26 July 2013

Golden Rose Holiday 73


Nove boje Golden Rose Holiday lakova su napokon uvezene u Srbiju i od srede se mogu naći u parfimeriji Kristabell. Koštaju 250 dinara i imaju 11,3 ml. Čini mi se da je većina ovih boja jedinstvena na našem tržištu, što je svakako pohvala za Golden Rose. Svi lakovi iz nove serije imaju svetlucave čestice.


New Golden Rose Holiday Nail Color shades are now available in Serbia and I suppose wherever Golden Rose is available. These polishes come in 11,3 ml bottles and cost about 2.5 €. All polishes from this new series have glitter or some other sparkly particles.


Lak pod brojem 73 objedinjuje dva trenda koja su mi se zaista dopala - mint boju i teksturisane lakove. Za razliku od prethodna dva koja sam uzela (#58 i #60) ovaj ima i krupnije šljokice, što ga čini malo težim za mazanje. Takođe treba paziti da ove šljokice ne štrče sa slobodne ivice nokta. Suši se brzo kao i drugi lakovi iz ove kolekcije.


Polish number 73 combines two trends I really like - mint colour and textured polish. Unlike the first two Holiday polishes I got (#58 i #60) this one has larger glitter, which makes it more difficult to apply. You should also take care that none of this glitter sticks over your free edge. It dries as fast as other polishes from this collection.


Boja ovog laka je hladna sedefasta mint-zelena, a krupnije šljokice su opalizujuće. Na direktnom suncu izgleda metalik-zeleno i šljokice se jedva vide, ali su u senci prilično vidljive i veoma lepo svetlucaju. Zbog svetle boje postoji mogućnost da se providi izrasli deo nokta i tri sloja mogu biti potrebna umesto dva.


This polish is cool pearly mint green, and the glitter is opalescent. In direct sunlight the polish looks metallic green and the glitter is barely visible, but it is quite prominent in shade and it sparkles quite nicely. Because of the light colour there may be some visible nail line and three coats may be needed instead of just two.


Prve tri slike su snimljene u senci, naredne tri na indirektnom dnevnom svetlu, a poslednje tri na direktnom suncu. Imam dva sloja laka.


First three photos were taken in shade, the next three in indirect daylight and the last three in direct sunshine. I have two coats of polish.



32 comments:

  1. Uh prelep je, baš mi se dopada!

    ReplyDelete
  2. da je ili malkice svetliji ili malkice tamniji, uzela bih ga. ali, urađen je super.
    ti si baš u mint fazi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam šta mi je, ali mnogo mi se dopadaju ove zelenije mint nijanse.

      Delete
  3. Sviđa mi se, meni je namazan već 7 dana br. 66 iz prethodne kolekcije, baš sam mislila da pišem o njemu :)
    Stvarno su im dobri lakovi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, mnogo su kvalitetni, mada ovi teksturci i inače traju dugo.

      Delete
  4. I like the small glitters in this one, it's very interesting to look at!

    ReplyDelete
  5. Jos jedan mint lak na blogu! Dopadaju mi se sljokice u njemu, bas lepo svetlucaju.
    Jedan od mojih peskica ima i krupne sljokice, nije bilo problema sa njima da se lepo rasporede, samo treba mazati tanje slojeve jer deblji sloj hoce da ostavi celava mesta. Sljokice se nisu zakacinjale za odecu, pa mogu da ga nosim bez nadlaka jer mi je tako lepsi. Zaista su odlican posao odradili sa peskicima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na ovoj preporuci. Pokušaću sledeći put da namažem tanje slojeve. Možda će ići lakše.

      Delete
  6. Prelep je! Ova boja u kombinaciji sa teksturom je savršenstvo.

    ReplyDelete
  7. Da li verujes da nikada nisam ni probala neku mint nijansu, ne znam zasto... :)Tebi lepo stoji. #58 je moj broj. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisi probala mintać? Moramo to ispraviti na sledećem druženju :D

      Delete
  8. lijepa nijansa! nadam se da ovih lakova bude i kod nas u hr :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja se nadam da ćete ih dobiti. Šteta bi bilo da ih propustite.

      Delete
  9. Lepo ti stoji.. :)
    Cekam da krenu malo svocevi pa mozda nadjem nesto i za sebe.. :) Beli mi se za sad najvise svidja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beli deluje prelepo, ali malo suviše biserno za moj ukus. OPI Solitaire mi se čini da je mirnija.

      Delete
  10. Jedva cekam da probam novu kolekciju :) Za sad sam smeknula neon zuti i beli <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taman za oba mislim da sada mogu da se nađu svočevi.

      Delete
  11. Meni je na promotivnim slikama prvo ovaj zapao za oko, ali nešto ne znam da li mi se sviđa što vuče malo na metalik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je prvo on zapao za oko, kao i dva narandžasta, ali ti narandžasti su me uživo razočarali :(

      Delete
  12. Zanimljiv skroz :)

    Ja bih još 4, eventualno 5 komada. Ako budem dublje proučavala, možda se lista želja proširi :))) Nisam očekivala da će mi se toliko dopasti ova kolekcija :)
    Predivno ti stoji i obožavam tvoje nokte i random postove iz davnina <3

    Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :*
      Ovo je veoma nov post zapravo, napisan dan pre nego što je objavljen, ali imam zalihu starijih postova za situacije kada nemam aparat kod sebe ili kada mi nokti stradaju :( tako da ćeš moći da nastaviš da uživaš što u novitetima, što u staritetima :D

      Delete
  13. This is stunning! I love how the texture looks against the bright green... I haven't seen another polish quite like this. :)

    ~ Yun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Me neither, that's why I had to have it. I've seen a bluer and matte mint textured polish among Kiko Sugar Mat polishes and that's about as similar as I could find. Not that they are anywhere close.

      Delete
  14. Opa, jos noviteta! svaka im cast :) lep je ovaj mada bih ga ja kupila da je malo manje sedefast u finisu a vise mat-peskast, boja mu je stvarno dobra. Mislim se da isprobam neki od njihovih crvenih sendica ili da odmah pucam na Chyna-u? da, da, znam sta ces savetovati ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bio bi bolji da je zamatiraniji, slažem se.
      Šta misliš da bih ti preporučila? Da uzmeš i Chyna i GR? Uzela sam dva crvena GR peskića, a nisu ni slični Čajni, a ni ostali crvendaći ne liče, tako da bih ti zaista mirne duše rekla da obavezno uzmeš Zoju, a da vidiš da li ti i neki od crvenih peskića odgovara.

      Delete
  15. Prva mint boja da mi se ne svidja. :D Valjda zato sto je prigusena i zbog tih vecih sljokica. Inace nisam videla te nove nijanse. Uzela sam pre neki dan plavi i onaj bebi roze, odusevljena sam ovim lakovima! Sigurno cu uzeti jos. :]]]

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vrede para. Razumem da ti se ovaj ne sviđa. Ipak je drugačiji od drugih peskića.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...