13 August 2014

p2 Last Forever 110 Dating Time


P2 je jedan od onih brendova koji imaju gomilu linija lakova za nokte, no kako je ovo brend koji nije dostupan u Srbiji nisam imala da se upoznam sa svim linijama u ponudi niti da saznam po čemu se razlikuju jedna od druge. Drugar koji mi je doneo ove lakove je izabrao po jedan iz svake tada dostupne linije lakova te je ovaj iz Last Forever linije. Ovi lakovi su veganski i imaju 11 ml.


P2 is one of those brands that have many different lines of polishes, but since they aren't available in Serbia I am not acquainted with their entire range nor with the differences between all the nail polish lines. The friend who brought these to me had picked one from each then available line and this one is from Last Forever line. These polishes are vegan and come in 11 ml bottles.


Lakovi iz Last Forever linije bi trebalo da su dugotrajni, ali ja nisam ovog puta bila u prilici da testiram postojanost ovog laka, ali sudeći po fleksibilnoj formuli mislim da bi mogao dugo da stoji na noktima. Dating Time je prilično klasična, ne preterano jarka crvena krema plastičnog sjaja. Najviše me podseća na Essence Fateful Desire. Veoma je pigmentisan i puna boja se dobija iz svega jednog sloja. Savetujem nošenje dva sloja baze ispod ovog laka, pažljivo mazanje i još pažljivije skidanje jer u suprotnom može obojiti nokte i zanoktice. Suši se prilično brzo. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam jedan sloj laka i nemam nadlak.


Last Forever is a line of long lasting nail polishes. I have been unable to test the wear of this polish, but judging by the flexible formula I think it could be long wearing. Dating Time is quite classic, not too bright red creme. It has plastic-y gloss. It reminds me a lot of Essence Fateful Desire. It is very pigmented and it takes just one coat to get full opacity and coverage. I suggest wearing it over two coats of base coat and you should take care not to get it on your cuticles because it stains like crazy. It dries quite fast. Photos were taken in daylight. I have one coat of polish and no top coat.




18 comments:

  1. I ja sam se bas iznenadila koliko razlicitih linija lakova ima P2. Prosto nisam znala za koju da se uhvatim.
    Bas je lepa crvena boja. :)

    ReplyDelete
  2. I am not a big fan of red polishes but I like this one because it is not bright!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm not a fan of bright reds either, but these deeper ones I love.

      Delete
  3. Zanimljivo je da volim taj, kako si ti opisala, plastični sjaj kod crvendaća. Čini ih manje glamuroznim, a ujedno nosivim za svaki dan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ipak više volim da je staklastiji, mada kada je plastičan nije mi žao da koristim lakove kao bazu za pečatiranje :D

      Delete
  4. Jako lepa boja :)
    Jos ako lici na FD :)

    ReplyDelete
  5. Kako je lep crvendać, da se onesvestiš! Ja nemam pojma koje sve linije ima P2, ne želim da istražujem, Vodim se onom ,,daleko od očiju, daleko od srca" :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije ti loše to, no meni je drugar doneo pet lakova, a svaki je bio iz druge linije :D

      Delete
  6. sviđa mi se boja, uvijek bih izabrala tamniju crvenu prije no svjetliju :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izgleda da nas dve za dosta stvari mislimo isto :D

      Delete
  7. Predivna boja! Podseca me malo na Avon Gel Finish - Roses Are Red :)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...