21 February 2017

Matching Manicures - Matte


Mat lakovi i manikiri su nešto što mnogo volim, a tako često smetnem s uma. Na svu sreću, tu je usklađeni manikir da me podseti da se nokti mogu matirati i da je ponekada veoma poželjno to učiniti.

Matte polishes and manis in general are something I like a lot, but so often forget. Fortunately, Matching Manicure is here to remind me that I can mattify my nalis and that sometimes it is preferable to do so.


Isprva sam razmišljala da uzmem neki mat lak i uradim skittlette manikir, a onda sam se setila da imam nekoliko nenošenih topera sa ljuspicama i da upravo ljuspice izgledaju najlepše kada se matiraju. Kao bazu sam nanela Morgan Taylor Little Black Dress pa sam na palac, kažiprst i malić stavila Essie Shine of the Times. Na srednjem i domalom prstu sam pečatirala sliku sa Harunouta pločice L025 koristeći Depend Chameleon 2089 Gold Rush i na kraju sve matirala slojem Morgan Taylor Mattes a Wrap nadlaka. Nadam se da vam se sviđa.

At first I was thinking of doing a skittlette mani with one of matte polishes, but then I remembered that I have several unworn flakie toppers and that it is them that look best mattified. I used Morgan Taylor Little Black Dress as base colour and I added Essie Shine of the Times to my thumb, index finger and pinkie. On middle and ring fingers I stamped an image from Harunouta L025 stamping plate using Depend Chameleon 2089 Gold Rush. I topped it all off with a layer of Morgan Taylor Mattes a Wrap top coat. I hope you'll like it.







8 comments:

  1. Svida mi se! :)

    I like the combination of the stamping and the matte flakes. :)

    Greets, Bianca

    ReplyDelete
  2. fantastična kombinacija, baš si me oduševila!

    ReplyDelete
  3. Baš su dobre ljuspice, odlično izgledaju ovako matirane, pogotovo na tamnoj podlozi. Ja ne mogu da se odlučim, kad ostavim sjajne - više mi se takve dopadaju, a kad matiram opet se oduševim. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kod mene je sasvim jasno - uvek ih više volim matirane. :D

      Delete
  4. Divno izgleda! :-) Kada vidim ovakav manikir pozelim da ga i ja odmah napravim, ali na kraju uvek smetnem sa uma koliko lepo izgledaju sljokice (da ih tako nazovemo) pod mat nadlakom :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja to često zaboravim, ali sada je mat ipak bila tema pa su mi se ljuspice same nametnule. :)

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...