16 March 2012

Inglot 204

Inglot 204 je moj prvi nadlak sa ljuspicama. Dopada mi se njihov neujednačen oblik i prelivanje. U ponudi Inglot ima četiri vrste ovakvih nadlakova, ali nisu imali onaj koji sam ja želela u momentu kada sam došla da ga kupim (202). Između preostala tri sam se odlučila za ovaj koji ima najmanje uočljiv preliv - od plave do ljubičaste - ali mi se učinilo da bi se on najlakše mogao kombinovati sa lakovima koje već imam, kakve inače nosim i sa mojom odećom i šminkom.

Inglot 204 is my first flakie polish. I like their irregular shape and colour change. Inglot has 4 flakie top coats, but the one I wanted to buy (202) was sold out when I came to buy it. I picked this one out of the remaining three because it seemed to me that it is going to be more wearable than the other two.

Inglot 204 preko Flormar Supershine 40, Essence Urban Messages 04 Nightline, Classics Glamour 104, Golden Rose with protein 201

Inglot lakovi ne sadrže toluen, dibutilftalat, formalin i kamfor. Ovi nadlakovi su u bočicama od 8 ml i koštaju 600 dinara. Ne testiraju se na životinjama i ne sadrže sastojke životinjskog porekla. Dopada mi se što u radnji postoji tester za svaki lak koji imaju te mušterija može na licu mesta da vidi kako koji lak izgleda na noktu.

Inglot polishes are 4-free and don't contain toluene, DBP, formaldehyde and camphor. Toppers come in 8 ml bottles. They are not tested on animals. They also don't contain animal products so they are vegan-friendly. There are testers in stores so you can see what would each available polish look like on your nails.

Inglot 204 preko Flormar Supershine 40, Essence Urban Messages 04 Nightline, Classics Glamour 104, Golden Rose with protein 201

Ljuspica ima mnogo u bazi i dosta ih ostaje i na noktu. Veoma su grube i osećaju se pod prstom te je nadlak neophodan. Zbog debljine i površine, ove su ljuspice noćna mora za skidanje sa nokta. Kao šljokice, samo još malo gore jer im je i površina veća nego prosečnim šljokicama.

There are many flakies suspended in the base, and it translates to the nail as well. They are a bit too thick and you can feel them under finger so the top coat is a must. These flakies were a nightmare to remove because of their size and thickness.

Inglot 204 preko Flormar Supershine 40, Essence Urban Messages 04 Nightline, Classics Glamour 104, Golden Rose with protein 201

Kako ovaj nadlak izgleda preko drugih lakova može se videti ovde i ovde.

You can see Inglot 204 layered over other polishes here and here.


No comments:

Post a Comment

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...