03 November 2011

S-he stylezone 300 + Karaja The Mat Maker

S-he Stylezone lakovi ima veoma praktično četvrtasto pakovanje, što ih čini veoma zgodnim za slaganje u kutije. Koštaju oko 290 dinara, a pakovanje je od 10 ml. S-he kozmetika se kod nas može naći samo u DM-u.

S-he Stylezone nail polishes have very convenient rectangular box-shape which makes them easy to stack into boxes. The bottle holds 10 ml of product.

S-he stylezone 300 - veštačko svetlo

Četkica S-he lakova je suviše uzana za moj ukus, a lak je brzosušeći. To znači da dok ja stignem da premažem ceo nokat, deo koji sam prvi namazala se već počeo sušiti i kada pređem preko njega počinje da se razvlači kao da je u pitanju neki od onih matorih zgusnutih lakova. Veliki minus. Sa druge strane, dva nokta sam namazala tako što nisam normalno obrisala četkicu o ivicu nego sam ostavila malo više laka na njoj i tako sam lepo (koliko je to u mojoj moći) namazala nokte.

The brush of these polishes is too narrow for my liking and the polish is quick-drying. That means that the first layer of polish will have started to dry by the time I reach the end of my nail and if I go over it, it'll get all goopy and sticky like old polish. On the other hand, I painted two of my nails with unwiped brush, putting thicker coat of polish on my nail and I did manage to paint my nails as decently as it was possible.
 


Prvo mazanje Karaja matirajućeg nadlaka. Efekat koji ovaj nadlak daje je skoro gumast, ne sasvim mat. Poređenje sa Flormar matirajućim nadlakom je ovde.

This is the first time I used Karaja The Mat Maker top coat. The look it gives is almost rubbery, not quite mat. You can see it compared with Flormar Matifying Top-coat here.

pomorandža je sa odobravanjem prihvatila moj izbor boje




No comments:

Post a Comment

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...