24 July 2012

Classics Charming 50

Classics kozmetiku proizvodi ista kompanija koja drži Golden Rose - Erkul cosmetics. Moje iskustvo sa Classics se svodi na lakove za nokte. Postoji nekoliko linija njihovih lakova, a ovaj lakić pripada Charming liniji. Pakovanje je od 7,5 ml i košta oko 50 dinara u Pharmacity apotekama. Ima ih i u parfimeriji Godina (ugao Kneza Miloša i Narodnog fronta) po ceni od 60 dinara. Izbor boja (kod nas u ponudi) nije baš veliki i u pitanju su uglavnom prilično uobičajene boje kakve ima svaki proizvođač lakova.

Classics cosmetics is made by the same company that makes Golden Rose - Erkul cosmetics. I only have tried out Classics nail polishes. This polish is from Charming line. They come in 7.5 ml bottles. The range of colours (available in our stores) isn't great.

Classics Charming 50

Classics Charming 50 je, čini mi se, prvi lak iz ove linije koji sam kupila. U radnji mi je delovao veoma tamno ljubičasto da bih se na dnevnom svetlu razočarala jer je u bočici delovao braon, a ja braon ne volim i ne nosim. Danas sam htela da ga isprobam samo da bih videla da li ću ga zadržati ili proslediti dalje i veoma sam se prijatno iznenadila. Lak je veoma tamna nijansa bordo, mada vuče na boju crne čokolade. Na mahove deluje više braon, na mahove više ljubičasto. Mazanje je bilo jednostavno, mada bi moglo biti i bolje jer boja nije baš najujednačenija. Sjaj je prilično visok. Ovaj lak ostaje u mojoj kolekciji za trenutke kada mi se ne nosi crno, ali želim nešto tamnije od bordo lakova koje imam. Najviše me podseća na voljeni U34, samo u krem verziji.

I thik Classics Charming 50 was the first polish from this line I bought. In store it seemed to me to be very dark purple so I was a bit disappointed when I saw it in daylight. In the bottle it looked brown, and I don't like or wear brown. Today I only wanted to try it to see whether I was going to keep it or pass it on and I was pleasantly surprised. It is very, very dark burgundy, although at times it resembles dark chocolate. From some angles it looks more purple, from some more brown. The application was smooth, although the formula could be better because the colour wasn't quite even. It has high gloss. This polish is staying in my collection for times when I don't want to wear black, and I want something darker than burgundy polishes I have. It reminds me of creme version of my beloved U34.

Classics Charming 50

Sve slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak. Mehurići su nastali zbog baze (Titania Kalzium-Gel).

All photos were taken in daylight. I have two coats of polish and no top coat. Bubbling is due to base coat (Titania Calcium Gel).


2 comments:

  1. Odlicna boja, klasika! Meni kvalitet njihovih lakova i nije najsjajniji, ali su svi koje sam probala bili neki pastelni i neonski, koje su generalno teski za mazanje, pa mozda zato

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni su Charming okej. Jesu malo nezgodniji za mazanje jer budu neravnomerni, ali su sjajni u poređenju sa Classics Glamour lakovima.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...