07 September 2014

Matching Manicures - plavo


Za današnji usklađeni manikir (izazov koji je juče proslavio prvi rođendan) tema je "plavo". Kako nisam htela da suviše komplikujem uradila sam jednostavan manikir u dva tona plave. Bazni lak mi je Essie That's What I Mint, a preko sam dodala ove plave štrasiće. Tek sam nedavno otkrila voštane olovke za nameštanje štrasa/šljokica/nitni i moram reći da sam veoma zadovoljna lakoćom kojom sam rasporedila ove ukraščiće.

Today's Matching Manicure has "blue" for a theme. Since I didn't want to overcomplicate the thing I decided to go with this simple two-tone mani. My base colour is Essie That's What I Mint and I placed these blue rhinestones over it. I have only recently discovered wax pens for rhinestones/studs/sequins and I have to say I am very pleased with how easy these rhinestones were to place with one of these pens.


Šta su druge blogerke uradile na ovu temu možete pogledati na sledećim linkovima.

You can see what other bloggers came up with on following links.







18 comments:

  1. Cirkoni umesto polka tačkica, fenomenalno! :D

    ReplyDelete
  2. Aww, this is both super cool, fun and very pretty!
    Must have been fun adding the crystals too!

    ReplyDelete
  3. Sviđa mi se :)
    I viš, ja nekako izbjegavam pariti mintastu i plavu boju, a baš super izgleda!!!
    BTW voštane boje su mrak, barem ne treba sliniti točkalicu :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, sa tačkalice mi uvek spadaju, Ovo je bila milina koristiti.

      Delete
  4. Simpatično je. Baš mi se dopada. :)

    ReplyDelete
  5. koja si ti lukavica, umjesto da se gnjaviš točkalicom ti zalijepila cirkoniće ;)
    sviđa mi se kako izgleda manikura :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vremenski bi me izašlo isto, ali ovako je čistije :D
      Hvala ti.

      Delete
  6. Slažem se za voštane olovke. Baš sam si sad naručila nove. :) Super je manikura.

    ReplyDelete
  7. Bas mi se dopada ovaj manikir mada mi ovo ne lici na tebe. ;) Ima li tih olovcica i kod nas?

    ReplyDelete
    Replies
    1. SIgurno ima kod Kineza, a ja sam ovu uzela u Kariki.

      Delete
  8. super manikura, sviđa mi se ovo sa perlicama

    ReplyDelete
  9. Definitivno i meni treba jedna voštana olovka! Odlična manikura :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je olovka otkriće meseca. Zaista odlično vrši posao.

      Delete
  10. Divan je lak. Sviđa mi se kako si ravnomerno rasporedila cirkončiće :)
    Jel pomažu te olovke i kod onih mikro perli?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, za te perle su savršene. Samo ih ne treba pritiskati olovkom već lagano dodirnuti.
      Hvala ti :*

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...