16 January 2017

Matching Manicures - Red


Po treći put za temu usklađenog manikira imamo crvenu boju. Iako mi je crvena jedna od najdražih boja i prikladnih lakova mi ne manjka, s obzirom na to da smo već dva puta radile crvene manikire malo je teže smisliti atraktivan manikir kakav nije već prikazan. Nadam se da će vam se svideti.

This is the third time we have colour red as theme for our matching manis. Even though red is one of my favourite colours and I don't lack appropriate polishes, I found it a bit difficult to come up with an attractive mani that we haven't done before considering that we've already done this theme twice before. I hope you'll like my take on it.


Ovog puta sam se umesto jarko crvenoj, okrenula tamijoj nijansi. Na kažiprst i malić sam nanela Look By Bipa Coloured Sand Deep Red, koji sam još za prošlu Novu godinu dobila od Suzi. Na ostale nokte sam nanela sloj Morgan Taylor Little Black Dress, a potom pečatirala motiv sa Born Pretty pločice BP-L003. Prvo sam pokušala da za pečatiranje koristim China Glaze Red-y & Willing, ali se on jedva video na crnoj osnovi. Zato sam se okrenula Aurinom laku Hot & Chili, proverenom laku koji, iako je drugačijeg tona, preko crnog laka izgleda kao stvoreno za ovu priliku. Manikire drugih devojaka koje učestvuju možete naći na linkovima ispod.


This time, instead of bright red, I opted for a deeper shade. I painted my pinkies and index fingers Look By Bipa Coloured Sand Deep Red, that I got from Suzi as part of last year's New Years gift. I painted my other nails a coat of Morgan Taylor Little Black Dress, and them stamped an image from Born Pretty BP-L003 stamping plate. First I tried to use China Glaze Red-y & Willing for stamping, but it was barely visible over black. That is why I turned to Aura Hot & Chili, a tried and tested polish that, even though of different tone, looks made to measure for this mani when used over black base. You can check out other gals' manis at the links below.







10 comments:

  1. Lovely outcome. I like way better darker reds than the brighter ones!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much. I like darker shades better too, but somehow ended up using bright ones previous two times.

      Delete
  2. Predobar uzorak i predobra kombinacija boja i svega skupa! Vjerojatno znaš da nisam ljubitelj crvenih lakova, ali ovo bi s guštom nosila :D

    ReplyDelete
  3. divna kombinacija, odličan teksturac

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Teksturac je zaista odličan. Tačno je ono što sam želela da Golden Rose Holiday 64 bude.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...