30 March 2015

A England Dragon


Shvatila sam da mi suviše veoma lepih lakova stoji neisprobano jer ih čuvam za neku posebnu priliku koja nikako da dođe. Zato sam odlučila da kada je vreme lepo nosim svoje holiće umesto da stoje nenošeni. Tako sam posle više od godinu i po dana prvi put prošetala Draleta, a potom ga upotrebila i u dva manikira. A England lakovi imaju 11 ml, 3-free su i nose znak veselog zeke netestiranja na životinjama. Mogu se nabaviti samo preko interneta, a do svoja (za sada) jedina dva sam došla zahvaljujući MarryJ.


I came to realize that I have too many beautiful polishes among my untrieds only because I keep waiting for that special occasion to war them. That is why I decided to wear my holos when the weather is nice instead of keeping them unworn. So afer over a year and a half I have taken out Drale for a mani and ended up using it in two. A England polishes come in 11 ml bottles, they are 3-free and cruelty free. They can only be bought online and I have gotten my two thanks to MarryJ.


Drale je moje ime od milja za A England Dragon, antagonistu u legendi o svetom Đorđu i aždaji po kojoj je i cela kolekcija The Legend dobila ime. Ovo je zelen hologramski lak jakog žutog podtona. Holo efekat je vidljiviji nego kod Đoleta. Uglavnom deluje rasuto, ali na jakom svetlu se vidi i linearna duga. Po pitanju formule je veoma sličan Đoletu. Puna boja bi se mogla dobiti iz jednog sloja jer je lak veoma pigmentisan, ali dva su potrebna za puno prekrivanje ako ga nosite preko baze. Prilično je tečan i suši se veoma brzo. Sjaj mu je visok. Slike su snimljene na suncu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak. Na poslednjoj slici imam motiv pečatiran sa Born Pretty BP-41 pločice.


Drale is my affectionate name for A England Dragon, the antagonist in the legend of St. George and the dragon that The Legend collection was named after. This is a green prismatic polish with strong yellow undertone. Holographic effect is more visible than in Saint George. It mostly looks like scattered holo effect, but in very strong light you can see linear rainbow. In terms of formula it is very similar to Đole. You get full colour in single coat, but need two for even coverage if you wear this polish over base coat. It is quite runny and it dries fast. Photos were taken in sunlight. I have two coats of polish and no top coat. In the last photo I have stamped an image from Born Pretty BP-41.

Born Pretty BP-41

18 comments:

  1. The good old Dragon - a beautiful polish <3

    ReplyDelete
  2. OK. My wishlist grows and grows every time I come visit your blog. I absolutely love this polish!

    ReplyDelete
  3. Nije po mom ukusu, ali fino izgleda, pristaje vam. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, ali nemoj mi persirati, molim te. :)

      Delete
  4. A England su moja velika žudnja, ovaj je prekrasan. :) Sa pečatiranim motivom mi pomalo djeluje kao zmijska koža, al pomalo. Više baca na vrh koplja :D U svakon slućaju brutalno :D

    ReplyDelete
  5. Lepa zelena boja. Svidja mi se sto ima zuti podton. :)
    Pozdrav

    A Mug of Cocoa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. I sama veoma volim zelene sa jakim žutim ili sivim podtonom.

      Delete
  6. Drale :D Drale je prelep! Već zamišljam nekog zmaja u toj boji :D

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. To je bila i moja reakcija kada sam ga videla. :D

      Delete
  8. prekrasan n_n
    zbilja ne vjerujem sama sebi da ga još nisam nabavila :/

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...