15 November 2012

NailsIT Angelique

preko Golden Rose With Protein 262
over Golden Rose With Protein 262

Angelique je četvrti od pet NailsIT lakova koje sam dobila. Izabrala sam ga zato što je na slici delovao kao crven žele pun crnih i belih šljokica. Na meni na žalost on izgleda skoro neonski crveno i ne mogu ga nositi samog.

Angelique is the fourth of five NailsIT polishes I got. I picked it because it looked like red jelly with black and white glitter. Unfortunately, on me it looks almost neon red and I cant wear it on its own.

preko Golden Rose With Protein 262
over Golden Rose With Protein 262

Ovo je ružičasto-crveni prozračni lak pun zlatnih, belih i crnih šestougaonih šljokica i srebrnog i ružičastog šimera/mikrošljokica. Maže se lepo, ali teško je upecati šljokice. One se ili zalepe za zidove bočice ili se zapletu u četkicu. Šljokice su krupne i upadljive. Sa zlatnim šljokicama sam iskusila tako-savijanje. Zbog toga su mi bila potrebna dva sloja nadlaka.

This is pinkish-red sheer polish filled with golden, black and white hex glitter and silver and pink shimmer/microglitter. The application is smooth, but the glitter is hard to transfer to the nail. It is either stuck to the bottle walls or tangled in brush bristles. The glitter is large and prominent, but golden glitter shows some curling. That's why I needed two coats of polish.

1 sloj
1 coat

Ovde se lepo vidi koliko jarko na meni izgleda Angelique. Boja se nije značajno izmenila dodavanjem novog sloja pa sam odlučila da ga zapravo namažem preko drugog laka. Kao bazu sam upotrebila Golden Rose With Protein 262. Angelique mu je dao veoma fin ružičasti sjaj i žele finiš, ali nije učinio da sam lak deluje ružičasto. Celokupan utisak je veoma pozitivan, jedino mi smeta što šljoke moram da lovim i nacapavam na nokte umesto da ih lepo namažem.

You can see here how bright Angelique looks on me. Another coat didn't change the colour significantly so I decided to layer it over another polish instead. I used Golden Rose With Protein 262 as a base. Angelique gave it jelly finish and nice pinkish sheen without turning it pink. The overall impression is good. I just wish I didn't have to fish for glitter and dab it onto nail instead of just brushing it on.

2 sloja
2 coats

Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Na prve dve slike imam dva sloja Angelique preko dva sloja Golden Rose 262. Na trećoj imam jedan sloj Angelique, na četvrtoj dva sloja.

Photos were taken in daylight. I have two coats of Angelique over two coats of Golden Rose 262. I third photo I have one coat of Angelique, in fourth I have two coats.


14 comments:

  1. baš je yummy. a svakako kao kombinacija preko nekog drugog crvendaća.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daa, nosila sam ga četiri dana, a onda je nadlak počeo da puca. Inače bih ga duže nosila.

      Delete
  2. Aww, this is really pretty, it looks so juicy and nice!

    ReplyDelete
  3. Very pretty one, it gives me a Christmas feeling. Definitely with 2 coats of glitter is better!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, two at least. I haven't tried three coats, but I might try it some other time. Maybe that would look even better. Or I could try it over green for more Christmassy look.

      Delete
  4. Cajka imas prelepe lakove, stvarno ne zna se koji je lepsi i koji ti bolje stoji <3

    Ovaj me je podsetio na jednu pesmicu:
    http://www.youtube.com/watch?v=iIwQGSKDs8g

    Alekta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo.
      Ne znam da li znaš, ali ja mnogo volim Majka Oldfilda i čak sam kupovala njegove ploče pre nekoliko godina. Ah, vinil :D

      Delete
    2. Nisam znala da ga volis, ali mi je drago da si mi to napisala, znaci da ti se dopala pesma :)
      Razumem te, ja ga obozavam, ploce me uvek podsete na "staru skolu" :)

      Delete
    3. Pesma je divna i baš umiruje.

      Delete
  5. Simpatičan lakić! Ljepši mi je preko GR.

    Juče si mi ostavila komentar na blogu koji je nekim čudom nestao, ja sam ga vidjela samo kad mi je stigao mail i poslije ga jednostavno nije bilo. Pa eto, da ne misliš da brišem komentare ničim izazvana :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dešava se. Proveri da nije u spam folderu.

      Hvala na komentaru.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...