28 June 2016

L'Oreal Violet de Nuit


U drogerije su stigli novi L'Oreal lakovi. Više nema onih preskupih (po ml) minijaturnih Color Riche lakića, sada su u ponudi veći Color Riche Le Vernis à l'Huile lakovi. Njihova bočica veličinom i oblikom podseća na Essie bočicu, a i četkica je poput Essie - široka, pljosnata i zaobljena. Drška četkice je zanimljiva jer ima horizontalne useke koji sprečavaju curenje viška proizvoda. Ovi lakovi su obogaćeni i uljima ruže, lotosa, argana i semena kamelije, ali šta će ona u laku meni nije poznato. Pakovanje je od 13,5 ml, cena 373 dinara u Liliju, odn 499 dinara u DM-u. Ne znam da li je ova cena u Liliju promotivna i, ako jeste, do kada promocija traje.


New L'Oreal polishes have hit the stores. No more tiny overpriced Color Riche polishes, Color Riche Le Vernis à l'Huile polishes are now in town. They are packaged in bottles that resemble Essie bottles and have flat, wide, rounded brush, just like Essie. What is interesting is the stem of the brush - it has bevelled horizontal indentations that prevent excess polish from dripping. These polishes are enriched with rose, lotus flower, camelia seed and argan oils, but I do not know what are they doing in polish.


L'Oreal Color Riche Le Vernis à l'Huile 334 Violet de Nuit je tamno-ljubičasti krem lak visokog sjaja. Plavog je podtona, a boja mu je blago prigušena. Konzistencija laka je nešto gušća nego što bih volela, ali pigmentacija je odlična. Dva sloja su potrebna za ujednačeno pokrivanje i punu boju. Brzina sušenja je prosečna. Kada se lak osuši počinje da blago miriše na nešto slatkasto. Taj miris ne nestaje ni posle pranja ruku. Miris nije toliko jak da nadjačava druge mirise, ja sam ga osećala samo kada bih baš uzela da njuškam nokte. Slike su snimljene na prirodnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


L'Oreal Color Riche Le Vernis à l'Huile 334 Violet de Nuit is a glossy dark purple creme polish. It is blue-toned and slightly muted. It has somewhat thicker formula than I'd like, but has great pigmentation. It takes two coats for even coverage and full colour. Drying time is average. After it has dried it gives off faint sweet scent. Washing your hands will not diminish this scent. However, it is not that strong as to overpower other smells - I could only smell it if I'd sniff my nails. Photos were taken in natural light. I have two coats of polish and no top coat.

16 comments:

  1. Replies
    1. Thanks. It is great as a base for stamping. ;)

      Delete
  2. I ja ga upravo imam na noktima! Kupila sam prvo dva komada, 220 i 114,, ali me onda uhvatilo ludilo, i uzeh još ovaj i 220
    Baš me zanima koji si drugi kupila? Tipujem na sivca ili onaj najtamniji bordo-crveni Garnet :)

    Inače ga nosim u jednom sloju i mislim da ovakvu nijansu ljubičaste, ovako tamnu nemam tako da barem ovaj nije bio nepotrebna kupovina. Bočica mi se baš dopada, a i to što miriše mi je interesantno, sa cenom smo prošli super, Eno na francuskom L'Oreal sajtu su 8.90e :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U Engleskoj su oko 10 £. Baš smo dobro prošli sa cenom.
      Drugi koji sam uzela jeste Grenat Irreverent, mada sam razmišljala i da uzmem sivca. Dobro me znaš. :D

      Delete
  3. Baš je lepa nijansa. Pretpostavljam da je prisustvo ulja psihologija da se privuku kupci, ako su istakli na etiketi, jer mnogi čim čuju "obogaćeno", "ulja" pa su još navedene neke biljčice, pomisle kako se radi o vrlo hranljivom proizvodu, itd.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fora je u tome što nigde nije istaknuto, makar ne kod nas, a samo oni koji razumeju francuski znaju da se ulje spominje u nazivu linije.

      Delete
  4. Zaista je divan. Dugo nisam kupila ljubicasti lak... Bocica izgleda super, nekako luksuzno. Volim mirisljave lakove, i danas patim sto nema vise onih Rimmel fruitiles lakova. Obozavala sam zuti Lemon Drop :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ne marim za mirišljave lakove - ne znam čemu služe. Slažem se da bočica ovih deluje luksuzno.

      Delete
  5. Čini mi se da je poput Flormar m120. Prelep je. Nikad dosta ljubičastih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemam taj Flormar, ali me ne bi čudilo da on ima čak i bolju formulu od ovog. :D

      Delete
  6. Mene odavno odbijaju Loreal lakovi, baš zbog te male bočice. Mada ova mi je jako lepa i možda 'padnem' baš na to.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovi mi deluju kao pun pogodak - bočica, cena, mazanje...

      Delete
  7. Обожавам љубичасте лакове, а ова нијанса је посебно лепа, а још и повољна. Тренутно сам у фази некуповине нових нијанси, али овоме ће бити тешко одолети.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Razumem te potpuno. Ja ljubičaste kreme retko uzimam, ali ovaj sam morala da imam. :D

      Delete
  8. zgodna bojica, moram priznati da nisam primjetila nove bočice, doduše nekako baš i ne gledam u drogerijske lakove... čini mi se da sve već imam doma ;)
    ali veću bočicu i nižu cijenu definitivno pozdravljam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni ja inače ne zagledam drogerijske, ali ovi baš upadaju u oči jer je baš drastična razlika između njih i starih.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...