05 May 2021

Zoya Marney

Od prošlog petka na noktima nosimo Zoya lakove. Zoya je moj omiljeni proizvođač lakova za nokte. Imaju fantastičan izbor boja, odličnu konzistenciju i za mene savršenu četkicu. Nažalost, taj kvalitet podrazumeva i višu cenu tako da su kod nas prestali da ih uvoze, ali se postojeće zalihe još uvek mogu nabaviti, a UltraSun povremeno daje i popuste na lakove.
We've been wearing Zoya polishes since last Friday. Zoya is my favourite nail polish brand. They have a great selection of colours, excellent formula and for my purposes a perfect brush. Unfortunately, that quality means higher price point, so they are no longer imported in Serbia and we have to turn to etailers to get new colours we want.
Ne mogu da se setim tačno zašto sam uzela Zoya Marney (tako se zove na mojoj nalepnici, na zvaničnom sajtu se zove Marnie). Ovo nije moja tipična boja. Očekivala sam da bude mesnatiji, poput starene govedine, ali kod mene je boje mlečne čokolade. Boja sama po sebi nije loša i čak mi stoji dobro, samo nije za mene jer braon jedva nosim. Konzistencija mu je standardno dobra za Zoya lak. Suši se prosečnom brzinom. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.
I can't really remember why I bought Zoya Marney (that is the name on the label of my bottle, it is called Marnie on the official website). This is not my typical colour. I expected it to be more like aged beef, but on me it looks more like milk chocolate. The colour as such is not bad and it even looks good on me, but it is not my colour because barely wear brown. Formula is typically good. Drying time is average. Photos were taken in natural light. I have two coats of polish and no top coat.

No comments:

Post a Comment

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...