01 February 2013

Golden Rose Fashion Color 33


Fashion Color je jedna od starijih linija Golden Rose lakova. Čini mi se da se više ne proizvodi, ali moguće je da grešim. Ovaj sam lak uzela jer sam tražila finiju srebrnu foliju od Golden Rose With Protein 303. Ovaj mu je, rekla bih, po svemu jednak sem što nema krupnije srebrne šljokice. Dva sloja daju pristojnu pokrivenost, ali sam ja ipak namazala tri. Sušio se prilično dugo.


Fashion Color is one of older Golden Rose polish lines. I think these are discontinued, but I might be mistaken. I bought this one because I needed a finer silver foil than Golden Rose With Protein 303. This one seems to be identical to it except it doesn't have larger silver glitter. Two coats give decent coverage, but I applied three. It took it quite a while to dry.


Za današnji petak tema je francuski manikir, a ja sam od nekoliko ideja koje su mi pale na pamet odabrala kombinaciju srebrne i crne. Imam tri sloja Golden Rose Fashion Color 33 i Golden Rose With Protein 287 na vrhovima. Sve slike su snimljene na dnevnom svetlu, bez nadlaka.


Today's theme is French manicure and I picked combination of silver and black from all the ideas that came to my mind. I have three coats of Golden Rose Fashion Color 33 and a coat of Golden Rose With Protein 287 on tips. All photos were taken in daylight. I have no top coat.<

17 comments:

  1. It's super pretty, and the black French completes it!

    ReplyDelete
  2. Simpaticna kombinacija, svidja mi s ovaj obrt. :)

    ReplyDelete
  3. Sviđa mi se kombinacija a sam srebrnko je predivan, volim srebrne folije!

    ReplyDelete
  4. vise mi se svidja sa crnim frenchom :)super izgleda :)

    ReplyDelete
  5. znaš da ja volim srebrne! sviđa mi se kombo sa crnom.

    ReplyDelete
  6. Super je crni frenc a ovaj srebrni ti bas dobro stoji.

    ReplyDelete
  7. I love unusual french manicures!

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...