24 April 2015

Cuccio So So Sofia


Niz predsajamskih članaka (od prošlog petka sam predstavljala lakove koje ćemo moći da kupimo na Svetu Lepote za vikend) završavam predstavljanjem drugog od četiri Cuccio laka koja sam uzela na 25. Dodiru Pariza. Cuccio je američka firma koja proizvodi profesinalne proizvode za manikir i pedikir, a nama su ovi proizvodi dostupni kroz Aluna centre. Aluna učestvuje na Svetu lepote pa verujem da će ponuditi i Cuccio proizvode i treba iskoristiti sajamsku cenu jer im je redovna cena u rangu sa Jessica lakovima. Pakovanje je od 13 ml, a lakovi su 3-free i, prema tvrdnji sa zvaničnog sajta, nisu testirani na životinjama.


I am ending this series of articles about brands that will be available at the upcoming beauty expo with the second of four Cuccio polishes I got at the previous expo. Cuccio is an American brand that makes professional manicure and pedicure products. Cuccio Colour nail polishes come 13 ml bottles, they are 3-free and according to official website they are not tested on animals.


Cuccio So So Sofia je deo I Left My Heart in San Francisco kolekcije, koja sadrži nude, braon i ružičaste tonove. Na sajtu je ovaj lak opisan kao neproziran lak, boje laganog francuskog krema. Opis nijanse je prilično dobar jer ovaj lak ima dosta žute u sebi. Deo o neprozirnosti je prilično daleko od istine, posebno imajući u vidu da je ovo kompanija koja se hvali da njihovi lakovi bogato pokrivaju iz jednog sloja, a daju punu pokrivenost iz dva sloja. Bila su mi potrebna tri sloja da postignem koliko-toliko ujednačenu boju, ali i tada sam imala prozračna mesta. O tome da su mi se zbog gustine laka pojavili mehurići ne moram da govorim - vidi se sa slika. Jedina pohvalna stvar koju o ovom laku mogu reći je da mi se boja sviđa, kao i fini šimer koji daje posebno nežan izgled ovom laku. Ostalo... Koliko mi se prvi Cuccio lak koji sam probala dopao, toliko me je ovaj razočarao. Nadam se da će ovo biti i jedino razočaranje koje ću doživeti sa ovim brendom. Slike su snimljene na suncu. Imam tri sloja laka i nemam nadlak.


Cuccio So So Sofia is part of I Left My Heart in San Francisco collection, which contains nude, brown and pink shades. On official website it is described as "opaque, soft french buttercream". The part relating to the colour is quite accurate as this polish has very strong yellow undertone. The part about its opacity is far from truth considering that the company boasts that their polishes give "rich coverage in one coat and true coverage in two coats". It took me three coats to get more or less even colour and even then I had some see-through spots. I don't have to mention that I got bubbling because of thickness of layers - you can see them in photos. The only positive thing I can say about this polish is that I like the colour as well as this fine shimmer that gives refined look. The rest... Well I was as disappointed with this polish as I was thrilled with the first Cuccio polish I tried. Let's hope that this will be my last disappointment with this brand. Photos were taken in sunlight. I have three coats of polish and no top coat.

Cuccio So So Sofia - Zoya Jacqueline

8 comments:

  1. It is an unusual color to see on your nails - and you are right about the shimmers.
    Too bad the formula let you down...

    ReplyDelete
    Replies
    1. It seems that I shouldn't venture too much out of my comfort zone :D

      Delete
  2. Šteta što te razočarao, čim san vidila sliku ono šta je to *_* Zanimljiva boja, dobro su je opisali, mene ovakvi lakovi privuku i obično mi se nakon probavanja vuku u kolekciji :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobri su kao neutralna podloga za pečatiranje :P

      Delete
  3. Interesting color but I am not a big fan of it! Maybe for nail art base!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I have used it as stamping base twice so far and it suited me well that way.

      Delete
  4. interesantan lak, ali mislim da se ne bih uhvatila za njega

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mene je privukao šimer, ali nije se pokazao na delu.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...