08 August 2013

Zoya Sloane


Sloane je lak kojim otvaram saradnju sa uvoznikom Zoya lakova za Srbiju - kompanijom Ultra Sun. Iako bi to trebalo da se podrazumeva moram naglasiti da činjenica da sam ove proizvode dobila kako bih ih vam ih predstavila neće uticati na moju objektivnost. Zoya lakovi ne sadrže toluen, dibutil ftalat, formalin, formalinski rezin, kamfor, sastojke životinjskog porekla i ne testiraju se na životinjama. Svi lakovi dolaze u bočicama od 15 ml. Pixie Dust lakovi koštaju 700 dinara, a svi ostali 560 dinara. Možete ih nabaviti u Ultra Sunu. Ultra Sun šalje širom Srbije, a ima i distributere u Nišu i Čačku.


Sloane is the polish I'm opening my collaboration with importer of Zoya polishes for Serbia with. Even though it should go without saying I'd like to stress that the fact that I these products were given to me for review won't affect my objectivity. Zoya polishes don't contain toluene, camphor, formaldehyde, formaldehyde resin, dibutyl phthalate (DBP) and animal products and are not tested on animals.


Zoya Sloane (ZP456) deo je kolekcije Pulse za jesen 2008 godine, što je kolekcija koju bih celu volela da posedujem jer je čini šest tamnih šimera. Baza mu je tamno ljubičasta i ispunjena je šimerom slične nijanse. Boja nije sasvim bistra i izgleda kao da je preko šimera navučena zagasita koprena. U zatvorenom prostoru ovaj lak deluje kao zacrnjena ljubičasta krema. Na suncu... Na suncu šimer prosto bljesne, što možete i sami videti sa slika.


Zoya Sloane (ZP456) is part of the Pulse collection for autumn 2008, which is a collection I'd love to own in its entirety because it consists of six dark shimmers. Sloane's base colour is dark purple and the shimmer in it is of similar shade. The colour isn't quite clear and it looks as if the shimmer is covered with muted veil. Indoors this polish looks like blackened purple creme. In sunlight... In sunlight the shimmer shines like crazy, which you can see for yourself from the photos.


Pošto ću paralelno sa lakovima testirati i Zoya Color Lock sistem, za bazu na levoj ruci sam odabrala Zoya Anchor, dok sam za desnu ruku upotrebila Zoya Get Even. Ranije sam već pisala o svom oduševljenju Zoya četkicom tako da vas neću gnjaviti opet tom pričom jer mi je mišljenje nepromenjeno. Zatim sam namazala dva sloja Sloane. I jedan deblji sloj bi bio dovoljan, ali je za postojanost bolje namazati dva tanja sloja. Maže se voma lepo i ravnomerno. Suši se prilično brzo, ali nema veoma visok sjaj. Mislila sam da bi sloj nadlaka mogao da učini da se šimer u laku bolje vidi te sam stavila sloj Zoya Armor nadlaka. Utiske i o ovim bazama i o nadlaku ću vam detaljno preneti u članku baš o njima, ali moram odmah sada napomenuti da Armor nije brzosušeći nadlak i da ćete sa njime na noktima lakše zeznuti manikir čak i kada upotrebite kapi za brzo sušenje (ja sam ulubila lak na nekoliko noktiju sat vremena nakon što sam ga namazala), ali produžava trajanje manikira.


Since I'll test Zoya Color Lock System along the polishes, I picked Zoya Anchor for base on my left hand and Zoya Get Even for my right hand. I have raved about Zoya brush earlier so I wont dwell on it this time because I haven't changed my opinion. Then I painted my nails two coats of Sloane. On thicker coat could be enough, but two thinner coats are better for durability. The polish goes on well and evenly. It dries quite fast, but not to a particularly high shine. I thought the shimmer would shine better if I applied top coat so I put on a layer of Zoya Armor. I'll convey my impressions on these base and top coats in a post about the Zoya Color Lock System, but I have to mention now that Armor isn't a quick-dry top coat and that you'll mess up your mani easily if you have it on even if you use quick-dry drops. I dented my polish on several nails an hour after I painted my nails. However, it does increase the wear of the polish.


Prve četiri slike su snimljene na suncu, ostale četiri u senci. Imam dva sloja laka i nemam nadlak. Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.

The first four photos were taken in sunlight, the other four in shade. I have two coats of polish and no top coat. I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy.


