20 September 2017

Catrice Noir Vert & Noir Bleu


Taman kada nam je u DM prošle godine stigao Catrice, u ponudu su uveli liniju Noir Noir lakova - 6 veoma tamnih, zacrnjenih lakova čije boje se kreću od crvene i ljubičaste preko sive do plave i zelene. Meni su ovi stigli od Suzi i da ih nisam dobila od nje, sasvim sigurno ne bih sama uzela nijedan jer me sa police nisu mamili. Sada se ovi lakovi povlače iz proizvodnje pa je moguće naći ih po sniženoj ceni u činijama kod kase u DMu.


Just as Catrice hit our DM stores last year, they had added Noir Noir line of polishes to their range. Noir Noir line consists of 6 very dark, blackened polishes that range from red and purple to grey to blue and green. I have gotten these two from Suzi and if it weren't for her, I would not have tried them at all, because they didn't call to me from the shelf. Now this line has been discontinued so you can probably get them for just a fraction of price in DM stores and other retailers that might carry them.


Opisani kao crni lakovi sa tek trunkom boje, Noir Noir lakovi su zaista skoro crni, posebno Noir Vert. Iako bi trebalo da pokazuje zeleni ton, ja ni na najjačem svetlu ne mogu da vidim ništa osim crnila, a u crne lakove se dobro razumem.😁 Zeleno se ne vidi ni u prvom sloju laka. Takođe bi trebalo da optimalno pokrivanje daje iz svega jednog poteza četkicom, što naravno nije slučaj. Dva sloja su potrebna za ujednačeno pokrivanje. Slike su snimljene na prirodnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


Described as black polishes with just a hint of colour, Noir Noir polishes truly are nearly black, especially Noir Vert. Even though it should lean towards green, I can't for the life of me see anything but blackness, and I know black polish very well. 😁I could not see green tone even in single coat of polish. It is also mentioned that it should give optimal coverage in single swipe of the brush, but naturally that is not the case. It takes two coats for even coverage. Photos were taken in natural light. I have two coats of polish and no top coat.


Noir Bleu, s druge strane, jeste zacrnjen plavi lak. Nije tako taman kao Essie After School Boy Blazer (što sam mislila da će biti slučaj) i najviše me podseća na Morgan Taylor Polished Up Punk. Ni on ne daje obećano optimalno pokrivanje iz samo jednog poteza četkicom, jer to nijedan lak ne može da učini, posebno ne ako ima Catrice četkicu. Dva sloja su potrebna za punu boju i ravnomerno pokrivanje. Slike su snimljene na prirodnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


Noir Bleu, on the other hand, is a blackened blue polish. It is not as dark as Essie After School Boy Blazer, which I thought would be the case, and it reminds me most of Morgan Taylor Polished Up Punk. This one also doesn't give promised optimal coverage in one swipe, because no polish can do that, especially if it is comes with a Catrice brush. It takes two coats for full colour and even coverage. Photos were taken in natural light. I have two coats of polish and no top coat.

6 comments:

  1. Dakle, poruka Suzi - pametnije biraj lakove! :)))
    Ali kad je lakoholičarki taaaako teško pokloniti lak ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma neee! Ovi bi bili sasvim po mom ukusu, samo ih nisu napravili u skladu sa mojim visokim standardima i veličinom kolekcije. :P

      Delete
  2. Zeleni sam probala a sad vidim da mi je plavi znatno lepsi. :)
    Taman kad sam pomislila zasto nemam vise Catrice lakova setih se ocajne cetkice. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni plavi deluje najlepše iz ove kolekcije. :)

      Delete
  3. I uz veliku paznju, kod Noir Vert ne uspevam da zapazim nista sto vuce na zeleno, ma ni odsjaj... Kod Noir Bleu je malo bolje, cini mi se da se plavi, posebno na poslednjoj fotografiji :-) Volim crne lakove i od ova dva bih sigurno odabrala Noir Bleu :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Noir Bleu je veoma fin, odličan kao podloga za pečatiranje. :)

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...