03 September 2015

Aura Amazingly Resistant - crveni lakovi


Danas završavam predstavljanje lakova u boji iz Aurine Amazingly Resistant kolekcije. Današnji segment je, rekla bih, najujednačeniji i najviše po mom ukusu i čine ga pre svega crveni lakovi. Svi lakovi imaju 11 ml i koštaju 309 dinara. Aura lakovi su 5-free.

Today I am bringing showcasing of Aura Amazingly Resistant collection to a close. The segment I have set for today it the most coherent and the most to my taste as it consists mostly of red polishes. All polishes come in 11ml bottles and they are 5-free.

Aura Amazingly Resistant 417 Ready, Steady, Red!

417 Ready, Steady, Red! je jarka, skoro paradajz crvena krema. Svetliji je od svih crvenih lakova koje imam, a u odnosu na dva najsvetlija (Essie E! Live From The Red Carpet i Zoya Diana) više je narandžast. Konzistencija ovog laka je nešto ređa i meni savršeno odgovara. Lak je samoravnajuć, suši se prosečnom brzinom i potrebna su dva sloja za punu boju i ravnomernu pokrivenost.

417 Ready, Steady, Red! is a bright, nearly tomato red creme. It is lighter than all teh red polishes I own and compared to the two lightest ones in my stash (Essie E! Live From The Red Carpet and Zoya Diana) it is more orange. It has somewhat thinner formula, which suits me perfectly. It is self-leveling. Drying time is average. It takes two coats to get even colour and full coverage.

Aura Amazingly Resistant 418 Never Been So Red

418 Never Been So Red je jarka crvena krema visokog sjaja. Veoma klasična, veoma nosiva nijansa. Formula je slična kao Ready, Steady, Red! Dva sloja su potrebna za punu boju i ravnomernu pokrivenost. Brzina sušenja mu je prosečna.

418 Never Been So Red is a bright red glossy creme. It is very classic, quite wearable shade. Its formula is very similar to Ready, Steady, Red! It takes two coats to get even colour and full coverage. Drying time is average.

Aura Amazingly Resistant 419 Cherry Blossoms

419 Cherry Blossoms je blago prigušena srednje-svetla crvena krema odlične formule. Brzina sušenja joj je prosečna. Dva sloja su potrebna za punu boju i ravnomernu pokrivenost. Rekla bih da je ovo moj neočekivani favorit među crvendaćima. Iako mi na prvi pogled nije delovao previše zanimljivo, na noktima mi se veoma svideo.

419 Cherry Blossoms is somewhat muted medium-light red creme. It has excellent formula. Drying time is average. It takes two coats to get even colour and full coverage. I'd say this is my unexpected favourite of this lot. Even though it didn't look overly interesting from teh bottle, I liked it very much on my nails.

Aura Amazingly Resistant 420 Classy Red

420 Classy Red je srednje-crvena krema, skoro ista kao Essence Do You Speak Love i veoma slična Aura Professional Soulmates. Konzistencija mu je dobra, tečna, samoravnajuća. Brzina sušenja je prosečna. Dva sloja su potrebna za punu boju i ravnomernu pokrivenost.

420 Classy Red is a medium-toned red creme, nearly identical to Essence Do You Speak Love and very similar to Aura Professional Soulmates. It has great runny and self-leveling formula. Drying time is average. It takes two coats to get even colour and full coverage.

Aura Amazingly Resistant 421 All Eyes On You

421 All Eyes On You je tamnija crvena krema, dosta poput China Glaze City Siren, ali malo življa i staklastija. Nanosi se sasvim lepo, a suši prosečnom brzinom. Dva sloja su potrebna za punu boju i ravnomernu pokrivenost.

421 All Eyes On You is a darker red creme, quite a bit like China Glaze City Siren, but a bit more vivid and glassy. It goes on smoothly and dries in average time. It takes two coats to get even colour and full coverage.

Aura Amazingly Resistant 422 Never Say Never

422 Never Say Never je najtamniji u crvenom spektru ove kolekcije i moj je očekivani favorit iz ove grupe. Ljubičastiji je i od Aura Red Midnight i od Aura Bloody Mary. Trunku je tamniji čak i od Essie Wicked, ali uspeva da ne izgleda crno. Po tonu najviše podseća na Flormar True Color 013. Među novim Aura Absolut Matte ruževima, verujem da mu je pandan nijansa Mistress. Nažalost nanosi se neujednačeno. Nešto je gušće konzistencije, ali pigmentacija ne odgovara gustini laka. Zato sa dva sloja izgleda prilično neuredno. Tri sloja ujednačavaju boju, ali je čine mnogo tamnijom. Brzina sušenja mu je prosečna. Za punu boju i ravnomernu pokrivenost su potrebna tri tanja sloja.

422 Never Say Never is the darkest polish in red-toned part of this collection and it is my expected favourite. It is more purple than Aura Red Midnight and Aura Bloody Mary. It is a tad darker even than Essie Wicked, but it manages not to look black. In tone it resembles Flormar True Color 013. I believe its match among Aura Absolut Matte lipsticks is the shade called Mistress. Sadly, this polish goes on unevenly. It is somewhat thicker, but not pigmented accordingly so it looks a bit messy in just two coats. The third coat evens out the colour, but it also makes it darker. Drying time is average. It takes three thinner coats to get even colour and full coverage.

Aura Amazingly Resistant 423 Broken Paradise

423 Broken Paradise je odlična crna krema visokog sjaja. Jedini crni Aurin lak koji sam do sada probala bio je Black Sofa, a ovaj ga daleko nadmašuje i po pigmentisanosti i po boji. Dva sloja su potrebna za punu boju i ravnomernu pokrivenost, mada mi ovaj lak deluje kao da bi želeo da bude jednoslojac. Brzina sušenja mu je prosečna.

