03 August 2012

Miss Sporty 080 Fatal Black i Golden Rose 288

Pod normalnim okolnostima ne bih uzela Miss Sporty lak, ali neki su bili na sniženju, a ja sam stalno u potrazi za novim crnim lakovima pa sam uzela ovaj da ga uporedim sa drugima koje imam.

I wouldn't buy another Miss Sporty nail polish under regular circumstances, but this one was on discount, and I'm always on the lookout for new black polishes so I bought it for comparison with other black cremes I have.

Miss Sporty 080

Miss Sporty 080 Fatal Black nije najbolji crni lak koji imam, ali nije ni najgori. Sasvim prosečan dvoslojac, prosečnog sjaja. Prvi sloj je užasno neravnomeran, proziran i ne uliva poverenje, ali drugi sloj zaista daje punu pokrivenost i ujednačenu boju. Četkica je grozna jer nije dobro obrađena - zaobljeni deo je prilično neuredan. Mislim da su se mehurići pojavili zbog vrućine i vlažnosti vazduha.

Miss Sporty 080 Fatal Black is not the best black polish I have, but it's not the worst either. It's your regular two-coater with average gloss. The first coat is awfully uneven, sheer and rather questionable, but the second layer gives full coverage and even colour. I hated the brush, though - the rounded part was not well processed and is rather uneven. I think the bubbling is due to very high temperatures and humidity of air.

Miss Sporty 080
Dodala sam jedan sloj Golden Rose 288. Ovo je prilično običan bezbojan lak pun kvadratnih i šestougaonih šljokica srednje veličine. Sjaj skoro da ne postoji i nadlak je neophodan. Šljokice se osećaju pod prstom, ali nisu toliko grube da je potrebno više od jednog sloja nadlaka da se izravna površina.

I added one coat of Golden Rose 288. This is a rather average clear polish with medium square and hex silver glitter. The gloss is almost nonexistent so the top coat is a must. The glitter is gritty, but it's not that rough that you'd need more than one coat of top coat to even out the surface.

Miss Sporty 080 i Golden Rose 288

Ova kombinacija se pokazala kao veoma trajna i izdržljiva i posle četiri dana sam imala samo blagu belu liniju na vrhu nokta. Moguće je da je dugotrajnost do šljokica, a možda i do Essence Better Than Gel Nails Top Sealer-a.

This combination turned out to be quite long lasting and enduring and after four days I had only slight tipwear. Its longevity could be due to the glitter or Essence Better Than Gel Nails Top Sealer.

Miss Sporty 080 i Golden Rose 288

Sve slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja Miss Sporty i jedan sloj šljokica.

All pictures were taken in daylight. I have two coats of Miss Sporty and one coat of glitter.


8 comments:

  1. odlično izugleda sa šljokama preko. ja se sećam, back in the days kad sam nosila samo crne lakove, da sam probala i miss sporty ali da nije bio ni približno dobar kao golden roze crni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šljoke su savršen način za zabašurivanje grešaka :D
      A crni Golden Rose je neprevaziđen. Kažu i Wet n Wild da je odličan, ali nemam iskustva sa njim.

      Delete
  2. Ovako sam nsila pola zime :)) Meni crni Rapsodi bio ok (od ovih "pijacnih")

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je kombinacija koja ne izlazi iz mode :D Nisam sigurna da sam probala ijedan Rapsodi lak. Možda crnom dam šansu.

      Delete
  3. Fina kombinacija :) imam par crnih lakova ali ne pamtim kad sam zadnji put imala crno na noktima. I mene mehurici ovih dana muce, ne znam jel od vrucine ili je do laka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekako mi i ne ide crno uz tebe. Kažem ovo samo na osnovu tvoje kolekcije. Tamno da, ali crno baš i ne.
      A mehurići su najverovatnije zbog velike vlažnosti vazduha.

      Delete
  4. Bas je lepa kombinacija.

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...