Moja majka bi verovatno kada vidi ovaj lak rekla "Pa zar nemaš već gomilu takvih" i donekle bi bila u pravu. Nije nikakva novost da su tamni šimeri moji omiljeni, posebno za leto jer tada šimer zaista dolazi do izražaja. U ovom slučaju sam svesno odabrala lak iako znam da već imam dva skoro ista laka jer sam od lakoholičarke u čiji sud imam poverenja čula da je kvalitetniji i da se lepše maže. Zanima vas koji su to skoro isti lakovi koje imam? OPI Black Cherry Chutney i Rimmel Black Cherries. Black Cherries i Sloane su isti, ali Sloane se maže lepše. Black Cherry Chutney je nešto tamniji, jasniji i razlika između bazne boje i boje šimera je veća. Meni se Black Cherry Chutney sušio baš dugo, dok se Sloane suši brzo.


I suppose my mother would say something like "Don't you already have loads of polishes like this" when she saw this polish and she'd be right to an extent. It is no news that sark shimmers are my favourite polishes, especially in summer when the shimmer can truly come to light. In this case I consciously picked this polish even though I knew I have two dupes at home because a fellow polishaholic whose judgement I trust told me Sloane is of better quality and that it goes on better. What are the dupes I'm talking about? OPI Black Cherry Chutney and Rimmel Black Cherries. Black Cherries and Sloane are same as far as the colour is concerned, but Sloane goes on better. Black Cherry Chutney is somewhat darker, clearer and the difference between the base colour and the colour of shimmer is greater. Black Cherry Chutney took me a lot time to dry, while Sloane dries quite fast.


22 comments:

  1. Ohhh, Vedrana, this is absolutely stunning!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Maria. This is one of my favourite shades.

      Delete
  2. Au prelep je. :D Jos jedan koji bi mogao da se iskoristi za space manikir. Btw, cestitam na ostvarenoj saradnji! ^_______^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Vidiš, mogla bih pokušati ljubičasto-crveni svemirski manikir.

      Delete
  3. This is beautiful! It's actually one of the first Zoya's I ever got! And thank you for the comparisons I almost got the OPI but I don't think I need both now. I had no clue that they were so similar :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. If you're a sucker for dark shimmer polish like me, you'll need them both :D

      Delete
  4. Odmah sam pomislila da ima sličnosti sa BCC, prelepa je <3

    ReplyDelete
  5. Cajo <3

    Još jedan razlog zašto mi je drago što imam Sloane je i taj što predivni Rimmel Black Cherries ima jako nezgodnu formulu, a i ne može se više naći u prodaji.

    Prasence, ti sigurno imaš BCC, za mene je jedan od najlepših OPI lakova, šimer mu je vrlo raskošan i jako se ističe u odnosu na baznu boju, naravno samo na suncu. Jedine zamerke imam na formulu, ja bih mu stavila nekad i treći sloj i naravno brzosušeći TC.

    ReplyDelete
    Replies
    1. O BCu i lošoj formuli sam pisala još onomad i nisam htela da se prisećam :D Sada ga koristim samo za pečatiranje, za to je odličan.

      Delete
  6. OPI i Rimmel mi se cine skoro istim, dok su oba malo purpurnija od Zoje ;)

    ReplyDelete
  7. stvarno je prelijep ali nije moj fazon. najljepši mi je opika, nekako baš bljesne na suncu a ja sam sucker za shimmer i šljokice :D iako više volim svjetlije i "veselije" boje, rado bih imala ovaj :D imam chanel taboo i poprilično mi je sličan zoyi.
    inače nijedan mint lak mi nije isti dok su mi ovi tamniji svi tu negdje. mada, moram priznati da jedva čekam jesen da nosim neke tamnije boje jer ljeti volim da iznosam neonce. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taboo je divan i ljubičastiji je od svih ovih, rekla bih. Nemam ga pa ne mogu pouzdano ništa tvrditi.

      Delete
  8. Predivan lak!
    Super sto je tako dobra formula. Uzecu ga u obzir, posto nemam nista slicno. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biće mi drago ako ga uzmeš u razmatranje. Meni je OPI trunku lepši, ali razlika u ceni nije zanemarljiva, a i Zoya je 5-free.

      Delete
  9. Savršen je. Odlično si uhvatila šimer.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Trudila sam se da ga što bolje uhvatim.

      Delete
  10. That's so pretty! I love how the shimmers look under the sunlight! :D

    ~ Yun

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...