06 October 2014

Morgan Taylor Under The Stars


Danas vam napokon predstavljam Morgan Taylor lak koji me je privukao ovom brendu - Under The Stars. Poput drugih Morgan Taylor lakova ni ovaj ne sadrži formalin, dibutilftalat i toluen i nije testiran na životinjama. Bočice su od 15 ml i koštaju 864 dinara. O novinama u Morgan Taylor ponudi se možete informisati na Morgan Taylor Srbija stranici, a lakove možete nabaviti kod uvoznika GP Contour u Novom Sadu i Beogradu. Na 24. sajmu kozmetike Dodir Pariza ovog vikenda ćete moći da ih kupite na štandu 110 i to po 20% nižoj ceni. Stižu i nove kolekcije (Enchantment, Midnight Masquerade, Playin' It Cool) i dopuna neonaca.


Today I finally get to show you THE Morgan Taylor nail polish that had actually drawn me to the brand - Under The Stars. Like other Morgan Taylor polishes, this one is big 3-free and cruelty free. It comes in 15 ml bottle and has wide flat brush.


Morgan Taylor Under The Stars (50098) je sasvim opravdano zvezda osnovne kolekcije Morgan Taylor lakova i zato do njega nije uvek lako doći. U pitanju je mastiljavo teget jelly lak ispunjen hologramskim šljokicama. Već smo ustanovili da Morgan Taylor ume odlično da napravi taman lak sa šljokicama (Better in Leather) i ovaj ne zaostaje po tom pitanju. Baza je veoma pigmentisana i ne zahteva više od dva sloja, a šljokice su jasno vidljive.


Morgan Taylor Under The Stars (50098) is justly the star of their initial range. This is inky blue jelly nail polish filled with holographic glitter. We have already established that Morgan Taylor knows how to make a good dark nail polish with glitter (Better in Leather) and this one is not lagging. Base colour is very pigmented and it doesn't take more than two coats for full coverage and glitter is quite prominent.


Kao što sam rekla, lak je dovoljno pigmentisan da daje punu boju iz dva sloja, a dovoljno prozračan da se može u jednom sloju nositi preko nekog drugog laka i da se taj lak vidi (na slikama ispod možete primetiti šimer koji se jasno vidi, a kog nema u Under The Stars). Poput drugih Morgan Taylor šljokičavih lakova ovaj se suši grbavo i potrebna su barem dva sloja nadlaka da se površina izravna. O postojanosti ovom prilikom ne mogu pričati jer sam lak mazala preko PVA lepka. Skinula sam ga lako, ali i sam je počeo da se skida i to mnogo ranije nego što sam to želela.


As I have mentioned, this polish gives full coverage in two coats, but it is sheer enough that it can be layered over some other polish with that polish still being visible (you can clearly see shimmer from polish I wore under it in the photos below). Like other glittery Morgan Taylor polishes this one dries to a very uneven surface and it takes at least two coats of top coat to even out the surface. I can't comment wear time this time because I have worn polish over PVA glue base. I have taken the polish off easily, but it also started to fall off on its own a lot earlier than I intended.


Prve četiri slike i poslednja snimljene su na suncu, ostale na dnevnom svetlu. Na prve četiri slike imam dva sloja laka i sloj Essence Gel Look nadlaka. Na naredne četiri slike imam jedan sloj preko Bourjois 1928 Soir de Paris, a na poslednjoj imam i sloj Trind Top Coat Matt


The first four photos and the last one were taken in sunshine, the others were taken in daylight. In the first four photos I have two coats of polish and a layer of Essence Gel Look top coat. In the next four photos I have a single coat over Bourjois 1928 Soir de Paris, and in the last photo I have added a coat of Trind Top Coat Matt.

26 comments:

  1. OMG *fainted* this is absolutely gorgeous and it went straight onto my wish list, WOW what a beauty!!
    And it's also pretty amazing in matte....

    ReplyDelete
    Replies
    1. And there I thought you didn't like glitter :D

      Delete
  2. Predivan lak :)
    Taj i New York sam odmah zapazila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za mene su ta dva laka zaštitni znak ove firme. Nije lako napraviti originalan lak u današnje vreme, a njima je to veoma dobro pošlo za rukom. Još samo da nisu toliko grbavi...

      Delete
  3. Predivan primerak zaista. Baš mu odgovara naziv :)

    ReplyDelete
  4. Ovaj mi se najviše dopao od cele ponude. Odlično izgleda u obe verzije, i mat i sjajnoj. :)

    ReplyDelete
  5. Wow! Iako smatram da meni ovakve nijanse ne pristaju, ovaj je lak tako divan da bih ga nosila i ne bi marila! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako je. Stoje ti sve boje koje ti se sviđaju :D

      Delete
  6. Dopada mi se preko Soir de Paris, deluje glatko :) Super ti je duzina noktiju sad.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samo deluje glatko :D Nisam tu zahvatila dovoljno šljokica da bude grbavo kako ume.

      Delete
    2. Ih, ne volim kad je grbavo :D Mada se istrpi zarad lepih lakova :D Bio bi dobar i preko crnog.

      Delete
    3. Makar mi tu kombinaciju nije teško isprobati :D

      Delete
  7. I like it glossy better and I can imagine this beautiful polish as a base for a galaxy nail art!

    ReplyDelete
  8. Jako ga volim iako je nezgodan :)

    ReplyDelete
  9. Da li su sljokice sitne kao u Atlantisu CG ili je vise kao stari Essence Blue addicted?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima šljokice u više veličina, ali mi se čini da su generalno sitnije od onih u Blue Addicted.

      Delete
  10. e kad sam ovaj videla, oci ovolike O_O bukvalno mi je doslo a odem na sajam samo zbog njega, fantazija od laka, volela bih jednom da ga imam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samo zbog njega (dobro i zbog NY State of Mind) išla sam prošle godine na sajam u Stadionu, tako da te sasvim razumem :D

      Delete
  11. Ovaj lak sam videla slucajno na netu i ostala opcinjena, pa sam ga i ovde kod tebe videla, slike su bozanstvene. Tvoji nokti su besprekorni, pravi model-nokti :) na meni nije bas tako efektan, valjda ne umem bas tako besprekorno da namazem ;) "Grbav" je takodje, a kad se lakira sljokice ponekad imaju efekat grtalice :)) pa grcu lak ispred sebe, ostaje praznina. Nije ni ovako blistav, naravno bez top coat-a. Susi se expres brzo! Svejedno je lep :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na komplimentima :)
      I meni je krivo što nije gladak kada se osuši. To je nešto na čemu proizvođač mora još da radi. Pokušaj da ga mažeš preko plavog, teget, ljubičastog ili crnog laka. Onda će biti manje grbav, a podjednako svetlucav.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...