07 May 2012

Color Club Explosive

Na sajmu sam uzela i svoje prve Color Club lakove - Explosive i Ruby Slippers. Uvoznik UniTech ih je stavio na rasprodaju jer im ističe rok trajanja naveden na deklaraciji. Svi Color Club lakovi su koštali 99 dinara (redovna cena ima je bila oko 400 dinara). Pakovanje je od 15 ml. Color Club lakovi ne sadrže dibutilftalat, toluen i formalin. Ne testiraju se na životinjama i ne sadrže sastojke životinjskog porekla.

I got my first Color Club polishes at Cosmetics fair on Belgrade this spring. I picked Explosive and Ruby Slippers. Color Club polishes are 3-free and don't contain formaldehyde, Dibutyl Phthalate (DBP) and Toluene. They are not being tested on animals. They also don't contain animal products so they are vegan-friendly.


Color Club Explosive i Color Club Ruby Slippers

Explosive je tačno one boje koja mi je nedostajala da premostim jaz između žutih lakova koje imam i jedinog narandžastog. Dok sam ga gledala u bočici delovao mi je više žuto, ali na mojim noktima je narandžast. Ovo je neonac i ima blago zamatiran gumast izgled. Nisam proverila da li zaista svetli pod UV lampom.

Explosive is the colour that was to fill the gap between my yellow polishes and the lonely orange one. It looked more yellow in the bottle, but it is orange on my nails. It is a neon polish and, like other neons, it dries semi-matte.

27. Aura 176; 28. Miss Selene 218; 9. S-he Stylezone 300; 10 - Color Club FP16 Explosive; 11. Maybelline Mini Colorama 105 Urban Orange

Kada sam namazala prvi sloj nisam znala da li da se smejem ili da plačem. Izgledalo je kao da sam nokte potopila u žumance i da je ono počelo da se sliva ostavljajući neobojene delove. Drugi sloj će sigurno popraviti stvar. Ne, neće. Boja je sada intenzivnija, ali je lak i dalje prozračan i neravnomerno nanesen na nokat. Sa tri sloja je linija nokta i dalje bila vidljiva, kao i pruge od mazanja. Loš, veoma loš lak.

With first coat I didn't know whether to laugh or cry. It looked as if I drenched my nails in yolk and that it started to flow off leaving bald patches. The second layer will surely fix things. No, no it won't. The colour is brighter and stronger now, but the polish is still uneven and transparent. With three layers the nail line was still visible and the polish was very streaky. I am not amuzed. 


Iz prošlog manikira sam naučila da tačkice mogu spasti stvar i to se ovde pokazalo kao tačno. Dodala sam crne tufne, a nadlak sam preskočila jer mi se dopao kontrast mat osnove i sjajnih tačaka.

From the last mani I learned that dots can save the day and it proved to be right again. I added black dots of Flormar Supershine 40 and skipped the top coat because I liked the contrast between the dull base and shiny spots.

Color Club Explosive i Flormar Supershine 40

edit 19. 7. 2013.

Ovako dva soja Explosive izgledaju preko dva sloja belog laka:

This is what two coats of Explosive look like over two coats of white polish:





4 comments:

  1. Razocarala sam se ponudom u NSu. Boje su prosecne, a cini mi se i da su izbacili neke starije, a cena ista.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Reče to još neko. I da su prelepljivali deklaracije što je za svaku osudu.
      Meni su zimus u radnji svi delovali tako prašnjavo, matoro i sumorno da prosto ne mogu da poverujem da su ovi sa sajma isti ti iz radnje, posebno što je Candyglaze postavila sliku svih CC koje je uzela na sajmu http://i1123.photobucket.com/albums/l551/CandyGlaze/haul2.jpg. Ne sećam se da sam videla ijedan od tih neonaca u radnji. Sada mi je žao što nisam iskoristila priliku i uzela više.

      Delete
  2. Чланак је 4 године стар, али морам да додам следеће:

    Ово је најгори, а уједно и најскупљи лак који имам :( .

    Сад сам га извукла из нафталина и... вероватно и важи оно да лакови немају баш рок употребе, али овај га је дефинитивно имао.

    Сам лак није нешто гушћи него кад сам га купила, али је лош па је лош.

    3 слоја сасушеног жуманцета.
    Никад не наносим више од 2, али све сам се надала да ће следећи слој поправити ствар, а сад ми није ни до скидања овога што сам нанела...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saosećam sa tobom. Mislim da starost laka nema veze - sam lak je prilično loš i takav je uvek bio.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...