03 May 2013

China Glaze Short And Sassy


Za temu "omiljeno ima laka" izabrala sam China Glaze Short And Sassy jer, iako pretpostavljam da se odnosi na frizuru, mislim da taj naziv opisuje i neke moje osobine - niska sam, drska, samopouzdana i energična. Short And Sassy (80311) deo je Retro Diva kolekcije za jesen 2009. godine i izgleda da je sada povučen iz prodaje.

izvor/source

I picked China Glaze Short And Sassy for "favourite name of nail polish" theme because even though I suppose its name refers to the haircut, it also describes some of my features - I'm short, insolent, confident and energetic. Short And Sassy (80311) is part of Retro Diva collection for fall 2009. and it seems to be discontinued now.


Ne znam šta bih rekla o ovom laku sem da je prelep i da se divno maže. Dosta podseća na OPI Royal Rajah Ruby (uradiću poređenje kasnije) - boje crnog vina i ispunjen veoma finim šimerom. Na momente vuče na braon, a ponekada na ljubičasto. Može sasvim lako proći kao jednoslojac. Suši se sporo i zbog toga su mi se napravili mehurići.


I don't have much to say about this polish except that it is gorgeous and that it goes on wonderfully. It resembles OPI Royal Rajah Ruby (I will compare them later) - burgundy red and filled with fine shimmer. Sometimes it leans toward brown, other times to purple. It can be a one-coater. It dries slowly and I got some bubbling because of that.


Slike su snimljene na dnevnom svetlu, poslednje dve na direktnom suncu. Imam dva sloja laka i sloj Seche Vite nadlaka.


Photos were taken in daylight, the last two in direct sunlight. I have two coats of polish and a coat of Seche Vite.


Short And Sassy i OPI Royal Rajah Ruby se ipak prilično razlikuju, posebno na dnevnom svetlu.

Short And Sassy i OPI Royal Rajah Ruby are quite different, especially in daylight.

China Glaze Short And Sassy - OPI Royal Rajah Ruby - China Glaze Short And Sassy - OPI Royal Rajah Ruby


24 comments:

  1. Šteeta što je povučen iz prodaje, nijansa je jako lepa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nijansa je prekrasna i na svu sreću baš China Glaze ima nekoliko veoma sličnih nijansi.

      Delete
  2. Replies
    1. Koji beše ti imaš? Heart of Africa? Uporedićemo ih.

      Delete
  3. Fenomenalno si ga uslikala! Mnogo mi se vise dopada na tvojim noktima nego kad sam ga gledala u radnji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. U bočici ne deluje ni blizu ovako lepo kao uživo.

      Delete
  4. http://www.youtube.com/watch?v=10oDYjvWy24 prigodna pesma, verovatno nije po tvom ukusu, ali je prigodna, pa sam morala. Božanstven je!

    ReplyDelete
  5. Odlican izbor! Ide uz tebe i predivan je lak.

    ReplyDelete
  6. I dalje stojim iza toga da ti ovakve boje prelepo stoje.

    PS: Nagradica od mene - http://jelenaswonderfulcolors.blogspot.com/2013/05/moje-prve-nagrade.html#more

    ReplyDelete
  7. Haha, jeste mu dobro ime. A svakako je prelep, i bas me zanima poredjenje sa RRR.

    ReplyDelete
  8. Povucen je? Mene nije nesto posebno privlacio iako je na forumu bio bas popularan jedno vreme, ali sam ga skoro zagledala i bas mi se dopao.
    Tebi ove boje super stoje.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Stoje mi zato što ih toliko volim :D
      Izgeda da je povučen - nema ga više na zvaničnom sajtu.

      Delete
  9. That colour is amazing! I cannot get enough of vampy reds like this!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I understand you. I can't get enough of them neither.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...