30 November 2015

Morgan Taylor Totally A-Tealing


Ako ste se pitali zašto već dugo nisam pisala o Morgan Taylor lakovima, to je zato što nam je uvoznik malo posustao sa novitetima, a sve sam se nadala da će stići neke nove kolekcije. No imam još par nepredstavljenih MT lakova i danas sam vam spremila kratku priču o jednom iz stalne postavke. Morgan Taylor lakovi ne sadrži formalin, dibutilftalat i toluen i nisu testirani na životinjama. Bočice su od 15 ml i koštaju 984 dinara. Trebalo bi da možete da ih nabavite kod uvoznika GP Contour u Novom Sadu i Beogradu i u Janković apotekama u Novom Sadu.


If you were wondering why I haven't written about Morgan Taylor polishes for a while now, it was because our importer hasn't been that active and I was hoping some new collections will arrive. However, I do have a couple of unshown MT polishes and today I am presenting you a polish from their core line. Morgan Taylor polishes are big 3-free and cruelty free. They come in 15 ml bottles.


Morgan Taylor Totally A-Tealing (50089) je taman petrolej zeleni lak kremaste završnice i staklastog sjaja. Veoma mi je bilo teško da mu uhvatim pravu boju jer je na slikama ispadao daleko plavlje i/ili tamnije nego uživo. Ovo što vidite na slikama je prilično veran prikaz i boje i tog visokog sjaja. Tamniji je i zeleniji od OPI Ski Teal We Drop, ali ne toliko zelen kao OPI Christmas Gone Plaid. Lak je veoma lepo pigmentisan i daje punu pokrivenost iz dva sloja. Veoma se lepo maže. Suši se iznenađujuće brzo, čak nisam imala potrebu da stavljam nadlak. S druge strane, nadlak mu je potreban za postojanost - meni je bez njega lak počeo da se krza još istog dana. Da li farba nokte? Ne, ali ne dajte da vam zakači kožu jer će nju dobrano obojiti. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


Morgan Taylor Totally A-Tealing (50089) is a dark teal-green creme polish with glassy shine. It was hard for me to capture the colour fatefully because it would turn out far too blue and/or dark in photos. What you see here is quite fateful depiction of both colour and that glassy shine. It is darker and greener than OPI Ski Teal We Drop, but not as green as OPI Christmas Gone Plaid. Polish is quite pigmented and gives full coverage in two coats. It goes on smoothly. Drying time is surprisingly fast, I didn't even have to put on top coat. On the other hand, it does need top coat in order to last - without top coat it started to chip on me the same day I painted my nails. Does it stain? Not nails, but be careful not to get it on skin because it will stain it rather well. Photos were taken in natural light. I have two coats of polish and no top coat.

OPI Ski Teal We Drop - Morgan Taylor Totally A-Tealing - OPI Christmas Gone Plaid

21 comments:

  1. Mislim da je ovo nijansa koja bi mi se dopala. Super ti stoji! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. I ja mislim da bi ti se svidela boja uživo.

      Delete
  2. Totalno oduševljenje. Drago mi je što ne farba nokte, smešio se sa police i samo sam zbog toga oklevala.
    Sigurno bi mi zbog plavog podtona bolje pristajao od Christmas Gone Plaid. Volim na sebi sve što ima "teal" u nazivu ili opisu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne boji nokte, ali farba zanoktice za sve pare. :D

      Delete
  3. Ima neku dubinu, slabo nosim ovakve nijanse, ali dopada mi se. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Mislim da bi ti se svideo kada bi ga probala jer ove slike prosto ne prikazuju nejgovu punu dubinu i lepotu.

      Delete
  4. Baš baš je lep. Zelene sam uvek za obilazila, ali je ovaj... baš baš lep :D

    ReplyDelete
  5. What a dark sexy green here *__*
    I like it on you =)

    ReplyDelete
  6. Ovo je za mene savrsen petrolej zeleni lak. Savrsen! A stoji ti perfektno. Kao napravljen bas za tebe.

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...