10 April 2013

Zoya Valerie


Dočekali smo da nam stignu Zoya lakovi. Uvoznik je Ultra Sun i lakovi su im stigli taman za sajam. Na sajmu su dali neočekivano veliki popust, a redovna cena im je 800 dinara. Nisu još uvek dobili posebne kolekcije, ali očekujemo da stignu u maju. Pošto nisu na sajmu imali Ornate i Pixie Dust lakove, uzela sam samo Valerie i njega vam i predstavljam. Sve informacije o Zoya lakovima i distribuciji u Srbiji možete dobiti na stranici Zoya Nail Polish Srbija. Zoya lakovi ne sadrže toluen, dibutil ftalat, formalin, formalinski rezin, kamfor, sastojke životinjskog porekla i ne testiraju se na životinjama. U ponudi se nalazi preko 300 lakova, a svake godine dodaju po četiri sezonske kolekcije. Nadamo se da će uvoznik redovno nabavljati te kolekcije.

izvor/source

Zoya polishes arrived in Serbia. The importer gave rather a generous discount at the cosmetics fair, and the regular price is almost the same as the price in America, which is great. Seasonal collections (I was mainly interested in Ornate and Pixie Dust) haven't arrived yet so I only got Valerie. Zoya polishes don't contain toluene, camphor, formaldehyde, formaldehyde resin, dibutyl phthalate (DBP) and animal products and are not tested on animals. Their range consists of over 300 polishes + four seasonal collections every year.

izvor/source

Valerie (ZP536) zvezda je zimske kolekcije iz 2010. godine. Zaljubila sam se u njega (ili nju?) kada ga je draga Frenzy dobila. U pitanju je raskošan purpurni lak pun ružičastih šljokica koje se prelivaju na bakarno (mnogo vidljivije u bočici nego na noktu). Četkica je mala, ali izuzetno jednostavna za korišćenje, što me je oduševilo. Gustina laka je savršena - ni retka ni gusta. Lak bi mogao da prođe kao jednoslojac ako bi se namazao jedan sloj. Sušio se malo sporije nego što bih očekivala i volela.


Valerie (ZP536) is the star of 2010. winter collection. I fell in love with this it (or her?) when dear Frenzy got it. This is luscious purple polish filled with pink glass flecks that shift colour to coppery red (far more visible in the bottle than on nails). The brush is small but very easy to use, which thrilled me to bits. The formula is perfect - not too runny, not to thick. It could be a one-coater, albeit a thicker coat should be applied. It dried a bit slower than I expected and liked considering the formula.


Kada sam majci pokazala ovaj lak, njen komentar je bio da sigurno među svojih 272 lakova (imam ih zapravo manje od 200) sigurno imam neki ovakav. Zato sam pretražila kolekciju u potrazi za mogućim duplikatima. Nisam ih našla. Palo mi je na pamet da bi Flormar Supershine 14 mogao biti dovoljno sličan, mada bez bakarnog preliva, ali ipak je daleko plavlji od Valerie, a šimer Flormar Supershine Miracle Colors U12 izgleda kao ovaj iz Valerie, ali je bazna boja sasvim drugačija.


My mother's comment to this polish was that I must have a same thing among my 272 polishes (I actually have less than 200 polishes). That's why I looked for possible dupes among my polishes. Couldn't find any. Flormar Supershine 14 is blue-based and without colour shift and glass flecks in Flormar Supershine Miracle Colors U12 look the same as those in Valerie, but the base colour is quite dissimilar.


Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.

Photos were taken in natural light. I have two coats of polish and no top coat.


41 comments:

  1. a ja sam uzela samo jem, taman ćemo da uporedimo nekom prilikom i da se konačno ubedimo da su isti :D
    fantastično ti stoji i boja je mh, tu nema dileme. porešenje je odlično, valerie mi je favorit ali ne bih se bunila ni da imam ostale :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da su isti, samo je ovaj glass flecked, a Jem shimmer. Svakako ćemo ih uporediti.

      Delete
    2. I ja sam uzela Jem :) Divna je Valerie, oba laka deluju raskosno i glamurozno.
      Moj se Indigo takodje susi malo sporije od ocekivanog i cetkicom sam zadovoljna.

