17 March 2012

Classics Glamour 159 i moj franken

Classics kozmetiku proizvodi ista kompanija koja drži Golden Rose - Erkul cosmetics. Moje iskustvo sa Classics se svodi na lakove za nokte. Postoji nekoliko linija njihovih lakova, a ovaj lakić pripada Glamour liniji. Pakovanje od 11 ml u parfimeriji Godina je koštalo 80 dinara. Ima ih i u nekim Pharmacity apotekama, ali ne znam kojim niti koliko koštaju. Pakovanje je isto kao za Classics Metallic lakove kojih takođe ima u nekim Pharmacity apotekama pa je zabuna moguća.

Classics cosmetics is made by the same company that makes Golden Rose - Erkul cosmetics. I only have tried out Classics nail polishes. This one is from Glamour line. The bottle is same as Classics Metallics bottle and contains 11 ml of product.


Classics Glamour spadaju u najgore lakove koje sam do sada probala. Toliko mehurića mi se ne javlja kod drugih lakova. A ni boja ovog mi ne odogovara - suviše je isprana, ubledela. Lak se lepo maže i prilično brzo suši, ali mehurići su neoprostiva mana i ovaj lak se neće zadržati kod mene. Ono što mu se ne može zameriti je postojanost - četiri dana mi je na neokrznut stajao na noktima i preživeo je nezaštićeno pranje sudova.

Classics Glamour are among the worst polishes I've ever tried out. I've never seen this much bubbling with any other brand. I don't like the colour of this polish very much either. It looks a bit pale, washed out. The application was nice, and the polish dried fast, but the bubbles are something I don't tolerate so I won't be keeping this polish. One good thing that should be mentioned is its durability - it stayed unchanged for four days and it lived through my unprotected dish-washing.

Na kažiprstu je moj franken radnog naziva Fire within

Na kažiprstu je moj franken radnog naziva Fire within


No comments:

Post a Comment

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...