04 January 2014

Žuti ombre


Jeste li se uželeli sunca? Nemam nešto posebno da kažem o ovom manikiru. Radila sam ga kao drugi manikir za ombre petak. Koristila sam redom od palca ka malom prstu: Essence Urban Messages 5 Wall of Fame, Golden Rose Rich Color 48, S.he Stylezone 300, Essence Colour & go 118 Little Miss Sunrise, Maybelline mini Colorama 105 Urban Orange. Prva slika je snimljena u hladu, druga na direktnom suncu.


I don't have much to say about this mani. I did it as a second mani for ombre Friday. The polishes I used are from thumb to pinkie: Essence Urban Messages 5 Wall of Fame, Golden Rose Rich Color 48, S.he Stylezone 300, Essence Colour & go 118 Little Miss Sunrise, Maybelline mini Colorama 105 Urban Orange. First photo was taken in shade, the other in direct sunshine.

32 comments:

  1. Odlično je, jedan od najboljih ombre manikira koje sam videla!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Veoma sam zadovoljna ovom kombinacijum jer je prelaz blag, ali vidljiv.

      Delete
  2. Predivno je. Joj ja nemam ni jedan dobar zuti lak. Stalno hocu da kupim neki ali ne nailazim na boje koje mi se dovoljno svide. Ovi tvoji su bas lepi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Žuti lakovi su nezgodni jer često ne prekrivaju dovoljno dobro, ali ima ih zaista dobrih. Predlažem ti da pogledaš u Sefori žutaće jer tamo možeš da probaš i da vidiš koja bi ti nijansa dobro stajala. U Inglotu isto.

      Delete
  3. A warm and sunny ombre, so pretty - could use that on this grey, wet and dark day in Denmark!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Well I hope these pics will bring you a bit of warmth and sunshine. It's been grey here too, but not that dark or wet so I won't complain.

      Delete
  4. Žuta među lakovima nekako nije moja boja i nemam ni jedan, ali moram da pohvalim kako je ovo dobro urađeno - prelaz je postepen i jako lepo izgleda! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Čudno mi je da je žuti ombre jedini koji sam bez problema mogla da uradim. Među ostalim bojama mi se sudaraju podtonovi ili nemam dovoljno nijansi u nizu.

      Delete
  5. Great picks! I love the colors especially the first one, the yellow one. Hope to see more beautiful nail colors this 2014.

    ReplyDelete
  6. Mislim da bih lično zamenila mesta lakovima na domalom i srednjem noktu, mada je možda i do osvetljenja pa ispada da je ovaj na srednjem "narandžastiji". Enivej, mnogo dobro!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Možda si u pravu. Iskreno, ovo sam nosila jula meseca i ne mogu se sada setiti tačno kako je to izgledalo uživo. Svakako je ovaj na domalom prstu pastelniji i moguće je da zato deluje drugačije od ostatka.

      Delete
  7. Cajo, predivno i veselo! Srecni praznici :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo, Bebi. I tebi neka su srećni.

      Delete
  8. Nekako sam usvojila zutu boju kao tvoju :) Ide dobro uz crno ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ide veoma dobro uz crno. Imam čak tri žute letnje majice. Ostale su crne :D

      Delete
  9. Wow, that's perfect ombre! Love it:)

    ReplyDelete
  10. Meni su ove zumance zute bas asocijacija na tebe, mada ti lepo stoje sve nijanse. Odlican ombre. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Žutaći su mi dragi, a posebno žumančići iako mislim da mi bolje stoje limunaste nijanse.

      Delete
  11. Imam sve ove lakove i zelju da ti ukradem ideju.

    ReplyDelete
  12. to ti nama prizivaš ljeto ;)
    da znaš, s ovakvim temperaturama uopće mi se ne čini daleko :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I kod nas je toplo, ali nije sunčano. Ne moram da prizovem leto, samo da ima više sunca.

      Delete
  13. Žuta mi je omiljena boja i oduševljena sam tvojim noktima :)
    Golden Rose mi je najlepši.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. I meni se ta nijansa mnogo dopada, ali kvalitetom laka nisam baš oduševljena. Imaju oni i mnogo bolje lakove u toj liniji.

      Delete
  14. ovo je super za dizanje raspoloženja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je bila ideja. Zato sam ga čuvala za ovo sivo vreme.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...