18 March 2015

Morgan Taylor Party at the Palace


Nisam osoba kojoj letnje i prolećne kolekcije bilo čega odgovaraju pa mi je samo jedan jedini lak iz Morgan Taylor Cinderella kolekcije privukao pažnju. Poput drugih Morgan Taylor lakova ni ovaj ne sadrži formalin, dibutilftalat i toluen i nije testiran na životinjama. Bočice su od 15 ml i koštaju 984 dinara. Možete ih nabaviti kod uvoznika GP Contour u Novom Sadu i Beogradu i u Janković apotekama u Novom Sadu.


I am not a sort of person that spring and summer collections of anything appeal t, which is why only one polish from Morgan Taylor Cinderella collection had caught my eye. Morgan Taylor polishes are big 3-free and cruelty free. They come in 15 ml bottles and have wide flat brush.


Morgan Taylor Party At The Palace (50167) jedan je od šest lakova iz Cinderella kolekcije, napravljene u saradnji sa Walt Disney Pictures i inspirisane igranim filmom Pepeljuga. Ovo je tirkizni lak ispunjen sitnim zlatastim ljuspicama. Na mom toplom tenu ovaj lak stoji odlično, iako boja nije sasvim po mom ukusu. Ostalo nije tako sjajno. Lak je prilično gust. Ne klizi preko nokta (koristila sam MT Stick With It bazu) već zapinje (verujem da je to zbog količine šimera). U laku ostaju brazde i ne ravnaju se same. Dva sloja su dovoljna za punu boju, ali možda će vam biti potrebna tri sloja kako biste izravnali površinu. Ja sam odlučila da se zadržim na dva sloja laka i sloju nadlaka. Nadlak je ujednačio površinu, ali sam onda primetila neravnomerno obojena mesta na noktima. Morgan Taylor je od početka postavio visoke standarde i moja očekivanja su u skladu sa time, a ovaj lak nije na nivou na kome bih očekivala da bude. Nadam se da će naredne kolekcije biti bolje. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i sloj Cult Nails Wicked Fast nadlaka.


Morgan Taylor Party At The Palace (50167) is one of six polishes from Cinderella collection, made in collaboration with Walt Disney Pictures and inspired by Cinderella live-action film. This is a turquoise polish filled with golden flecks. It looks great on my warm skin tone, even though the colour itself is not exactly my cup of tea. Other characteristics aren't as great. Formula is rather thick. It doesn't glide smoothly over nail (I have used MT Stick With It base coat), I believe because of the amount of shimmer. It goes on streaky and doesn't self-level. It takes two coats to get full colour, but you may need another coat to even out the surface. I have opted for two coats of polish and top coat. Top coat did even it out, but then I noticed how patchy the colour went on. Since its inception Morgan Taylor has set very high standards and my expectations are just as high, but this polish underdelivered. I hope that upcoming collections will be better than this one. Photos were taken in natural light. I have two coats of polish and a layer of Cult Nails Wicked Fast top coat.

16 comments:

  1. I cannot make up my mind - does it or doesn't it look dusty?
    I think not, and I can adopt it from you, if you consider getting rid of it LOL

    ReplyDelete
    Replies
    1. I wouldn't say it looks dusty, but it is less vibrant than it looks in some swatches.
      You can definitely have mine as this is not the colour I am most comfortable wearing.

      Delete
  2. Wow, this is a dream polish. Love the color and the shimmer of it!

    ReplyDelete
  3. Lep je, šteta što mu je formula loša.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se. Nisu ga baš najbolje napravili, a vidim i druge recenzije da ne hvale konzistenciju laka.

      Delete
  4. Bas je lep. Svidja mi se sto ima zlatne ljuspice. Ja sam ocekivala intenzivniju nijansu pa sam malo razocarana al sta da se radi. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni taman odgovara što nije onako intenzivan kako je isprva delovalo :D

      Delete
  5. Ima nesto lepo u ovom laku. Jeste malo prasnjav, al ipak je lep lak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni ne deluje prašnjavo, ali slažem se da ima nečeg privlačnog u njemu. Ovo uopšte nije moja boja, a veoma mi se svidelo kako mi stoji. :D

      Delete
  6. šteta formule, ali meni se sviđa kako izgleda :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Jeste on lep, ali očekujem veći kvalitet od Morgan Taylor.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...