04 August 2013

Golden Rose Rich Color 48


Golden Rose Rich Color 48 je jedan od sada više ne toliko novih, letnjih Rich Color lakova i jedan od tri ta laka koja sam uzela čim su stigli u Kristabell.  Rich Color lakovi imaju 10,5 ml i široku, pljosnatu, zaobljenu četkicu. Koštaju 120 dinara.


Golden Rose Rich Color 48 is one of the now not so new summer shades of Rich Color line of polishes and one of the three I bought as soon as my favourite retailer got them. Rich Color polishes come in 10.5 ml bottles and have wide, flat, rounded brush.


Boja ovog laka mi se toliko dopala da je razočaranje kada sam uzela da ga mažem bilo mnogo veće nego što bi inače bilo. Poput Rich Color 44, veoma je pigmentisan, ali pregust da bi se lepo mazao. Možete na slikama videti brazde od mazanja. Potrebno je dodati nekoliko kapi razređivača, ali pošto sam u tom trenutku imala samo razređivač koji sadrži toluen, a Rich Color lakovi ga ne sadrže nisam htela da ga upotrebim. Ovo je žuti lak koji dobro pokriva iz dva sloja, što nije čest slučaj. Finiš podseća na Rich Color 44, ali šimer je vidljiviji. Sve slike su snimljene na direktnom suncu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


I loved the colour of this polish so much that the disappointment when I wanted to apply it was that much greater than it otherwise would be. Like Rich Color 44, it is very pigmented, but too thick to be smoothly applied. You can see the streakiness in the photos. It could benefit from several drops of nail polish thinner, but as I only had one with toluene at that time, and Rich Color polishes don't contain it, I didn't want to use it in this case. This is a bright yellow polish that gives coverage in two coats, which isn't that common. Finish resembles Rich Color 44, but the shimmer is more visible. Photos were taken in direct sunlight. I have two coats of polish and no top coat.



25 comments:

  1. aš mi se dopada, shimmer je fantazija!

    ReplyDelete
  2. Boja jeste bas dobra, steta za formulu, izgleda da su im svi pastelni takvi, i moj svetlorozi je bio pregust toliko da su mu od mazanja bile vidljive brazde.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moguće. Mislim da su malo preterali u pokušaju da budu jednoslojci i da nisu napravili pravu meru gustine i pigmentisanosti, a na pastelnim i svetlim bojama se to bolje vidi.

      Delete
  3. Replies
    1. Slažem se. Da nema šimera verovatno mi ne bi bio ovako zanimljiv.

      Delete
  4. Iako imam nekoliko zutih lakova, nijedan nema shimmer u sebi :( Ovaj mi se bas dopada :) Moracu da ga kupim :)

    ReplyDelete
  5. Too bad about the formula - but the color is beautiful on you!!

    ReplyDelete
  6. Obožavam žute lakove. Vrlo lep šimer. Da njega nema, možda bi pomalo izgledao plastično.
    RC lakovi jesu malo gušći i to bi mogao biti problem kod svetlijih boja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da si baš ubola - delovao bi plastično da nema šimera.

      Delete
  7. Nisam ljubitelj žutaća (pastelno žuta je izuzetak)...Ovaj sam videla u parfimeriji i odmah sam ga zaobišla :D
    Tebi lepo stoji, ja sam užasno smešna sa žutim lakovima, mada imam par njih u kolekciji čisto za potrebe nail art-a. Ovog vadi šimer baš dosta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma žutaći su divni, posebno po tmurnom vremenu. Baš popravljaju raspoloženje.

      Delete
  8. Prelep je, posebno zbog šimera. Uvek imam problema sa njihovim svetlijim nijansama baš zbog formule.

    ReplyDelete
  9. Mocno zumance! :)
    Steta za formulu, ali boja je divna pa se vredi pomuciti :)

    Alekta*

    ReplyDelete
  10. Bas je lijep, steta sto je toliko gust.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sve se to da rešiti sa malo razređivača.

      Delete
  11. Such an intense, bright yellow! Love it! :D

    ~ Yun

    ReplyDelete
  12. Ja baš volim njihovu gustinu :) Nešto sam baš preterano zgotivila žute lakove, najviše mi privlače pažnju... Ovaj je divan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam kako se mažu preko gela. Možda gušći idu lakše.

      Delete
  13. mislim d aje ovo jedna od najdivnijih nijansi žute koju sam videla!

    ReplyDelete
    Replies
    1. To već ne bih mogla znati, ali jeste lepa nijansa.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...