15 February 2016

Color Club The Uptown (reformulated)


Color Club je 2013. godine napravio nekoliko zaista dobrih lakova, a među njima se, u kolekciji Girl About Town, našao The Uptown. Marry ga je blagovremeno nabavila, a ja sam se nećkala jer mu je veoma sličan Layla The Butterfly Effect. Naravno, kada sam odlučila da ga ipak želim, Color Club je uradio ono što mrzim kada proizvođači urade - potpuno je promenio lak, ali mu je ostavio ime. Ne znam kojoj svrsi to služi sem da razočara korisnike.


In 2013. Color Club placed several really great nail polishes and among them, in Girl About Town collection, was The Uptown. Marry had bought it in time, and I initially wanted to gave it a miss because it was similar to Layla The Butterfly Effect. Naturally, when I decided that I do want it, Color Club did that which I hate when manufacturers do - they changed the polish entirely and left the name. I have no idea to what end unless the goal is to annoy consumers.


Originalni Color Club The Uptown je bio ljubičasti jelly sa multihromatskim ljuspicama. Reformulisana verzija je lak mastiljavog ljubičastog tona ispunjen mikroljuspicama koje se prelivaju od tople ljubičaste do zlataste. Podsetio me je na Sansu, ali u direktnom poređenju nisu toliko slični. Šimer u Sansi je sitniji i zlatastiji, a ceo utisak je tamniji. I pored početnog razočaranja zbog drastične razlike između reformulisane i originalne verzije ovog laka, samim lakom nisam nezadovoljna. Maže se sasvim lepo iako mikroljuspice mogu malo otežati postizanje glatke površine. Punu pokrivenost daje iz dva sloja. Suši se brzo i postojanost mu je solidna. Zbog količine ljuspica je krt pa bih savetovala da ga mažete preko elastične baze i da ga elastičnim nadlakom zaštitite. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


The original Color Club The Uptown was a purple jelly with multichrome flakies. Reformulated version has inky-purple base with warm-toned purple microflecks that shift to gold. It reminded me of Zoya Sansa, but when compared side by side they aren't that close. Shimmer in Sansa is tinier and more golden and the overall look is darker. Even though I was disappointed at first by the drastic difference between the original and reformulated versions of The Uptown, I am not displeased with this polish. It goes on quite well, although the amount of microflecks may make it a tad harder to get smooth surface. It gives full coverage in two coats. Drying time is fast and staying power decent. Since it is a bit brittle, I suggest you apply it over a flexible base and to cover it with a flexible top coat. Photos were taken in natural light. I have two coats of polish and no top coat.

Color Club The Uptown (reformulated) - Zoya Sansa

22 comments:

  1. Replies
    1. Tako je, Sofi. Ima da pišemo molbu sudu za ljudska prava. :D

      Delete
  2. Prelep je, lepsi mi je od šanse mnogo, a bas su slicni jedan pored drugog.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samo su naoko slični, ipak ima dosta razlike.

      Delete
  3. Ne znam kakva je prvobitna verzija, ali ova mi se mnogo dopada. :)
    Takvi potezi su zaista besmisleni. Mogli su jednostavno da naprave novi lak sa novim imenom, a ne da zbunjuju ljude.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako odeš na Merin link, videćeš originalnu verziju. Mnogo se razlikuju.

      Delete
  4. This is a fantastic one and it looks stunning on you!

    ReplyDelete
  5. Meni je originalna verzija jedan od najlepsih lakova u mojoj kolekciji. Bas mi je zao sto su upropastili tako dobar lak. I ovaj mi se dopada ali ipak se ne mogu porediti. Ta tvoja Layla je predivna! <3

    ReplyDelete
  6. Nijajsa je jako lijepa :)

    ReplyDelete
  7. meni se sviđa i nova verzija... ali to mi je zbilja bez veze, podvaliti novi lak pod staro ime :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa da. Mislim da je China Glaze najveći krivac po ovom pitanju.

      Delete
    2. joj i essence to zna često napraviti :/

      Delete
    3. Pravo da ti kažem, ne pratim više šta Essence radi.

      Delete
  8. volin ovakve lakove, nekako su mi mistični. treba da prestanem da dajem toliko značaja lakovima :D

    ReplyDelete
  9. Meni se sviđa i ovakav, i CC mi je ljepši od Zoye ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije on loš ovakav, ali ovo je drugi lak u odnosu na original. :(

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...