28 November 2014

Flormar 442


Moja slabost prema zelenim lakovima nije nikakva tajna. Zato sam svojevremeno uzela Flormar 442, lak iz kolekcije za proleće-leto 2012. godine, a onda ga zaboravila u gomili drugih zelenih (i ne samo zelenih) lakova koji su čekali da ih probam. Mislim da ova kolekcija nije više dostupna, ali nije nemoguće da pojedini lakovi još mogu da se nađu po manjim parfimerijama.


My weak spot for green nail polish is not a secret. That is why some time ago I did get Flormar 442, a polish from their 2012. spring-summer collection, but it got lost among other green (an not just green) untried polishes.


Flormar 442 je taman zeleni lak sa metalik šimerom. Po boji dosta podseća na Catrice After Eight, ali mu baza nije zacrnjena. Takođe u šimeru ostaju tragovi mazanja. Prilično je dobro pigmentisan,tako da su dva sloja dovoljna za punu boju i ravnomernu pokrivenost. Brzina sušenja je prosečna. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak. Na poslednjoj slici imam pečatiran motiv sa MoYou Nails plčice 83.


Flormar 442 is a drak green polish with metallic shimmer. In terms of colour it is very similar to Catrice After Eight, but its base isn't blackened. It also shows brushstrokes. It is well pigmented and two coats are enough for full coverage and even colour. Drying time is average. Photos were taken in natural light. I have two coats of polish and no top coat. In the last photo I have stamped an image from MoYou Nails 83 over it.

MoYou Nails 83

24 comments:

  1. Sto ja volim sto i ti volis zelene lakoveee. Savrsen je. A i uvek sam odusevljena tvojim pecatiranjem. Ja to ne bi uspela da izvedem da mi zivot zavisi od toga

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma samo malo vežbe i ima da i ti pečatiraš.

      Delete
  2. Divan je, prva asocijacja je bio after eight, samo puuno sjajniji :)

    ReplyDelete
  3. Bas je odlican lak. Mene privuku al slabo ih mazem :(

    ReplyDelete
  4. I have a few Flormar polish, but not this beauty. It looks awesome on your nails and stamped is even better, very royal like!

    ReplyDelete
    Replies
    1. You can look for Catrice After Eight if you like this one. They are close enough.

      Delete
  5. This sure is a Vedrana color - looks good on you!!

    ReplyDelete
  6. Cini mi se da im je ova linija bila definitino najbolja bar kada su u pitanju one koje su nama bile dostupne. Odlican je ali ima vec previse lakova na tu temu. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se. Ja sam ovaj prosledila jer imam suviše sličnih koji mi se sviđaju više ili sam ih više trošila.

      Delete
  7. Lepota! Prvi put vidim. Ako naletim na njega, uzimam sigurno.

    ReplyDelete
  8. Boja je jako lepa. :) Moram da obnovim gradivo sa Emerald Fitzgeraldom.

    Odlično ti stoji. :-*

    ReplyDelete
  9. Prelepa nijansa zelene, ako naletim negde na njega moram da ga uzmem za drugaricu koja je opsednuta zelenim lakovima. ^.^

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...