30 October 2012

OPI Sanguine


Na poklon sam dobila tri OPI Go Goth bebe, a Sanguine me je od njih najviše privukao. Sanguine je, kako sam videla na internetu, tematski preimenovan Royal Rajah Ruby. Pošto se ovaj lak ne može više nebaviti, a OPI mini lakovi imaju samo 3,5 ml, iskoristila sam što su mi nokti sada kratki da ga isprobam.

I got a gift of three OPI Go Goth minis, and I was most attracted to Sanguine. I learned on the internet that it is Royal Rajah Ruby renamed. Since this polish is no longer available, and OPI minis are just 3.5 ml, I took the opportunity of currently having short nails to try it.


Sanguine/Royal Rajah Ruby je prelep taman granat-crveni lak ispunjen bogatim bakarnim šimerom. Boja vuče na narandžasto ili braon, u zavisnosti od jačine svetla, a ivice budu zatamnjene, skoro zacrnjene. Na blagom i indirektnom svetlu ovaj lak deluje metalik braon, tamno bakarno. Na direktnom svetlu šimer baš dolazi do izražaja i noktima daje prefinjeni vamp izgled. Ne mogu da prestanem da gledam u svoje nokte.

Sanguine/Royal Rajah Ruby is a gorgeous dark garnet-red polish filled with coppery shimmer. The colour leans to orange or brown, depending on the lighting, and the edges are darkened, almost blackened. In soft and indirect light it looks metallic brown or very dark copper. In direct light the shimmer comes to life and gives sophisticated vampy look to the nails. I can't stop staring at my nails.


Ne verujem da mnogo znači da pišem kakva je struktura laka, koliko se lako ili teško maže i druge osobine jer lak nije više u ponudi, a i do mene je došao kao polovan pa ne znam koliko je prethodna upotreba uticala na formulu.

I think it wouldn't mean a lot for me to write about the application and formula of this polish because it is no longer available, and the one I got is a second-hand one so I have no idea how much previous use(s) affected the formula.


Prve dve slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak. Druge dve slike su snimljene na direktnom veštačkom svetlu. Imam dva sloja laka i sloj nadlaka.

First two photos were taken in daylight. I have two coats of polish and no top coat. Other two photos were taken in direct artificial light. I have two coats of polish and top coat.


11 comments:

  1. nisam znala da je to rrr! divan je u svakm slučaju!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Scrangie, čini mi se Polishaholic i još neke blogereke su radile poređenja i isti su.

      Delete
  2. Kako je dobar na vestackom svetlu!!! o.O :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaaaa :D Kao da gori. Moram naći neki koji ima sličan šimer.

      Delete
  3. Predivan je! Jos odavno se premisljam oko RRR, mislim da ce ipak biti moj kad tad. Zanima me samo, koliko je slican Metropolisu? deluje mi da je crveniji i svetliji, hm...
    e, da, super su ti kraci nokti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala.
      RRR je crveniji i šimer mu je upadljiviji. Šimer u Metropolisu je svetliji, a baza je ljubičastija.

      Delete
  4. Tvoja boja, fantastican.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaaa! Da ga vidiš tek uživo kako sija iznutra...

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...