      Delete
    3. Lep si ti izbor Zojica napravila. Četkica je prijatno iznenađenje, zar ne?

      Delete
  2. http://www.youtube.com/watch?v=d_EADBnXjXc
    da mu ili joj pevaš jer je lep(a) ako nisi već namazala neki novi od ta 272 :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D
      Da znaš da mi uopšte ta pesma nije pala na pamet. Ja sam pomislila na Valerie iz V for Vendetta.

      Delete
    2. Ja sam pročitala naslov posta, ukucala na youtube ovu pesmu, pustila i onda pogledala post :D

      Delete
    3. To je mojoj najboljoj drugarici omiljena Ejmina pesma.

      Delete
    4. Taman joj pozajmi lak da namaže :)

      Delete
    5. Ne verujem da bi joj se dopao.

      Delete
  3. Ako mi neka boja i završnica deluju luksuzno onda su to ove, savršen je lak!

    ReplyDelete
  4. A very beautiful color - and a nice comparison!
    I would LOVE to see a shop like this - wow!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I haven't been to the store, but I guess it is as awesome as their fair booth.

      Delete
  5. DIvan, predivan je lak!:)
    I mnogo me raduje sto su cruelty free :) Ja se jos uvek pronalazim u tome i nisam najstrucnija da provalim ko sve testira i ne testira, pa je svaka informacija dobrodosla :)
    Ne cimaj se oko mame, moja mene za****va zbog mojih 60 komada. Ide zamnom i zvoca :) Moracu sef da napraviim i da sakrijem ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ne cimam se, samo me je navela da se zapitam da li zaista imam nešto slično.

      Delete
  6. Divan je! Mnogo ti lepo stoji. :) Ja sam u nedoumici koji prvi da kupim jer ih ima mnogo lepih. O_o Bilo bi lepo kad bi nam US po nekad dao i neki popust. Svratila sam na brzinu preksinoc i samo bacila pogled. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima ih baš mnogo, a svi su mljac.
      Zaista bi bilo lepo da nam US da neki popust, ali mislim da su to uzaludne nade.

      Delete
  7. Cim sam videla poredjenje, njega sam izdvojila, prelep je! Kako se lepo preliva na bakarno.. Divno! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Mislim na tvojim noktima da bi izgledao divno.

      Delete
  8. Da sam znala da će biti na Sajmu i to sa popustom, samo radi njih bih otišla!
    Divna nijansa! :)
    I po onome što čitam i slušam o Zoya lakovima, oni su jedni od najbolji što se tiče održavanja nivoa kvaliteta. Svakako super što su došli, mada jaka je cena!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cena je jaka, ali ništa jača od većine drugih salonskih firmi. Naravno, nadam se da će na sajmu u oktobru opet dati popust.

      Delete
  9. Kkao je samo lepaaaa :)
    Uh! I poređenje!

    ReplyDelete
  10. Kako divna boja, odmah ide na wl :) Baš se kajem što nisam kupila neki na sajmu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tamni vilajet - meni je malo žao što uzeh samo ovaj.

      Delete
  11. Mislim da si upravo uspela da mi prodas ovu boju, iako nisam nesto luda za ljubicastim lakovima. Prosto je predivan, mnogo dobro izgleda na ovim tvojim slikama i definitivno je najkompleksniji od svih iz poredjenja. Vidim ja da cu uskoro morati do Ultra Sun-a, steta samo da ih nema negde blize.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tebi bi stajao odlično jer je taman (volim kako ti stoje tamni lakovi), a boja jeste posebna.
      Nisam do sada išla u Ultra Sun jer ni meni nije blizu, ali mislim da ću morati da ih posećujem zbog Zojica.

      Delete
  12. Oooo that is my favorite Zoya nail polish :)
    Ur mani is so cute. Ur blog too. I'm ur new follower :)

    http://emanuelapopova.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Hvala. Četkica je zaista dobra. Meni je dovoljno bilo što nije jako široka da odmah uzmem 4 komada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš si lep izbor napravila. I ja bih ih uzela više, ali sam se sasvim pogubila pred onolikom lepotom.

      Delete
  14. Da li je moguce da sam ja propustila ovaj lak! Fenomenalno ti stoji.

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...