16 December 2012

Golden Rose Sweet Color 34


Ovaj mi lakić stoji već nekoliko meseci neisproban i, kako mi se nagomilalo nekoliko sličnih, odlučila sam da njihovo isprobavanje počnem upravo njime. Sweet Color linija Golden Rose lakova ima preko 90 boja, a imaju i pucajuće lakove. Bočice su zanimljivog oblika i sadrže 5,5 ml laka. Koštaju oko 60 dinara.


This polish has been sitting with my untrieds for months now and, since I got several similar to it among them, I decided to use this one first. Sweet Color line of Golden Rose polishes has over 90 solid colours and crackle polishes too. Bottles are interesting i shape and contain 5.5 ml of polish. They cost about 0.5 €.


Boja broj 34 je prekrasna, raskošna, topla metalik ljubičasta. U šimeru se vide tragovi četkice, ali nisu previše upadljivi. Dopada mi se kako je lak veoma taman na ivicama noktiju, a blještav po sredini. Prvi sloj je bio prilično neujednačen, ali drugim sam postigla potpunu pokrivenost i ujednačenost boje. Sušio se iznenađujuće brzo. Sjaj mu je prilično visok.


Colour number 34 is gorgeous, rich, warm metallic purple. It is a frost, but the brush marks aren't that obvious. I like how it is glowing down the middle of my nail and darkened along the edges. First coat gave rather uneven colour and coverage, but the second one evened the colour out covered my nail entirely- The drying time was surprisingly fast. It has high gloss.


Prve tri slike su snimljene na dnevnom svetlu, druge dve pod lampom bele svetlosti, a poslednje dve pri lampom koja daje žutu svetlost. Imam dva sloja laka i sloj nadlaka.


First three photos were taken in daylight, second two in warm white light and the last two under tungsten lamp. I have two coats of polish and a layer of top coat.



13 comments:

  1. nikad nisam videla ovu bočicu, a ti kažeš 90 lakova :) baš je dobra boja, kad sam videla prvu sliku nije me ubedio, ali sa svakom sledećom je bio sve divniji!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam ovaj našla u Doni, ne sećam se da sam ih videla negde drugde. U Kristabel imaju samo pucajuće.

      Delete
  2. Najlepsi mi je na ovim slikama gde je malo ljubicastiji. :) Svidja mi se finish..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uživo jeste tako ljubičastiji. Baš kako ja volim.

      Delete
  3. Baš je divan. Mada ja ovdje nisam vidjela takve bočice.

    ReplyDelete
  4. I mene je odusevio, bas bih mogla ponovo da ga 'obucem' ;)

    ReplyDelete
  5. It's a good thing you found it and tried it - it's beautiful!!

    ReplyDelete
  6. Tvoja boja! Makar ces ga lako potrositi :D

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...