28 February 2017

Moyra Holographic 253 Luna


Kada sam pre par nedelja za usklađeni manikir izvukla zelene holose za gradijent, ova Moyra mi se toliko svidela na noktima da sam čim sam skinula taj manikir morala ponovo da namažem sam lak. Posrećilo mi se da je tih dana bilo nešto sunca pa sam mogla čak i da ga pristojno fotografišem. Naručila sam ga iz Nail Line-a. Iz nekog razloga na sajtu uopšte nemaju Moyra Holographic kolekciju, ali imaju je u ponudi i lakovi iz ove linije se mogu naručiti mejlom ili telefonom. Kada sam ih ja naručivala, bočica od 12 ml je koštala 295 dinara, a čini mi se da je sada nešto više.


When I took out green holo polishes for Matching Manicures gradient several weeks ago, I had to paint my nails the base polish as soon as I had taken that mani off. I was in luck as that was when sunny days started so I was even able to take some decent pics. I ordered them online from Serbian distributor Nail Line and they are internationally available through Moyra Shop, although all but two seem to be out of stock at the moment.


Moyra Holographic 253, na zvaničnom sajtu predstavljen imenom Luna, bledo je zeleni linearni holo lak. Efekat je toliko snažan i upečatljiv da skoro u potpunosti blokira boju, sem u hladovini. U hladu se vidi taj zeleni ton, ali u hladu ovaj lak nije zanimljiv. Tek na direktnom svetlu on dolazi do izražaja.


Moyra Holographic 253, on official website known as Luna, is a pale green linear holo polish. Holo effect is so strong that it nearly completely masks the colour of polish, except in shade. In shade you can see the green colour, but the polish itself is not interesting then. Only in direct light it becomes alive.


Kada sam predstavljala Moyra Holographic 252 Infinity spomenula sam nezgodnu formulu, što sam iskusila i kada sam prvi put mazala ovaj lak (preko obične baze). Drugi put sam odlučila da ga ne nanosim bez baze ili preko vodene baze već sam isprobala novu taktiku - umesto baze sam upotrebila CND Vinylux nadlak i on se pokazao kao savršena podloga. Ne samo što je lak klizio bez zapinjanja ili neujednačenosti, nego mi je i trajao punih nedelju dana na noktima. Ovo ne ide u prilog samo ovoj taktici ili kvalitetu lak već i njegovoj lepoti jer mi nije dosadio.


When I reviewed Moyra Holographic 252 Infinity I mentioned tricky formula, which I experienced the first time I applied this polish (over regular base coat). This second time around I decided not to use it without base coat or over aqua base. I applied it over CND Vinylux top coat instead, which turned out to be the perfect foundation for this polish. It went on smoothly, without snagging or patchiness and it lasted for a week on my nails. This is not praise just to this technique or quality of the polish, but also to its beauty because I did not get bored with it all that time.


Slike su snimljene na direktnom suncu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak. Lak se suši bez sjaja, što se ne vidi sem na raspršenom svetlu, ali ukoliko vam smeta možete naneti sloj nadlaka. Neće mu umanjiti efekat, a produžiće mu trajnost.


All photos were taken in direct sunlight. I have two coats of polish and no top coat. This polish dries to a dull finish, which you wouldn't notice except in diffused light, but if it bothers you you can always put on a layer of top coat. It will not harm its effect, but may increase wear time.

4 comments:

  1. upecatljiviji mi je od infinity. i odlicna ideja za bazu. moram probati

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jestee upečatljiviji, ali Infinity mi je nekako nosiviji.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...