28 July 2013

Mixa Intensive Care Dry Skin Hand Cream Repairing Surgrass

Mixa Intensive Care Dry Skin Hand Cream Repairing Surgrass

Spomenula sam već da sam pre nekog vremena bila na veoma lepom događaju koji je organizovao L'Oréal Paris Srbija. Nakon informativnog obilaska dobila sam poklon-paketić. Koliko sam mogla da vidim kod drugih blogerki koje su prisustvovale L'Oréal Beauty planeti, paketići se donekle razlikuju i nisamo znale šta će koja dobiti, ali mi se čini da smo sve dobile neku od dve Mixa kreme za ruke. Ova koju sam ja dobila je Mixa Intensive Care Dry Skin Hand Cream Repairing Surgrass (Obnavljajuća krema za ruke bogata lipidima). Druga krema za ruke koju Mixa ima u ponudi je Mixa Intensive Care Dry Skin Hand Cream Intense Nourishment. Ova na kojoj piše Intense Nourishment je za suvu i veoma suvu kožu, a ona na kojoj piše Repairing Surgrass je za izuzetno suvu i oštećenu kožu. Obe sadrže alantoin i glicerin, ali u različitim količinama.

I did a report on a lovely event that L'Oréal Paris Srbija organized earlier this month, but I wrote about it only in Serbian. Serbian beauty bloggers were invited to learn about L'Oréal brands and products. Among them was new brand on Serbian market - Mixa. After the event we all received goodie bags and as far as I can see all of us received slightly different products, but all of us got one of two Mixa hand creams. The one I received is Mixa Intensive Care Dry Skin Hand Cream Repairing Surgrass. The other one is Mixa Intensive Care Dry Skin Hand Cream Intense Nourishment. The Intense Nourishment one is for dry and very dry skin, and the Repairing Surgrass is for intense dryness and damaged skin. Both contain allantoin and glycerine, but different amounts.


Prva stvar koju moram reći je da ja imam problem sa kremama za ruke koje sadrže glicerin jer mi obično naprave klizav (ne nužno masan) sloj na rukama, a ne upiju mi se. I ova krema ostavlja veoma fin sloj na rukama, ali se ostatak kreme veoma brzo i lako upije. Pošto sam stalno ili za računarom ili čačkam nešto po telefonu moram reći da taj sloj kreme koji ostaje na rukama malo zamasti touch pad i touch screen, ali ne onemogućava njihovu upotrebu. Ipak preporučujem da kremu namažete, ostavite je da se upije nekoliko minuta i zatim otrete maramicom višak, a uveče možete da namažete deblji sloj i stavite pamučne rukavice. Moje ruke su suve, ponekada baš isušene, ali mi koža nije oštećena i na rukama mi koža nikada ne puca i ne peruta se. Krema koju sam na gornjoj slici istisnula mi je više nego dovoljna za obe ruke po ovakvom vremenu. Zimi može biti potrebna veća količina.

Firstly, I have to say I have a problem with creams that contain glycerine because they usually just sit on my skin. This cream leaves very fine silky residue, but the rest gets absorbed quickly and easily. Since I am almost always at the computer or I fiddle with the phone I have to notice that this residue leaves greasy marks on touch pads and touch screen, but you'll still be able to use them. I do however recommend you apply the cream, give it several minutes to get absorbed and wipe the residue with a tissue, and in the evening you may apply a more generous amount and put cotton gloves for the night. My hands are dry, sometimes dehydrated, but my skin isn't damaged and it never cracks or peels. The amount of cream in the photo above is more than enough for both my hands in summer. I may need more of it in winter.


Sastojci/Ingredients: aqua / water, glycerin, glyceril stearate, stearyl alcohol, cetyl alcohol, butyrospermium parkii butter / shea butter, glyceril stearate se, dimethicone, allantoin, avena sativa kernel extract / oat kernel extract, caprylyl glycol, phenoxyethanol, salicilic acid, sodium polyacrilate, stearic acid, parfum / fragrance

Mixa Obnavljajuća krema za ruke bogata lipidima ima 100 ml i košta 309 dinara, a trenutno je u Lilly drogerijama na sniženju od 20% i do 8. avgusta je možete kupiti po ceni od 245 dinara. Mixa kozmetika se može naći u DM i Lilly drogerijama, ali koliko znam još uvek je nema u svim prodavnicama. Više o Mixa kozmetici možete saznati iz njihove brošure na sajtu http://newpromo.net/mixa/?lng=rs&pg=1

Mixa Intensive Care Dry Skin Hand Cream Repairing Surgrass comes in 100 ml tubes. I don't know the price in international stores or where it can be found, but I think it would be worth your while to try and find this product at your local drugstore.


16 comments:

  1. I also prefer creams that are fully absorbed, some leaves a residue that feels like a glove, and if I get in touch with water it dissolves.
    I love Burt's Bees hand cream's, they are fully absorbed...

    ReplyDelete
    Replies
    1. I understood that all Burt's Bees products are awesome. They are, however, unavailable to me :(

      Delete
  2. Zvuci zanimljivo :) Probacu je sigurno ;)

    ReplyDelete
  3. U poslednje vreme sam primetila da mi glicerin kao sastojak uopšte ne prija koži (da li zbog leta i ovih vrućina ne znam) ali znam da su mi ranije jako prijale naročito za predeo oko zanoktica, a sada, kao i tebi, stvara se neki film oko ruke koji uopšte ne dozvoljava da krema potpuno prodre u kožu i na kraju to skidam maramicom.. Nešto mi ne deluje iz tvoje priče da je previše hidratantna,..Ili grešim?? :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veoma je hranljiva. Nije hidratantna, jača je.

      Delete
  4. Nisam probala ništa od Mixe, ali svakako bih volela da probam ovu kremicu i baby gel.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da vredi iskoristiti sada ove popuste jer onda čak i ako se ispostavi da ti nešto ne odgovara nisi bacila mnogo novca.

      Delete
  5. Baš sam i ja planirala da ispišem koju reč o kremi jer je stvarno fenomenalana!

    ReplyDelete
  6. Ja volim kreme sa glicerinom zimi, baš zbog tog sloja, jer mi koža na rukama baš ispuca. Ovih krema (mislim da) nema kod mene...

    ReplyDelete
  7. Ipak si uradila recenziju. Odlicna je! Ja jos uvek razmisljam da li da se odvazim i pokusam da napisem neku recenziju koja nije u vezi lakova :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa već sam bila najavila da ću za ovu kremu uraditi recenziju. To spada u negu ruku, a nega ruku je važna za negu noktiju. No, za druge proizvode niko nije izrazio želju da uradim recenziju te ću ih mirne duše preskočiti.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...