26 January 2015

Morgan Taylor Midnight Rendezvous


Praznici su prošli, ali to ne znači da treba da prestanemo da nosimo šljokičave lakove do naredne sezone. Lak koji danas pokazujem je iz poslednje praznične kolekcije Morgan Taylor lakova - Home for the Holidays. Poput drugih Morgan Taylor lakova ni ovaj ne sadrži formalin, dibutilftalat i toluen i nije testiran na životinjama. Bočice su od 15 ml i koštaju 864 dinara. O novinama se možete informisati na Morgan Taylor Srbija stranici, a lakove možete nabaviti kod uvoznika GP Contour u Novom Sadu i Beogradu i u Janković apotekama u Novom Sadu.



Holidays are over, but that doesn't mean we have to stop wearing glittery polish until next holiday season. The one I am showing you toady is from the lates Morgan Taylor holiday collection - Home for the Holidays. Morgan Taylor polishes are big 3-free and cruelty free. They come in 15 ml bottles and have wide flat brush.



Morgan Taylor Midnight Rendezvous (50148) je crni lak ispunjen pretežno plavim sitnim šljokicama, ali ima i zlatnih i ružičastih šljokica. Već sam spominjala kako Morgan Taylor ume da napravi savršeno pigmentisan crni lak sa šljokicama i jadikovala nad time što njihovi šljokičavi lakovi gutaju nadlak. Ovaj nije izuzetak po obe stavke - savršeno pokriva nokat iz dva sloja, jasno je da je crn, a šljokice se sasvim vide, ali je veoma teško postići glatku površinu. Šljokice su krupnije od onih u New York State of Mind i ima ih manje, a sitnije su i ima ih više nego u Better in Leather. Suši se brzo, kako od Morgan Taylor lakova i očekujem. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak. Iskreno, celim doživljajem nisam oduševljena, valjda zato što su Just for the Occasion i New Year, New Blue postavili zaista visok standard. Midnight Rendezvous nije loš lak, samo sam ja od njega očekivala više. Zapravo sam se nadala da će on za New Year, New Blue biti ono što je Just for the Occasion za Rebel With a Cause.


Morgan Taylor Midnight Rendezvous (50148) is black polish filled mostly with blue glitter, but there are also some gold and pink glitters. I have already raved how Morgan Taylor can produce a perfectly pigmented black polish with glitter and lamented over the fact that their glittery polishes just soak up top coat. This polish is no exception - it gives full coverage in two coats, it is clear that it is black yet the glitter is perfectly visible, but it is very difficult to get smooth surface. Glitter is larger and there's more of it than in New York State of Mind, but it is smaller and there's less of it than in Better in Leather. It dries fast, as I expect from Morgan Taylor polish.Photos were taken in natural light. I have two coats of polish and no top coat. To be honest, I'm not thrilled with this polish, probably because Just for the Occasion and New Year, New Blue have set such high standard. Midnight Rendezvous is not a bad polish, I have just expected more from it. Actually, I was hoping that it would be for New Year, New Blue what Just for the Occasion is for Rebel With a Cause.

22 comments:

  1. The glitters makes this one very special, I like it!!

    ReplyDelete
  2. Love it. You've reminded me that I have something similar that is unused. I have to try it soon!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, do go and try it. I'd love to see it on your blog.

      Delete
  3. Lep je u bocici, ali to sto jedan sloj tca ne moze da ga izravna je dovoljan razlog da ga ne kupim, kao ni ostale MT lakove s tom odlikom :)

    ReplyDelete
  4. Rekla sam jednom i reci cu jos milion puta ali imas najbolji ukus za lakove na svetu! :D
    Steta sto te nije odusevio toliko formulom ali je previse lep da bi mu iko odoleo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo :*
      Znamo da se o ukusima ne raspravlja, ali drago mi je da ti se moj ukus dopada.

      Delete
  5. Replies
    1. Jeste, kakvi su im generalno svi šljokičavi. :(

      Delete
  6. Meni lak izgleda super i što se mene tiče vrime šljokica traje cilu godinu, ja san toliki kič haha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma i ja sam svraka i volim šljokice, ali ne volim kada su ovako grbave.

      Delete
  7. Šteta što je tako grbav kad može da bude fantastičan.

    ReplyDelete
  8. isprobala sam ga odmah :) ne znam da li je zbog konkretnog nadlaka (poshe) ali meni je bas fino izravnao povrsinu. sa dva sloja bi bilo savrseno glatko, ali sam stavila samo jedan i mat nadlak preko

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je drago što si uspela da ga ispeglaš. Poshe još uvek nisam isprobala, ali mi je svakako na spisku.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...