19 February 2013

China Glaze Glitz ’N Pieces


U januaru je u Alexandar i kod svih njihovih distributera stigla kolekcija Glitz—Bitz ’N Pieces China Glaze lakova. Kolekciju čini šest šljokičavih lakova. Deo šljokica u svim lakovima je crn, a drugi deo je srebrn, crven, zelen, plav, ljubičast ili ružičast. Svi se ovi lakovi mogu nositi preko drugih lakova ili sami. Cena im je nešto viša nego običnim China Glaze lakovima i iznosi 489 dinara za bočicu od 15 ml.


Glitz—Bitz ’N Pieces collection of China Glaze polishes arrived in January in Serbia. The collection consists of six glittery polishes, all of which have one part of black glitter and the other in one of six colours - silver, red, green, blue, purple or pink. They can all be worn either as toppers or on their own.


Glitz ’N Pieces (81232) je lak sačinjen od crnih i srebrnih šljokica u bezbojnoj bazi. Šljokice su različitih veličina - od manjih od jednog milimetra do većih od tri milimetara. Većina šljokica je šestougaona, ali ima i crnih duguljastih šljokica. Šljokice su prilično gusto raspoređene te se lak u tri, možda čak i dva sloja može nositi sam, ali nisu toliko guste da se lak ne može mazati preko drugog.


Glitz ’N Pieces (81232) is clear base with black and silver glitter. Glitter is of different sizes - from less than one millimetre to more than three millimetre. Most of the glitter is hexagonal, but there is also black bar glitter. There is quite a lot of glitter so that the polish can be worn on its own in three or maybe even two coats, but there is not that much of it that the polish can't be worn over some other polish.


Što se mazanja tiče, lak se nanosi veoma lako. Šljokice se mogu lepo rasporediti po noktu. Treba voditi računa da ne štrče sa ivice nokta jer se lako mogu kačiti za kosu ili odeću i time se odvaliti iz baze. Baza je prilično gusta i treba joj dosta vremena da se osuši. Šljokice su osetne pod prstom i treba ih prekriti barem sa dva sloja nadlaka kako bi se površina izglačala. Duguljaste šljokice su posebno užasne, štrče i ljušte se ako se ne zatope dobro nadlakom.


As for the application, it was very smooth. Glitter is manageable and can be distributed over the nail quite nicely. Care should be taken that there is no glitter protruding from the free edge of the nail because it can catch on hair and clothes and get ripped from the base. The base is thick and it takes long to dry. The glitter is palpable and it takes at leas two coats of top coat in order to even out the surface. Bar glitter is particularly awful, it sticks out and peels if you don't seal it well with top coat.


Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Na prve dve slike imam dva sloja laka, na druge dve samo jedan i na njima nemam nadlak. Na poslednje dve slike imam jedan sloj Glitz ’N Pieces preko dva sloja Aura She Bunny 508 i sloj Seche Vite nadlaka.

Photos were taken in daylight. In first two photos I have two coats of polish, in the next two a single coat of polish. I have no top coat. In the last two photos I have one coat of Glitz ’N Pieces over two coats of Aura She Bunny 508. I have one coat of Seche Vite.


27 comments:

  1. Ne mogu da odlucim da li mi se vise svidja sam ili ne....Oba manikira su super! Ali mibslim da mi se vise svidja bez bazne boje , samo zato sto je malo 'jasnije'. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Razmišljala sam da li da ga namažem preko neke kontrastne boje (žuta i narandžasta su mi pale na pamet) kako bi se sve šljokice jasno videle.

      Delete
  2. izgleda bolje sam negi što sam očekivala! ja bih ga, posle tvojih slika, verovatno nosila samo sa jednim slojem, kao na 4toj i 5toj slici!

    ReplyDelete
  3. Vise mi se svidja sam, mazda cak najvise kada je samo jedan sloj...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidim da nisi usamljena po tom pitanju. Pade mi na pamet da bih možda mogla da uzmem i neki neutralan lak da bih nosila šljoke preko njega, a da se ne vidi kako su mi nokti žuti.

      Delete
  4. Super izgleda i baš mi se dopada kombinacija sa sivcem :)

    ReplyDelete
  5. Bas je prelep, meni se najvse svidja sa baznim lakom :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Sada mi je žao što nisam pokušala i nešto drastičnije kako bi se još bolje video.

      Delete
  6. fenomenalan je u kombinaciji sa sivim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Milo mi je što ti se dopada. To je malo svedenija kombinacija. Inače sam htela da ga mažem preko žutog laka.

      Delete
  7. I meni se cini da je sam nekako najlepsi al i u kombinaciji sa sivim je odlican. I ja sam kao i ti shvatila da bih mogla da kupim neki bas svetao lak da bi mogla moj Bling It On da iskombinujem.... Imas neki predlog? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evo, danas sam zagledala Essence Nude Gla lakove u potrazi za nekim dobrom podlogom. Bling It On možeš da mažeš i preko zelenog i plavog i roze (ne znam da li imaš roze), ako imaš bež i žuti Essence Urban Messages možeš njih da iskoristiš...

      Delete
    2. Imam i roze. :) Videcemo koji ce se najbolje pokazati. ;) Hvala na predlozima.

      Delete
    3. Isprobaj na papiru ili na rozetni razne kombinacije.

      Delete
  8. Lijep je sam, a i sa podlogom. Baš me zanima kako bi izgledao preko bijelog laka...

    ReplyDelete
  9. Preko Aure tako fantasticno izgleda!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Mnogo mi je slatka ta Aurica i krivo mi je što je ne mažem češće.

      Delete
  10. Ja bih to preko neke svetlije i jarkije boje, po principu "kad je bal.." :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja bih i već razmišljam o kombinacijama za idući put :D

      Delete
  11. Iako i dalje ne mirisem taj bar gliter, efekat sa dva sloja mi se cini sasvim dobar, ili mozda recimo preko krec belog u jednom sloju. U svakom slucaju - zanimljiv lakic :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kačiću još slika kako budem isprobavala razne kombinacije. Možda te preobratim :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...