17 January 2014

Depend Chameleon 2088 Hot Lava


U mesečnom pregledu ste mogli da pročitate da sam uzela dva laka iz Depend Chameleon kolekcije. Ono što mi je bilo zaniljivo je da ove lakove nisam uspela da nađem u uvoznikovim prodavnicama nego samo u DMu. Kolekcija je u Švedskoj bila dostupna već krajem avgusta, a kod nas je stigla u decembru. Poput drugih Depend lakova i lakovi iz Chameleon kolekcije imaju 5 ml i koštaju 289 dinara.


You could see in my monthly overview that I have bought two Depend Chameleon polishes. What I found interesting is that I couldn't find these at importers stores, but only in DM drugstores. This collection was available in Sweden at the end of August, but only since December in Serbia. Like other Depend polishes, the ones from Chameleon line come in 5 ml bottles and retail for about 2.5 €.


Hot Lava je ružičasto-narandžasto-zlatasti multihrom. Na direktnom svetlu je ružičast, a uglavnom je ružičasto-narandžast. Pod ekstremnim uglovima se vidi i taj svetliji zlatniji ton, koji na žalost nisam mogla da uhvatim lepo na slikama, ali možete ga videti na samim ivicama mojih noktiju na prvoj podvodnoj slici. U šimeru se vide tragovi mazanja, ali pažljivim nanošenjem se može postići skoro izgled folije.


Hot Lava is a pinkish-orange-golden multichrome. It is pink in direct light, but in most lights it is pinkish-orange. You can see the paler golden shade in extreme angles, but I couldn't capture it nicely. You can see it at the edges of my nails in the first underwater photo. This polish can be frosty, but if you apply it carefully it can look almost like foil.


Ovo je prvi lak koji sam nosila u ovoj godini i skinula sam ga posle punih šest dana nošenja. To govori dovoljno o atraktivnosti ove nijanse, a i o postojanosti laka. Za to vreme mi se samo trećeg dana pojavila bela linija na vrhovima noktiju. Samo nanošenje laka je prilično jednostavno. Četkica je obična, ali na njoj ostaje taman onoliko laka koliko treba. Brzina sušenja mu je nešto brža od prosečne, ali ne drastično.


This is the first polish I wore this year and I removed after full six days of wear. This speaks volumes about the attractiveness of the shade and the durability of the polish. I only had tipwear on day three. The application of this polish is quite simple. The brush is regular, but it picks up just the right amount of polish. The drying time is somewhat under the average, but not too much.


Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak. Poslednje dve slike su snimljene trećeg dana nošenja, pod vodom.


Photos were taken in daylight. I have two coats of polish and no top coat. The last two photos were taken under water on the third day.

25 comments:

  1. Mnogo je lep. U bocici nije toliko intezivan niti zanimljiv. Ovako je ocaravajuci, izuzetno lep prelaz i mix crvene, narandzaste i pink (u tragovima).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeco, trebalo je da ga vidiš uživo. Pre-lep je, ali skinula sam ga dan pre nego što smo se videle.

      Delete
    2. upravo htedoh ovo da napišem, u bočici onako, dok se ne udubiš, a ono pravi dragulj! i 6 dana, impresivno, nema šta!

      Delete
  2. Na sebi ga ne vidim, al je tvoja boja zaista! Videla sam ih u Dmu al ni jedan nije ostavio utisak na mene...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Razumem te. U bočici deluju neuglednije nego na noktu tako da dolazim u iskušenje da uzmem još koji.

      Delete
  3. Odlično ti stoji, originalan je i sviđa mi se kako se boje prelivaju. :) Ne smem više da idem u DM.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Dugo sam tražila ovakav tropsko predvečernji lak i nosim se mišlju da uzmem rezervnu bočicu.

      Delete
  4. Da znas da mi se na noktima mnogo vise doapda nego u bocici. Juce sam isla do grada ali me je mrzelo da idem do tog DM-a. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam u čemu im je fora, ali u bočicama zbilje deluju manje zanimljivo nego na noktima. Još nisam uspela sve prelive da prikažem na slikama.

      Delete
  5. Neki dan sam baš vidjela taj štos sa slikanjem duohrom lakova pod vodom... Super su slike ispale.
    Dobro ti stoji ova nijansa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Slikanje pod vodom zaista daje dobar rezultat.

      Delete
  6. Wow, that is a great effect, I like it a lot!

    ReplyDelete
  7. Ijao! Ijao... Kako je dobar, nemam reci, stoji ti kao saliven!
    I ovaj prethodni OPI, stvarno ne zna se sta je lepse.. Ipak mi je ovaj lepsi :D
    Fantazija <3
    Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovaj je lepši. Nema veze što je OPI crnji, ovaj je lepši :D

      Delete
  8. oooodličan, podsjeća me na jedan od models own lakova iz beetlejuice kolekcije nad kojima sam slinila *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam tačno na koji misliš. I ja sam balila nad slikama tog laka i zato ovaj nisam mogla da preskočim.

      Delete
  9. U bocici su zaista neugledni, ja sam se razocarala prvi put kad sam ih videla. Sad kad su poceli swatchevi da kruze, nalazim se u ozbiljnom iskusenju.

    ReplyDelete
  10. Skroz je dobar, a iskreno nisam ocekivala, jer te "zenske" duohrom lakove ne volim nesto posebno. :)

    Lepo mi ide uz tebe. :) I naziv je odgovarajuci. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Ja sam se u lak zaljubila na prvi pogled, a potvrdila ljubav na pravo mazanje. Ovu boju vredi imati.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...