05 October 2014

Matching Manicures - mramoriranje


Mramoriranje uz pomoć vode (ebru) je istočnjačka tehnika ukrašavanja papira. Kapanjem boja na posebno pripremljenu površinu vode i mešanjem tih boja dobija se šara slična onima koje viđamo u kalcedonima i ta se šara može preneti na papir ili tkaninu. Blago modifikovana, ova tehnika se prenela i u lakoholičarski svet, a ove nedelje je tema usklađenog manikira.

Water marbling (ebru) is oriental technique of paper embellishing. You can get designs similar to those in different forms of chalcedony by adding colours to specially prepared water surface and by mixing them and these designs can be transferred onto paper or textile. Slightly modified, this technique translated well into nail art form and it is the theme of this week's Matching Manicures.


Prvi mi je put da isprobavam mramoriranje i manikir mi nije najuspeliji, mada je ispao mnogo bolje nego što sam očekivala. Koristila sam Morgan Taylor Mint Chocolate Chip i Polished Up Punk, kao i Miss Sporty Check Matte.

This is my first real go at water marbling and my manicure isn't the most successful, although it did turn out far better than I expected. I have used Morgan Taylor Mint Chocolate Chip and Polished Up Punk, as well as Miss Sporty Check Matte.


Šta su druge blogerke napravile možete videti na linkovima ispod.

You can see other bloggers' designs at the following links.






33 comments:

  1. I LOVE this so much - like in really love!
    The colors are brilliant - and the matte look makes me think of a rare stone....

    ReplyDelete
  2. Fenomenalno je ispalo! Moram da priznam da mi se matirana verzija malo vise dopada ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Jovana. I meni se mat više sviđa i zapravo nisam ni planirala da ubacim sjajnu u post, ali šteta bi bilo da ne iskoristim i tu sliku :D

      Delete
  3. Super je!! I odlična mi je kombinacija boja :D

    ReplyDelete
  4. Baš mi se dopada što svaki nokat ima skroz drugačiju šaru. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samo bi bilo bolje da su malo sličnije među sobom.

      Delete
  5. Nije loše ispalo. :)
    Ja sam jednom davno pokušala i uspela da uradim samo jedan nokat...tako da za ovaj MM nisam ni pokušavala.

    ReplyDelete
  6. Odlične si boje izabrala. Meni se dopada kako ti je ispalo, naročito na kažiprstu i srednje prstu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Meni se najviše sviđa kako je na srednjem prstu ispalo i žao mi je što to nisam mogla da ponovim na svim noktima.

      Delete
  7. Ovo je i vise nego odlicno za prvi put! A posebno mi se svidja i uvod koji si napisala. Uvek su ti odlicni tekstovi dok ja jedva sklopim 2,3 recenice :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Pošto me ebru zanima nije mi bilo teško da napišem koju :D

      Delete
  8. za prvi put je fantastična!

    ReplyDelete
  9. kažiprst i prstenjak savršeni, premda ni ostatak nije loš, nemjerljivo bolje izgleda od mog prvog pokušaja, bravo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo smatram svojim prvim pokušajem jer zaista kada sam prvi put pokušala da radim wm nisam uspela uopšte da razlijem lak. Ovo je uspeh spram toga :D

      Delete
  10. Svi su mi oodlični. Svaka čast. :)

    ReplyDelete
  11. Divno ti je ispalo! :) Ova mat varijanta mi je fantastična kao i tvoj izbor boja. Htela bih da ti preložim (mada ne sumnjam da za to već ne znaš, al' aj' da dodam za svaki slučaj) kod te tehnike videla sam da odlično uspeva i kada se u lak iz čašice sa vodom ne umače prst nego se umoči pečat za pečatiranje noktiju i sa pečata preslika na nokat! Samo što se taj pečat dobro oblepi selotejpom da se ne isprlja previše. Čini mi se da je tako možda lakše a i da se pravi manji nered. A može i da se sačeka da se taj tanak sloj laka na pečatu osuši, odlepi se uz pomoć pincete i zalepi na nokat kao sličica. Nisam probala još uvek jer sam baš skoro naišla na tu ideju. Šta misliš o tome?

    ReplyDelete
    Replies
    1. S obzirom da je moj tajni saveznik vazelin, ja skoro da uopšte i nisam imala nered. Čini mi se zapravo da je ovo sa pečatom komplikovanije.

      Delete
  12. Super ti je ispao manikir,baš mi se sviđa. :) Samo mi fali uputstvo.Ne bavim se manikiranjem drugih,ali na sebi se ponekad igram. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Na YouTube-u ima dosta video klipova sa instrukcijama za ovu tehniku tako da ćeš sigurno naći neki koji tebi odgovara.

      Delete
  13. wow, nikad ne bih rekla da ti je prvi put

    ReplyDelete
  14. Na srednjem i malom prstu su bas profi sare. Al generalno je super, ja bih zavrsila sa nekim brljotinama :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ne bi. Samo se drži China Glaze i ređih lakova i nema problema.

      Delete
  15. Odlično ti je ispalo!!!
    I meni je ovo bio prvi "službeni" pokušaj, koji također nije baš uspio tak da...
    kažu da je sve stvar prakse, ali ja sa taj WM pokušavala već u 25-30 pokušaja pa ništa :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam baš toliko pokušavala :D
      Izbegavala sam ovo i zbog prljanja, ali otkada koristim vazelin za zaštitu prstiju ne brigam :D

      Delete
  16. Kažiprst i domali fantastični!! Super je ispalo, ne bih nikad rekla da prvi put radila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Drugi pokušaj je zato bio katastrofalan.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...