me na Oktobarfest

    ReplyDelete
    Replies
    1. Podseća malo, ali meni je Oktoberfest ipak mnogo lepši. Šimer mu je ravnomerniji, a ovde se vide tragovi četkice.

      Delete
  7. Mnogo je lep! Svidja mi se maslinasti odsjaj. Simer je tako raskosan. Ma, odusevila sam se.

    ReplyDelete
    Replies
    1. U zatvorenom je bio još zeleniji i taj deo mi se mnogo dopao. Treba ga videti uživo jer još nisam videla sliku koja prikazuje svu njegovu lepotu.

      Delete
    2. Razgledala sam ga u Sefori, okretala bocicu, mada i ono njihovo svetlo.. Ucinilo mi se da je redak i odlsutala sam, ali sad ga opet zelim.

      Delete
    3. Nije redak, to mogu da ti kažem. Meni je u bočici bio meh, ali oduševila sam se kada sam ga videla na Frenzy i to na takvom svetlu da se baš videla ta zelena nota. No na meni opet nije bio ono što bih htela.

      Delete
  8. Zeznuta je ta ljubav, nepredvidiva, nestalna, ali te radi, sto jes' jes'. Sto nou nou. :)
    Prva asocijacija chutney, zbog boje malo, a druga asocijacija:
    http://www.youtube.com/watch?v=C1XaOZ5rEs4

    Prelepo ti stoji, kao i sve. Zelim ti mnogo lepu godinu i ove drage praznike od <3

    Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lepa, umirujuća muzika.
      I tebi neka su srećni i lepi praznici :*

      Delete
  9. svakako je prelep, ali su mi october, germanicure i teasy mi i više nego dovoljni!

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...