08 December 2016

Essie Bahama Mama


Zimski praznici su nam već na vratima, a ja još uvek nisam isprobala ni sve lakiće koje sam prošle godine dobila od drage Suzane, ni one koje sam od nje dobila proletos za rođendan. Jedan mi je bio pravo iznenađenje, jer bih rekla da je boja koju ne bih sama odabrala (naravno to nije sasvim tačno jer već imam skoro isti ovaj lak od istog proizvođača), ali ovo je boja koju Suzi tako dobro nosi da čak i ja poželim da nosim nešto slično. Essie Bahama Mama je deo stalne postavke i stalno se može naći u drogerijama koje drže Essie, te se neću baviti nedostupnim duplićem koji imam. Essie lakovi su trenutno na sniženju i u DM-u i u Liliju i koštaju 699 dinara.


Winter holidays are upon us, and I haven't Even tried all of the polishes I got last year from my dear Suzana, nor those that were part of my birthday gift this spring. One of those was a true surprise because it is a colour that Suzy wear so well that even I wish to wear it, even though on its own it may not be my colour (this is actually not entirely true because I have a near dupe for this one, by the same brand). Essie Bahama Mama is part of permanent range and is available at any drugstore that carries Essie polishes.


Essie Bahama Mama je veoma ženstvena, skoro vamp nijansa crvene šljive krem završnice i visokog sjaja. Svojevremeno sam razmišljala da li da uzmem ovaj lak, ali sam se zbog tadašnje loše formule odlučila da uzmem nijansu Recessionista. To je bilo u vreme kada je kod nas Essie bio dostupan samo u salonskoj verziji i tada su mi ta dva laka delovala identično, s tim što je Recessionista imala bolju formulu, a Bhama Mama je ostavljala neobojena mesta i posle tri sloja. Drogerijska verzija Bahamice ima mnogo bolju pigmentaciju, mazivost, a i razlika u nijansi je očiglednija. Dva sloja su sada dovoljna za punu boju i ravnomerno pokrivanje, a konzisteencija laka u kombinaciji sa širokom četkicom čini mazanje pravim uživanjem. Lak se suši prosečnom brzinom. Slike su snimljene na prirodnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


Essie Bahama Mama is a very feminine, almost vamp Victoria plum glossy creme polish. There was a time that I considered bying this polish, but because of then-bad formula I opted for Recessionista. At that time we could only get salon versions of Essie polishes and at the time the two looked almost identical, with Recessionista having far better formula, and Bahama Mama leaving bald patches even after three coats. However, the drugstore version of Bahama Mama is much better pigmented has betteg application and the difference in colour is much more apparent. It takes two coats to get full coverage and even colour, and new formula with wide brush make application a song. Drying time is average. Photos were taken in natural light. I have two coats of polish and no top coat.

7 comments:

  1. Baš mi je drago da si ga prošetala!!! Sad je njegovo vrijeme <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno da sam ga prošetala. Lepa je boja, lepša nego što deluje u bočici.

      Delete
  2. Divan. Klasičan. Tako netipičan za tebe, a opet odlično ti pristaje.

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...