423 Broken Paradise is a great glossy black creme polish. The only Aura black polish I have tried so far was Black Sofa and this one is far above it in terms of pigmentation and colour itself. It takes two coats to get even colour and full coverage, although it seems to me that this polish might want to be a one-coater. Drying time is average.

Predstavljene proizvode sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.

I have received these products for an honest review. For additional info see my disclosure policy.

30 comments:

  1. They are beautiful, the last one is a bit on the too dark side, but the rest are really beautiful!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I suppose you mean the maroon one, not the black one. :)
      Never Say Never is quite dark, but I love it. I've been looking for such shade for a while now so I am very happy to have come upon it in this manner.

      Delete
  2. Never say never je i moj favorit, pogotovo za jesen a i nekako sam vise fan tamno crvene/bordo nego klasicno crvene.😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. Volim ja klasično crvene, nego mi je lakše da nađem crvenu za sebe nego dobru bordo koja ne vuče na braon. :D

      Delete
  3. lijepe boje, no sve mi se čini da takvih imam u svojoj kolekciji... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam mislila da imam dosta djupova, ali se ispostavilo da ih je manje nego što sam očekivala. Svakako imam dovoljno sličnih lakova. :)

      Delete
  4. Crni odlično izgleda. Čudi me da nisu ubacili neke tamnije, krvavije nijanse.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni nedostaju neke tamnije nijanse, ali se nadam da će njih ubaciti kasnije.

      Delete
  5. Ova skupina me je ostavila ravnodušnom, budući da crvenu stvarno retko nosim. Kao favorit cele kolekcije, meni, ostaje Lost Direction iz prvog posta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lose Direction je zaista zvezda ove kolekcije. Boja je dovoljno neobična, a potpuno nosiva.

      Delete
  6. Nadala sam se da ce biti neki lep izmedju 421 i 422, a da ne vuce na braon. :/
    Ostalo mi je manje-vise sve vec vidjeno, cela linija lakova, tako da verovatno necu nista kupiti.

    Svaka cast na postovima, stvarno si se potrudila. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. :*
      Slažem se da fali nekoliko nijansi između 421 i 422 i andam se da će tu prazninu popuniti kasnije.

      Delete
  7. Kako vec imam "50 nijansi" crvenih lakova, sve mi je vec vidjeno. Nekako mi je promakao info da su ovi lakici 5 free, sto je za svaku pohvalu. Ja lagano iz svoje kolekcije izbacujem one druge (kako koji protrosim pokusavam da mu nadjem dostojnu zamenu)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iz nekog razloga Aura ne naglašava tu činjenicu, ali daju pun spisak sastojaka na svakom laku pa se iz njega jasno vidi da nemaju veliku petorku, mada je realno dovoljno samo što nemaju toluen i DBP. Formalin se ionako ne nalazi u lakovima za nokte, samo u nekim tretmanima za jačanje noktiju.

      Delete
    2. Verovatno je to razlog sto nisam bila upucena. Nekako ostali (koji to jesu) se bas hvale da su free :D

      Delete
    3. Valjda u Auri ne žele da se hvale onim što nemaju već da pokažu ono što imaju, i meni je to okej. :D

      Delete
  8. Cherry Blossoms mi deluje najinteresantnije, mislim da nemam ništa slično. Hvala za poređenja sa popularnim crvenim nijansama. Never Been So Red je lepa i poslednje dve crvene. Crni izgleda dosta dobro. Šteta za formulu Never Say Never.

    ReplyDelete
  9. zgodni, ali ništa novog ne vidim tu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A Cherry Blossoms? Crvenih imam za izvoz, ali ništa slično njemu.

      Delete
  10. Obigravam oko Never say Never, ali imam Flormar Cherry Dessert i Miss Selene 201 i upoređujem sve ove lakove i plus još neke bordo lakiće i sve govorim da je dovoljno, da su isti, ali unutrašnji glas i oštro oko govore suprotno mom razumu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Volela bih da mogu da ti pomognem da prelomiš na jednu ili na drugu stranu, ali nemam nijedan od ta dva laka.

      Delete
  11. Imam never been so red ali je uživo tamniji nego na slici.
    Divan mi je, ja ga mažem u jednom sloju i sasvim mi je dovoljan :).
    Kako uspjevaš da nalakiraš nokte tako precizno iznad linije zanoktica?
    Meni nikako ne polazi za rukom, naročito kad mažem lijevom, ruka mi se trese i sva se umrljam a lak se slije do zanoktica...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nađi čvrst oslonac za podlakticu ruke kojom mažeš kako bi sprečila da ti se ruka trese, obriši višak lak sa četkice o grlić bočice (sačekaj ako vidiš da se još laka sliva niz dršku četkice pa obriši i to), nemoj žuriti sa mazanjem i obavezno imaj spreman aceton i četkicu za slučaj da ti se lak ipak slije u zaoktice.

      Delete
  12. E ovo sa četkicom i acetonom ću probati!
    Koju ti preporučuješ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koja god ti odgovara. Neku kosu za ajlajner. Ja koristim Essence kakava se više ne proizvodi. Nova se ne uvozi kod nas, a i nije dobrog kvaliteta.

      Delete
  13. Super fora, baš imam jednu koju ne koristim Aurinu i probaću nju :).
    Hvala na savjetima!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu. Nadam se da će ti pomoći. :)

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...