30 July 2014

Depend Rough Sparkle 2061 Poppy


Prošle godine je Depend izbacio nekoliko trendi kolekcija, uključujući i mini kolekciju mini teksturisanih lakova. Kažem mini kolekciju jer Rough Sparkle sadrži svega šest lakova, a svi nose imena cvetova. Bilo bi lepo da ta imena pišu i na bočicama, a ne samo na njihovoj Facebook stranici. Depend je poznat po svojim mini lakovima (5 ml) i četvrtastoj bočici koja se lako slaže u kutije. Lakovi iz Rough Sparkle kolekcije koštaju oko 340 dinara.


Last year Depend placed several trendy collections on the market and among them was a mini collection of textured mini polishes. I say mini collection because Rough Sparkle consists only of six polishes, and all are named after flowers. It would be nice to see those names on their bottles instead only on Depend Facebook page. Depend is known for their mini polishes (5 ml) and rectangular bottles that are easy to store.


Pod jakim veštačkim svetlom na sajmu učinilo mi se da je ovo jarko crven lak i naravno da sam ga morala uzeti. Kada sam došla kući bila sam malo razočarana jer mi se učinilo da ovaj lak već imam i bila sam u pravu. On je potpuno isti kao Golden Rose Holiday 56. To znači da je u pitanju teksturisan jagodast lak, pun zlatastog šimera. Tekstura mu je veoma lepo definisana i čini da šimer veoma lepo svetluca. Lako i fino se nanosi. Brzo se i suši, ali nije postojan kao Golden Rose. Prve dve slike su snimljene na dnevnom svetlu, poslednje dve na suncu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


Under strong artificial light on Belgrade Fair this polish looked like a bright red polish so I had to have it. When I came home I was a bit disappointed because I felt that I already have something like it and I was right. It is a perfect dupe for Golden Rose Holiday 56. That means that it is a strawberry-red textured polish with golden shimmer. Texture is nice and well defined and it makes the shimmer sparkle beautifully. It goes on smoothly. It also dries quite fast, but it isn't as durable as Golden Rose. First two photos were taken in daylight, other two in sunshine. I have two coats of polish and no top coat.



10 comments:

  1. Jako je lep <3

    Mislim da je ta kolekcija sad nesto jeftinija.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kada sam bila u DMu prošle nedelje ovo im je bila cena. Moguće je da su je u međuvremenu spustili, ali ne znam na koliko.

      Delete
  2. It reminds me of some kind of sugared candy - it's looks delicious!!
    And wow, talking about dupes, eh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Exact dupes. I don't get these very often.

      Delete
  3. Izgleda lepo. Mada bih rekla da je 5ml premala količina.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije ako želiš samo da isprobaš boju ili ako je boja koju ćeš retko nositi. Tu ima za 8-9 mazanja.

      Delete
  4. Replies
    1. Meni je GR malo savršeniji :D Duže traje na noktima.

      Delete
  5. This is so pretty! I love what an intense, strawberry red it is. Bummer that's it's a dupe for you, but that means you have a backup of this lovely color. :)

    ~ Yun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Too many polishes, no place for dupes here :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...