06 November 2016

Matching Manicures - Polka Dots


Stigle su na red i tačkice, za koje sam mislila da su tema za prošlu nedelju, tako da je ovo zapravo manikir od prošle nedelje. Ionako ove nedelje ne bih stigla da pravim nov manikir jer sam od petka na Beokonu, a i vas pozivam da svratite jer i danas ima zanimljivih tribina i predavanja, a tu je i cosplay.

Finally we're doing dots, which I thought were the theme for last week, so this is actually a week-old mani. I wouldn't be able to make a new one anyway, because I've been on Beokon since Friday.


Tačkice su neopterećujuć manikir i zato su moje nešto ležernije nego što bi možda trebalo da budu. Pošto sam koristila dvostranu tačkalicu sličnih veličina kuglica, zaboravila sam koju sam stranu počela da koristim, tako da, iako mi to nije bila namera, imam tačkice različitih veličina na različitim noktima. Onda mi je nadlak razmrljao par tačkica, ali meni to i nije tako strašno. Bazni lak mi je Dior Gris Montaigne, a tačkice su Essence Little Miss Sunrise, što mi se činilo kao topla kombinacija boja, pogodna za ovo sveže jesenje vreme. Na linkovima ispod možete videti šta su druge blogerke spremile za ovu nedelju.

Dots are an effortless mani, and mine are a bit more slack than they might be I used a double-ended dotting tool with similar sized ends, and I lost track of which side I used so, even though that was not my intention, I have different sized dots on different nails. THen top coat smeared several of my spots, but I don't mind it. Base colour is Dior Gris Montaigne, and I used Essence Little Miss Sunrise for dots. I think that this is a nice, warm colour combination for these chilly autumnal days. You can see other bloggers' manis at the links below.








10 comments:

  1. It's a beautiful dotticure - the colors also match well!

    ReplyDelete
  2. Viš, sviđa mi se ovaj Dior u podlozi, iako ga osobno ne bih nosila.
    Ovaj žućo je prilično pigmentiran kad se toliko istiće na tamnoj podlozi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veruj mi, Diorac je odličan. A žućko jeste odlično pigmentisan i sada mi je pri kraju pa ne znam šta ću kada ga potrošim jer je dušu dao za nail art.

      Delete
  3. It looks fun and I like how the two colors work together!

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...