18 June 2014

Malena 7


Pre nekoliko meseci u Lilly drogerijama su se pojavili lakovi makedonske firme Malena. Nisu me preterano privlačili onako pobacani u bazene, gde se boje jedva vide i gde treba kopati da bi se možda našlo nešto zanimljivo. No imala sam sreću da među sedamdesetak boja odmah ugledam (svega) jedan zanimljiv lak. Malena lakovi imaju 12 ml (jedva nađoh na etiketi gde piše zapremina), običnu četkicu i, ako je verovati sastavu na bočici, ne sadrže nijedan od velikih pet loših sastojaka (formalin, toluen DBP, kamfor i tosilamid). Koštaju samo 129 dinara.


Several months ago we got an addition to Lilly drugstores - nail polishes from Macedonian company Malena. I wasn't attracted to them because they are "displayed" quite unattractively, thrown in large basins, where you can barely see the colours and you have to dig in in order to find something nice. I was fortunate, though, to have a single interesting polish catch my eye immediately. Malena polishes come in 12 ml bottles, quite ordinary brush and, if label is to be trusted, don't contain big 5 bad ingredients (formalin, toluene, DBP, camphor, formaldehyde resin). They retail for about 1 €.


Oznaka boje Malena lakova se nalazi na nalepnici na vrhu poklopca. Moj izbor je lak pod brojem 7 - veoma zanimljiva prigušena tirkizno-plava boja ispunjena zelenijim šimerom. Dosta me podseća na Don Juan OC257, samo sa šimerom. Po pitanju formule i mazanja, ovo je sasvim korektan lak. Pokriva u dva sloja, mada ponegde mi ne bi škosio i treći sloj ili možda deblji slojevi. Šimer divno svetluca na suncu, ali sjaj samog laka nije preterano visok. Brzina sušenja bi mogla biti bolja. Slike su snimljene na direktnom suncu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


Malena nail polish "names" are marked by a sticker on top of bottle caps. My choice is number 7 - an interesting muted turquoise shade of blue, filled with greener shimmer. It reminds me a lot of Don Juan OC257, but with shimmer. Formula and application.wise, this is a decent polish. It gives full coverage in two coats, but you may need to apply another coat or use thicker coats. Shimmer sparkles wonderfully in sunshine, but this polish isn't particularly glossy. Drying time could be better. Photos were taken in direct sunshine. I have two coats of polish and no top coat.

26 comments:

  1. Na suncu je i na meni ovakav.

    Šta kažeš na četkicu? Meni nije tako loša, ali vidim na forumu da se žale na njihovu četkicu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je bila sasvim okej. Možda je malo grublja nego što bih volela, ali svakako je upotrebljiva. Prosečna je, u najgorem slučaju.

      Delete
  2. You are right: In a shop polishes should be shown in racks - easy to see :)
    It looks like a very interesting green, like one of the darker kinds of jade...

    ReplyDelete
  3. Pa i ne izgleda toliko lose po pitanju kvaliteta. Ja sam videla divan zuti, ali sam odustala zato sto se svi zale na cetkicu. Mislim da cu ga ipak kupiti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovaj moj je sasvim dobar. Imaj na umu da su žuti lakovi generalno nezgodni za mazanje i da im je često potrebno više od dva sloja.

      Delete
  4. Vredi se probati kad nemaju tih stetnih sastojaka, ta boja je prelepa, meni je ipak vise zelena :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moguće je da si u pravu. Ja zaista imam problem da same po sebi razaznam takve boje. Kada ih stavim uz plavu ili zelenu vidim čemu su bliže, ali nasamo kada ih vidim teško mi je da ih razlučim.

      Delete
  5. Zanimljiva boja.. I lepo ide uz tebe :)

    Super je sto nemaju stetne sastojke.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koliko je loše urađena etiketa, a sastav loše prekucan, pitam se šta se tu zbilja nalazi. Ipak zbog mirisa, tj. nedostatka onog prepoznatljivog mirisa toluena i DBP-a mislim da zaista ta dva sastojka ne sadrži.

      Delete
  6. Lepu si boju odabrala, nisam je uočila. Ne deluje uopšte loše na fotografijama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni ja je verovatno ne bih uočila na onoj gomili da bazen sa lakovima nije bio prilično ispražnjen.

      Delete
  7. Nisam cula za ovaj brend ali bocica je lep :D. Boja laka je super. Volim takve nijanse.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koliko sam videla, ovih lakova ima samo u Makedoniji, Crnoj Gori i Srbiji pa me ne čudi da nisi čula za njih. No izgleda da se šire p amožda dospeju i do tebe.

      Delete
  8. Malo mi je bledunjav, ali mi se sviđa kako ti stoji. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Možda je tako ispao zbog sunca, veruj mi da mu je boja puna i malo prašnjava, baš kako ja volim :D

      Delete
  9. meni baš dobro izgleda, sviđa mi se bojica :D

    ReplyDelete
  10. Nisam ih jos probala. Dva puta sam trazila neku nijansu koja bi mi se svidela ali nisam nasla nista zanimljivo. Ako naidjem na neku lepu nijansu moracu da probam. Ova tvoja je prelepa. =^.^=

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni se čini da su im uglavnom boje neke obične i dosadne. Ova je baš odskakala iz te grupe.

      Delete
  11. opet divna, posebna nijansa :D
    odlična za ljeto i plažu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš je letnja boja jer pravo živne na suncu.

      Delete
  12. What an interesting and beautiful shade! The shimmers in there are lovely! You're lucky to have found it digging through a polish bin. :)

    ~ Yun

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...