12 June 2013

Don Juan One Coat OC252


Gledam ove slike i ne verujem da su na njima moji nokti. Don Juan One Coat OC252 je jarka, skoro neonska nijansa ružičaste. Ova boja toliko ne ide uz mene da sam se osećala neprijatno dok sam je nosila. Formula je nešto gušća nego kod drugih One Coat lakova i nije samonivelišuća, što mislim da se vidi na slikama. Puna pokrivenost se dobija iz jednog srednje-debelog sloja. Sjaj laka je baš visok. Lak se suši prilično brzo.


I'm looking at these photos and I can't believe these are my nails. Don Juan One Coat OC252 is such a bright, almost neon shade of pink. It is so much out of my comfort zone that I felt unease while I was wearing it. The formula is somewhat thicker then other One Coat polishes and it isn't self-levelling, which I think is quite visible in the photos. One medium coat gives full coverage. The gloss is really high. The polish dries quite fast.


Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam jedan deblji sloj laka i nemam nadlak.

Photos were taken in daylight. I have one thicker coat of polish and no top coat.



49 comments:

  1. hahah, i ja gledam sličicu na bloglovinu i pitam se da nije neka greška. najluđe od svega, stoji ti, ali razumem da ti ne ide uz tebe.

    ReplyDelete
  2. Too bad about the formula, hopefully a little thinner will help this problem, because the color is absolutely gorgeous!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I hope the new owner will like it better than I did.

      Delete
  3. Stvarno netipičan izbor :) nije baš ni moja boja, ali lepo izgleda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boja kao boja je veoma lepa, ali treba je umeti nositi.

      Delete
  4. Kad navikneš sebe na neke boje, navikneš i druge :) Skroz je lepa nijansa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa, ja se na ovakvu boju ne mogu navići. Nije da nikada nisam nosila roze, ali to nisam ja.

      Delete
  5. Najzanimljivije je što ti lak stoji. Međutim, apsolutno razumem tu vrstu neprijatnosti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hladnija je nijansa pa mi stoji, ali baš ne ide uz mene.

      Delete
  6. Šta je ovo danas, ja nosim roze krečka, a ti ovaj vrišteći pink?!

    Formula mu zvuči i izgleda problematično, ali boja je verovatno hit za one koji vole.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kako se namrčilo napolju, ne bi me čudilo :D

      Delete
    2. Kao što sam prokomentarisala na FB :D ali super ti stoji!

      Delete
    3. Ne bi trebalo da je tako. Ipak sam se ovog meseca iskupila i od osam lakova koje sam uzela 6 je u mojim bojama ;)

      Delete
  7. Lak je odličan! :)Naravno, to je stvar ukusa, ali ja ću ga svakako pogledati kad sledeći put naiđem na DJ lakove.
    Nego Cajo, jesi ti izašla iz kuće sa ovom bojom noktiju? Verujem da je ljudima iz rl bilo još čudnije nego nama :)

    Nadam se da će uskoro biti i recenzija OC251 (onog crvenka)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam izašla iz kuće ovako. Toliko mi je bilo neprijatno dok sam ga slikala da sam jedva čekala da ga skinem sa noktiju.
      Biće OC251 uskoro.

      Delete
    2. Tako sam i mislila - da si swatch-ovala pa skinula, ali me je zbunilo ono ''dok sam ga nosila'' :)

      Delete
    3. Za to kratko vreme sam uspela da se toliko unervozim.

      Delete
  8. Meni je predivan :)) Razumijem, tako se ja ne osjecam dobro spram nebesko plave ili kirurski zelene.

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. Pokriva solidno. One Coat lakovi su veoma dobri i uglavnom opravdavaju naziv.

      Delete
  10. Zaista ti stoji ova boja i mnogo ti lepo nokti izgledaju :)

    ReplyDelete
  11. Ti si verovatno jedina devojka koja ne voli pink nokte :D Bas mi je to nekako cudno :)
    Savrseno ti stoji :)
    Ima neverovatan sjaj, s obzirom da nisi koristila top coat :)
    Inace nikada nisam koristila ove lakove :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neko voli roze, neko crno :D
      Probaj Don Juan lakove, veoma su dobri.

      Delete
  12. Nije tipična boja za tebe ali ti predivno stoji, nosi pink češće :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hajde ne :D Hvala ti, ali zaista ne ide uz mene.

      Delete
  13. I za mene je previse barbi nijansa, al' je lepa boja ko voli takve. Vec je vidim na Agneti. :)
    A i tebi lepo ide uz ten.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Mnogo je ovo intenzivna nijansa za mene, ali ima ljudi uz koje ide odlično.

      Delete
  14. Realno stvarno ti prelepo stoji :)
    Realno, razumem i za osecaj nepripadanja i neprijatnosti. Ko zna, mozda se to jednog dana promeni, to ti kaze jedna bivsa "darkerka" :D
    Ne moras nista da objasnjavas, razumem te i podrzavam u potpunosti :)
    Inace onaj GR holiday 60 je prelep! Mislim da bi bio fantasticna podloga za neki Galaxy look. Jedva cekam da dobavim 61 i 66 :DDD

    Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alekta, draga, ja sam ti nekadašnja girly girl, tako da je moje ružičasto vreme za mnom :D
      Trči po teksturčiće.

      Delete
  15. Lak je skroz po mom ukusu :)) Lep je, ali ako ti je neprijatno, nemoj ga nositi, nego prosledi nekome ko će da uživa u njemu, ipak je lep i zaslužuje da bude voljen :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Već sam to učinila. Oba rozLe laka su našla nov dom. Svakako je glupo da meni bez veze stoje ako već neko želi da ih koristi.

      Delete
  16. It's a really fun and pretty pink! I love it on you. :D

    ~ Yun

    ReplyDelete
  17. Lol, pomislila sam da sam promasila blog! :))) Ali, ne stoji ti uopste lose, naprotiv!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisi promašila blog, ali razumem taj utisak.

      Delete
  18. I ja isto kao i Ivana. Pomislih da sam omasila adresu :D Ali jako dobro ti stoji. Nemoj vise da bezis od roza lakova.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, ali nastaviću da ih izbegavam jer to baš nisam ja.

      Delete
  19. Pa bio je red i to da vidimo :D ma super ti stoji uz ten al kapiram kad nije tvoja boja. Ja zacudo nemam boju koja nije moja, sve moze pa cak i pink, samo zavisi od faze.

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...