21 March 2012

Flormar Supershine Miracle Colors U34

Posle dobrih iskustava sa U12 i U33 lakovima, odlučila sam da na preporuku članice sa Ane uzmem Flormar Supershine Miracle Colors U34. Opisala mi ga je kao crn sa crvenim šljokicama što je meni već dovoljan razlog da poželim da uzmem bilo koji lak, a posebno kada se radi o Flormar laku jer sam se u njihov kvalitet više puta uverila. Flormar Supershine Miracle Colors lakovi u parfimeriji Cristabell koštaju 170 dinara, a pakovanje je od 10 ml.

After good experiences with U12 andU33 polishes, I decided to take advice from Ana.rs forum and get U34 as well. It was described to me as black with red glitter which to me is good enough to go buy any polish, and especially Flormar, whose quality has been verified over and over again.

pre upotrebe treba dobro promućkati
shake well

U parfimeriji mi je ovaj lak delovao više bordo nego crno i doživela sam ga kao U12 bez zlatnih šljokica. Sasvim sam sigurna da su ove bordo-ljubičaste šljoke iste u oba laka. Razlika je u boji baze - U34 zaista ima crnu bazu, dok je u U12 osnova bordo.

In the store this polish looked more burgundy than black and it reminded me of U12 without gold flecks. I'm sure the burgundy/raspberry flecks are same in both polishes. The main difference is in the base colour - U34 is black while U12 is burgundy.

u senci
in shade

Pri veštačkoj svetlosti i na indirektnoj dnevnoj svetlosti ovaj lak deluje prilično neugledno i kao da u nešto nedostaje. Da li je crn? Da li je braon? Možda ljubičast? Sve zajedno? Na suncu oživljava. Crna osnova i crvenkasto-purpurne šljokice ga za mene čine sinonimom za vamp lak. On je i crn i crven i ljubičast i ništa od toga, a opet nije kameleon. Maže se veoma lepo i lako (neočekivano lako za lak sa toliko šljokica) i dugo traje na noktima.

In artificial light and in indirect natural light this polish looks rather uninteresting and as if it lacks something. Is it black? Is it brown? Purple maybe? All of it? It really shines in sunlight. The black base and burgundy-purple flecks make it an epitome of vamp polish. It is black and red and purple and nothing of it, and yet it isn't a chameleon. It goes on surprisingly smoothly for a polish this packed with glass flecks and it lasts very long.

na suncu
in sunlight

Ovo je moj novi omiljeni lak.

This is my new favourite polish.

Edit 27. 10. 2012.

Ovaj lak zaslužuje bolje fotografije. Naredne četiri slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam jedan sloj U34 preko tri sloja Urban Decay Wrecked i sloj Seventeen Fast Finish nadlaka. Nadlak mu daje finu dubinu. Bez njega lak deluje prilično ravno.

This polish deserves better photos. Following four pictures were taken in daylight. I have one coat of U34 over Urban Decay Wrecked and a coat of Seventeen Fast Finish top coat. Top coat gives nice depth. Without it the polish is a bit flat.






6 comments:

  1. Na suncu je savsen!! Jako mi se dopadaju ovakve boje na tebi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Ovo mi je zaista sada jedan od omiljenih lakova. Ranije sam vrtela krem crveni i krem crni, a sada mi se mnogo više dopadaju ovi duboki koji su ni tamo ni amo.

      Delete
  2. Replies
    1. Pa pošto imaš pristup ovim lakovima, potraži i U34. Verujem da nećeš zažaliti. Mislim da će lepo ići uz tvoj oblik noktiju.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...