06 December 2015

Matching Manicures - Pahulje


Pre par nedelja nam je pao prvi sneg, a danas pahulje nosimo na noktima u sklopu usklađenog manikira.

A couple of weeks ago we had the first snow of the season and now we are wearing snowflakes on our nails as part of Matching Manicures.


Naravno da sam se za ovaj manikir okrenula svojim pouzdanim pločicama za pečatiranje. Kombinovala sam motive sa MoYou Nails 127, koju sam koristila i za prethodni pahuljasti manikir, MoYou Nails 204 i MoYou Nails 302. Za pečatiranje raznovrsnih pahulja sam koristila srebrni Manhattan Liquid Metals 101z preko Essie Coat Couture. Ne zaboravite da obiđete i druge blogove koji učestvuju u tematskom zadatku.

Of course, I turned to my trusted stamping plates to create this mani. I combined images from MoYou Nails 127, which I had used for previous snowflake mani, MoYou Nails 204 and MoYou Nails 302. I used silver Manhattan Liquid Metals 101z to stamp various snowflakes over Essie Coat Couture. Don't forget to visit other blogs that are also taking part in this week's challenge.







18 comments:

  1. Normally I don't like the base color you used, but it kind of reminds me of dark and gloomy weather with a touch of snow - just like we have here today accompanied by a storm...

    ReplyDelete
    Replies
    1. That was the idea, so thank you very much for this kind comment. We do not have snow these days, but there's lot of fog and skies are slate grey.

      Delete
  2. Mnogo mi se svidjaju pahuljice! :)

    ReplyDelete
  3. Sa obicnim srebrenim lakom si dobila ovako dobar otisak ( aprint ti je dosta delikatan) i nije se razmazao? E pa zaista si majtor za pecatiranje. Skidam kapu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo je srebrni lak koji koristim za pečatiranje jer je savršen u toj ulozi. Sam po sebi je suviše kao iz osamdesetih.

      Delete
  4. Replies
    1. It may look like night, sadly, it is just regular overcast winter day in Belgrade. :D

      Delete
  5. Kombinacija boja mi deluje nežno, a pahuljice su se tako dobro uklopile da se ni ne primećuje da su sa razičitih pločica. :)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...