12 December 2016

Matching Manicures - Inspired by Pinterest


Još jedan manikir čija se tema ponavlja je na redu ove nedelje. Inspiraciju tražimo na Pinterestu, a plašim se da sam ja malo preterala i skoro u potpunosti iskopirala manikir koji mi je privukao pažnju.

We have another repeat for a theme this week. We're looking for inspiration on Pinterest, and I am afraid I overdid it and nearly completely copied the mani that had caught my eye.



Ovo je originalni manikir koji je radila Petra sa bloga Blingfinger u svom predstavljanju MoYou Festive 2 pločice. Pošto imam nekoliko pločica sa pahuljicama (neke kupljene samo zbog pahuljica), odmah sam poželela da uradim nešto slično, bez obzira na to što nisam u prazničnom raspoloženju (pre se može govoriti da sam u sezonskom neraspoloženju). Ispalo je suviše slično jer ne samo što sam koristila iste boje kao Petra, nego sam upotrebila i jedan potpuno isti lak. Baza su mi Morgan Taylor All White Now i Zoya Sunshine. Pločice sa kojih sam preuzimala motive pahuljica su BP-L006, Disc-11 (kupljena odavno u Alexandar Cosmetics-u) i, MoYou Nails 127. Za pečatiranje preko Sunshine sam koristila Born Pretty Silver i Essence Stampy White, a preko belog Golden Rose Rich Color 16 i Born Pretty Silver. Na kraju sam u centar najvećih pahuljica stavila po plavi štrasić. Kako vam se čini?


The original mani was done by Petra from Blingfinger blog in her MoYou Festive 2 review. Since I do have several image plates with snowflakes (some of them bough only because of snowflakes), I had to do it even though I am not feeling seasonal festive joy (it's fair to say that I am in my seasonal joyless mood). It turned out a bit too similar, not only because I opted for the same colour scheme, but also because I used the same polish that Petra did. Base colours are Morgan Taylor All White Now and Zoya Sunshine. I stamped images from BP-L006, Disc-11 and MoYou Nails 127. I used Born Pretty Silver and Essence Stampy White to transfer images over Sunshine, and Golden Rose Rich Color 16 and Born Pretty Silver to stamp over white. And to top it all off, I added pale blue rhinestones to the centres of larger snowflakes. What do you think?







16 comments:

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...