15 May 2013

Don Juan One Coat OC 254


Već sam spomenula da je Don Juan izbacio kolekciju letnjih One Coat lakova i da su mi, na moje veliko zadovoljstvo, celu kolekciju poslali kao nagradu za poslednje takmičenje koje su organizovali. Neke od lakova ste mogli da vidite u Skittle manikiru koji sam uradila za tematski petak. OC 254 nije bio među tim lakovima, ali zato on prvi u kolekciji dobija nezavisni članak.


I have mentioned earlier that Don Juan cosmetics placed summer collection of One Coat polishes and that they sent the whole collection to me as a prize for their latest contest. You could see some of these in the Skittle mani I did for themed Friday. OC 254 wasn't among them, but it is the first one in the collection to get an individual post.


OC 254 (molim vas, dajte im imena umesto brojeva) prekrasna je plavetnija jorgovan-ljubičasta krema. Maže se veoma lepo i ravnomerno. Ja sam nanela deblji sloj jer sam ustanovila da tako One Coat lakovi zaista opravdavaju svoj naziv. Suši se prosečnom brzinom. Sjaj mu je veoma visok.


OC 254 (I wish they'd name them properly) is a gorgeous lilac creme polish. The application is smooth and eve. I did apply a thicker coat because I found that that way One Coat polishes justify their name. It dries in average time. The gloss is very high.


Prve četiri slike su snimljene na dnevnom svetlu, preostale dve na direktnom suncu. Imam jedan deblji sloj laka i nemam nadlak.


First four photos were taken in daylight, the other two in direct sunlight. I have one thicker coat of polish and no top coat.


32 comments:

  1. That is indeed a gorgeous lilac - and I agree names are much better than numbers...

    ReplyDelete
  2. Divna je boja, ja se i dalje oduševljavam kad namažeš nešto "out of comfort zone". :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemoj grešiti dušu, ovo je u mojoj zoni prijatnosti. Ima nekih drugih koji su van nje, ali njih ću ostaviti za kasnije.

      Delete
  3. "molim vas, dajte im imena umesto brojeva" :DDD

    Prelepa nijansa... tebi bi super stajao i Secret periwinkle ili onaj Flormar 446

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čitaju oni šta pišem, možda čitaju i komentare, a odgovore i obrazloženja daju kod sebe na strani, što je sjajno. Možda i izvedemo da dobiju imena.

      Delete
  4. I meni je prvi na pamet pao Secret periwinkle. :) Odlicno ti stoji ova boja! Upravo ubedjujem sebe da mi ne treba. ;)

    ReplyDelete
  5. I ja više volim kad lak ima ime nego broj. Ovaj je baš po mom ukusu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lakše je zapamtiti ime nego broj. Više puta sam ovome omašila broj.

      Delete
  6. Kako je lepa boja, prava prolećna :)

    ReplyDelete
  7. Prelepe su im boje, pogledala sam kolekciju u Kristabelli i ne znam koja je nijansa od koje lepsa! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isprobaću svaki pa ću javiti :D Moji favoriti su ovaj i 257.

      Delete
  8. Odusevljana sam nijansom,ustvari cela ta kolekcija im je fantasticna.
    Takodje se slazem sa tobom da je bolje da im daju umena umesto brojeva jer iscrpljuju ovako :D

    ReplyDelete
  9. Mnogo lepo ti stoji ova nijansa. Bas mi neobicno to videti kod tebe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Sama je verovatno ne bih kupila, ali sada mi se dopalo kako mi stoji pa možda uzmem još neku sličnu boju.

      Delete
  10. Lepa je nova kolekcija, al meni su boje nekako neubedljive. Ne znam kako bih drugacije opisala... Ovaj ti odlicno stoji btw :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ti svakako imaš više iskustva sa ovakvim bojama od mene pa mi je jasno da ti boje mogu delovati neubedljivo.

      Delete
  11. Prelep! I svaka cast za jedan sloj, prosto ne verujem kako dobro izgleda. Lepa je kolekcija, kao da su malo kopirali OPI sa bojama, ja sam upikirala onaj zapostavljeni ;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam upućena u ponudu ovakvih boja kod drugih proizvođača, mada sam primetila da su ovog proleća mnogi izbacili manje-više iste boje, uglavnom pastelne.

      Delete
  12. That's a beautiful lilac for sure! And it really suits you! :-)

    ~ Yun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you. I wouldn't normally buy this colour for myself, but this prize is a great means for me to try colours I generally wouldn't.

      Delete
  13. Replies
    1. Jeste, jeste. Naravno ja ću je verovatno više nositi zimi jer sam naopaka.

      Delete
    2. Ti podržavaš nošenje ljubičastog uvek :D

      Delete
  14. Prelepa boja! Volim ovakve više nijansirane lakove koji ne sarađuju sa mojim fotoaparatom, ali sa okicama veoma dobro :D I odlično ti stoji!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Ovaj sam lak zadržala i veoma sam zadovoljna njima. Baš bih mogla ponovo da ga namažem.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...