19 December 2015

MoYou Nails 405


Evo i druge od novih, kvadratnih MoYou Nails pločica. Jedan motiv ste već imali prilike da vidite, u Movember manikiru, a sada možete videti i tri nova pečatiranja.

http://moyounails.com/wp-content/uploads/2015/10/MoYou-Nails-Square-Stamping-Image-Plate-405-600x600.jpg
http://moyounails.com/shop/image-plate-405/

Here comes the second of the new MoYou Nails square plates. You have already seen one of these designs in my Movember manicure and now you can see three new stampicures.

OPI Turquoise Aesthetic preko OPI Silver Canvas

Pločica pod brojem 405 je prilično eklektična kada je reč o izboru motiva. Ima nekoliko slatkastih dezena (kolači, šapice), nekoliko baš upadljivih (koi, indijansko ćebe, ukršteni listovi) i nekoliko neutralnih (slagalica, kapljice, tufnice). Sve u svemu, jedanaest slika za pun nokat, veličine 15x18 mm. Sama pločica je kvadratnog oblika, veličine 63x63 mm, sa zaštitnom plastičnom pozadinom. Dezeni koje sam isprobala su veoma lepo urezani i nisu zahtevali ikakav poseban tretman da bi se fino preneli.

Essence The Green & The Grunge preko Essence That's What I Mint

Stamping plate number 405 has rather eclectic choice of images. It has several cute designs (cupcakes, paw prints), several quite showy motifs (koi, Indian blanket, intertwined leaves) and several neutral ones (puzzle, dots, droplets). All in all, eleven full nail designs, 15x18 mm in size. The plate itself is square-shaped, 63x63 mm, with protective plastic backing. Images I've tried are all well etched and they didn't require any special treatment to get good transfer.

Essence Stampy White preko Essence The Green & The Grunge i Essence Deep Sea, Baby

Ovu i mnoge druge pločice, kao i ukrase za nokte, možete poručiti sa sajta MoYou Nails. Do 21. decembra možete ostvariti popust od 10% na MoYou Nails Salon Pro table, kao i na Kitty, Premium i Lady setove. Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.

Mentality Distinct preko L'Oreal Jet-Set 115

You can order this and many other stamping plates, along with nail decorations from MoYou Nails. You can buy MoYou Nails Salon Pro boards and Kitty, Premium and Lady sets with 10% discount until December 21st. I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy.

8 comments:

  1. Poslednja dva motiva su mi totalna nepoznanica. Moram priznati da mi se najvise dopada poslednja fotografija iako mi se taj motiv na plocici uopste nije dopao.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poslednji je i mene zbunjivao, ali podseća me na ukrštene listove. Ili perje. Ili kićanke. :D

      Delete
  2. prva mi se manikura najviše sviđa, solidna pločica :D

    ReplyDelete
  3. Prilično raznovrsna pločica, sviđa mi se. Baš mi se dopada kako izgleda poslednji manikir, iako mi je sam motiv pomalo čudan. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taj je motiv tipičan za daleki istok - koi ribe.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...